Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Haziran 23, 2016

Moorim School / 2016

Sawako Kuronuma Perşembe, Haziran 23, 2016


Moorim School, özel bir okuldur.Özel okul derken sakın yüksek ücretler alan Ceo çocuklarının okuduğu bir okulu düşünmeyin.Moorim School, tamamen ücretsizdir, bünyesine alacağı öğrencileri kendisi seçer.Dışarıdan kimse okulu ziyaret edemez çünkü okul özel bir kalkanla ormanın içinde saklanmaktadır, kalkanı devre dışı bırakanlar sadece öğrenciler ve öğretmenlerdir.




Yoon Shi Woo, ünlü bir idoldur, fazlasıyla da kaprislidir.Bu yüzden gurup arkadaşlarına ve bağlı olduğu şirkete kök söktürür.Müzikle uğraşmasına rağmen kulağında ara sıra yaşanan duyma kayıpları onun sahnede sorun yaşamasına neden olur.Tam ışıklandırmalar üzerine düşecekken onu Hwang Sun Ah kurtarır. Hwang Sun Ah, Moorim School'un başkanının kızıdır ve Shi Woo'ya sorunu için okula gelmesini söyler.Shi Woo, ilk başlarda umursamasa bile çalıştığı şirketin onu karalama çabaları yüzünden Moorim School'a gitmeye karar verir.



Wang Chi Ang, zengin bir ailenin şımarık çocuğudur.Her gittiği okuldan atılmıştır, zaten okumaya pek niyeti olduğu da söylenemez.Annesi, babasının metresi olduğu için küçük yaşta annesinden ayrı büyümüştür.Babası son çare olarak Moorim School'a gitmesini ve buradan mezun olmasını ister, işte o zaman annesini de yanına alıp Çin'e gidebilecektir.Fakat Wang Chi Ang, gidiş yolunda uslu durmayarak korumalardan kaçar, korumaları suya atlamakla korkuturken suya düşer.Wang Chi Ang, yüzme bilmiyordur onu Moorim School'da okuyan Sim Soon Duk kurtarır.Bizim kendini beğenmiş asilzademiz Sim Soon Duk'a ilk görüşte aşık olur ve okula gitmeye karar verir.



Dizi genel olarak bu dört gencin, arkadaşlıkları, kırgınlıkları, aşkları ve Moorim School'u kurtarma çabaları üzerinde yoğunlaşıyor.Fanstastik zaman zamanda romantik komedi tadında bir dizi.Ben izlerken eğlendim ta ki 9.bölüme kadar ondan sonra nedense sıkıldım, daha doğrusu merak unsuru benim için ortadan kalkmıştı.Neyin ne olduğunu az çok tahmin edebiliyordum.9. bölümü izlemeyip son bölüme atladım ve dizinin % 70 ini tahmin ettiğimi öğrendim :) Fantastik sevmeyen ben için yeterince izledim, tek sevmediğim nokta Sim Soon Duk'un özellikle kabalaştırılmış gibi duran sesiydi, beni çok rahatsız etti.Fantastik severlere tavsiyemdir :)

Son olarak bu ikisinin didişmelerine bayıldım! :))





14 yorum:

  1. güzel bir inceleme olmuş izlememiştim bunu :) bende son yazıma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bu diziye hyunwoo için başlamıştım ama 4-5 zor izledim, klasik lise dizilerine azıcık fantastik karıştırılmış gibiydi. Bir de her kore dizisinde metresin oğlu karakterini görmekten sıkıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik kısmı ağır bassa daha etkili olabilirdi, çok geri plana atılmıştı :) Klişelerden o da eksik olmuyor :))

      Sil
  3. Bende bu diziyi izliyorum ama aynı senin dediğin bölümlerde her şeyi anladığım için biraz sıkıcı olmaya başladı. Fantastik dizileri çok severim haliyle devam ediyorum ama iki üç güne bir bölüm felan izliyorum. Yine de güzel hep aynı kurguları izlemektense bunu izlemek daha iyi :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak unsuru olmayınca olmuyor :) Fantastik unsuru ilk başta götürüyordu, sonra geri plana attılar, sıkıldım ben de :)

      Sil
  4. İzledim ve beğendim yalnız bence dizi 14-15 yaşa falan hitap ediyor gibi. Ben daha çok zeka ürünü bir dizi beklerdim. Bana göre iyi dizi sonunda ne olacağını asla tahmin edemeyeceğin dizidir. Bu dizideyse her şey açıktı diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaş aralığı söyleyemem ama fantastik sevenler için iyi bir tercihti, tek sorun fantastik yönünün geri plana atılmasıydı :) Merak unsurundan bahsetmiyorum bile ;)

      Sil
  5. Ben bunu iki bölüm izledim yarım kaldı devam etsem mi diye düşünüyordum.. Kararsız kaldım şimdi :D Fantastik abartılmadığı sürece severim ama sen atladım filan deyince tedirgin oldum napsam acaba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki seversin, bir bak derim ama benim beklediğimi bulamadığım bir dizi oldu :)

      Sil
  6. Dizi incelemen güzel olmuş. Dizi güzele benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben pek beğenmesem de giriş güzeldi :)

      Sil
  7. Merhaba ben de dizi izlemeyi çok seviyorum.Yeni kore dizisine başlamadan önce hep kararsız kalmışımdır şimdi blogundan seçip beğenir okurum artık :) bu arada bende blogumda dizi film tavsiyeleri yorumları yaparım gibi düşünüyordum ama pek bakan yok.sen yazdıklarını nasıl yaydın ?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!