Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Haziran 19, 2016

My Amazing Boyfriend / 2016

Sawako Kuronuma Pazar, Haziran 19, 2016


Tian Jing Zhi, dizi sektöründe her zaman ikinci bayan rolünü alan bir oyuncudur.Aslına bakarsanız gerçek hayatta da ikinci plandadır, bütün erkek arkadaşlarını her zaman birinci planda yer alan yakın arkadaşına kaptırır.Büyük bir şansızlık üzerindedir, her defasında başına bir felaket gelir.

Sonunda 7. erkek arkadaşı da onu en yakın arkadaşı için terk etmiştir, hem de asıl kızımız ona evlenme teklif ederken.Asıl kızımız Tian Jing Zhi, yaşadığı hayal kırıklığı sonrasında biraz da şapşallığından bir trafik kazası geçirir, tarihi ceset taşıyan bir minibüsle çarpışmıştır.




Kaza sonucunda Tian Jing Zhi'nin kanı minibüsten fırlayan cesede erişir ve ceset canlanır.Tian Jing Zhi, hayatını kaybetmek üzereyken canlanan ceset onu hayata döndürür, öpüşerek kan takviyesinde bulunurken :)) Her zamanki gibi asıl kızımızın ilk öpücüğü bu tuhaf olay esnasında gitmiştir.

Canlanan ceset  500 yıldır dünyada ve yaklaşık 100 yıldır uykuda olan Ling Qiao'dur.Zamanında tuzağa düşürülerek tüm kanı vücudundan alınmıştır.Hafızasına ilişkin 10-20 yılında da kayıp vardır.Ling Qiao ve asıl kızımız tuhaf bir şekilde birbirlerinin yakınında olduklarında kalp atışlarını hissederler.Asıl kızımız, başrol olmaya uğraşırken Ling Qiao de hafızasını geri kazanıp ona bu kötülüğü yapmak isteyenlerin peşine düşecektir.Asıl kızımızla geçmişte kaderlerinin kesiştiği de muhakkaktır.



Çin yapımı fantastik komedi türünde eğlenceli bir dizi. Asıl kızımızın aşırı hareketleri, Ling Qiao ifadesizliğini saymazsak oldukça eğlenceli ilerliyor, insanın merak duygularını kamçılıyor.Dizi güncel, çevirisi hala devam etmekte.Fantastik komedi biraz da romantizm severlere  bir göz atın derim :)



14 yorum:

  1. Bende takip ediyorum bu diziyi. erkek karakter çince bilmiyor koreli onun donukluğu mu var yoksa 100 yıl uyuyunca mı böyle oldu bilemiyorum ama güzel dizi izlettiriyor kendini :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun beni güldürdü :D 100 yılın donukluğu olabilir :))

      Sil
  2. Konuyu okuduğumda garip bir şekilde aklıma pembe mezarlık şarkısı geldi böyle romantizimle gerilimi birleştirmişler gibi ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslınla gerilimli sahneler yok :) Nereden geldi ki aklına :)

      Sil
  3. Benim de dikkatimi cekti. Bende izleme listeme aldim. Cevirinin bitmesini bekliyorum 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğenilen bir diziymiş zaten, kurgusu da farklı.Ben bekleyemedim, çevirisinin bitmesini :)

      Sil
  4. Ben de bu sıralar diziyi izliyorum.Çok güzel yazmışsınız.Ayrıca bence en önemli ayrıntıya yani Ling Qiao'nun donuk hareketlerine değinmişsiniz :) tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değinilmeyecek gibi değildi, çocuk da mimik yok :)

      Sil
  5. Çinceye bi alışamadım, başrol abimiz koreliymiş galiba , niye koreli biri çinde oyunculuk yapar anlamıyorum doğrusu. Çinliler kore de ünlü olmaya çalışıyor koreli birinin çine gitmesi saçma geldi açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çin'de de büyük fan kulüpleri oluyor belki o yüzdendir :) Ben artık dile takılmıyorum ama senaryo güzel, birkaç sene sonra bir bakarız Kore versiyonu da çekilir :)

      Sil
  6. Ben bu diziyi bir ay önce falan bitirmiştim. Normalde My Love From The Star uyarlaması diye bir yerde okumuştum ve ben My Love From The Star dizisini bitireli 7-8 ay olsa da hala etkisinden çıkamamış biri olarak hemen ilgimi çekti. Tatilde My Amazing Boyfriend hakkında tüm yazıları okudum. Nedense hatrımda Tayvan dizisi olarak kalmış. İlk Tayvan dizim olacak falan diye seviniyordum. Sonra öğrendim ki Çin dizisiymiş :D Neyse muhteşem bir diziydi *-* Burada tekrar görüp okuyunca mutlu oldum ^^ Dediğiniz gibi Xue Ling Qiao'nun ifadesizliği.. Ama çekiciydi, boşverelim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hem kızar hem severim karakterleri :) Ama oyunculuğu kötü bence neyse gözüm ikinci sezonunda :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!