Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Haziran 17, 2016

Monster / 2016

Sawako Kuronuma Cuma, Haziran 17, 2016




Lee Guk Cheol, bir ilaç firmasının tek varisidir.Ailesi, iş ahlakına sadık oldukları için hiçbir ilacı test etmeden bünyelerine almazlar.Fakat teyzesi bu konuda onlar kadar hassas değildir ve ısrarla mutant ilacı üreten firmayla anlaşmalarını ister.Yine bu yüzden Lee Guk Cheol'un doğum günü sırasında ufak bir tartışma yaşarlar.



Lee Guk Cheol, annesi ve babasıyla dönüş yolundayken frenlerin tutmadığını fark ederler, fakat artık çok geçtir.Direksiyonda olan babası kazadan kaçamaz.Lee Guk Cheol'u arabadan son anda annesi çıkartır, babası baygındır, annesinin ayağı sıkıştığı için o da çıkmaz.Lee Guk Cheol, yarı baygın şekilde yatarken kırmızı yağmurluklu birinin gelip arabalarını nehre attığını görür ve annesinin kırmızı yağmurluklu kişiye baktığında tek söylediği isim teyzesinin ismidir.

Lee Guk Cheol, kendine geldiğinde hastane odasındadır ve artık kördür.Ne kadar görme duyusunu kaybetse de insan üstü işitme duyusu gelişmiştir.Bu sayede odasından tüm konuşulanları duymaktadır; saatini çalmak isteyen hizmetçiler, ondan gizli işler yapmaya çalışan mutfak görevlileri gibi.Bu yüzden sık sık görevlileri kovar. Kendi yardımı için olacağı son hizmetli ile iş görüşmesinde sesi nereden tanıdığını anlar, daha birkaç gün önce kızın babasını işten kovmuştur, hem de hasta kardeşine aldırmadan.Kendinden emin bir şekilde kızın yalan söyleyeceğini düşünür, böylelikle işi alamayacaktır.Fakat kız doğruyu söyleyip işe alınır, Lee Guk Cheol, zamanla Jeong Eun'dan etkilenmeye başlar.Tabi bir ara onun ajan olduğunu düşündüğü için onu işten atmıştır, sonrasında ise en olmadık bir yerde yardımcı olunca Jeong Eun'u tekrar işe almıştır, tabi babasına da eski işini vermiştir.



Lee Guk Cheol, ailesinin ölümünden teyzesini suçlu bulmaktadır.Fakat teyzesi sadece bir piyondur, asıl suçlu daha sonra teyzesini de öldüren eniştesidir.Eniştesinin bir sonraki hedefi Lee Guk Cheol olacaktır.Tamamı yok edildiği düşünülen mutant ilaçlarına Lee Guk Cheol'u maruz bırakıp ölmesini sağlayacaktır.Fakat hesaplar tutmaz ve Jeong Eun, Lee Guk Cheol'a aşıyı vurup onu kurtarır.Ölmekten kurtulan Lee Guk Cheol, bu sefer de teyzesinin katili olarak tutuklanır.


Lee Guk Cheol, ne yapsa da kendini kurtaramaz.Savcı bile avukat olan eniştesinin tarafındadır.Lee Guk Cheol, kaçmanın bir yolunu bulup köprüden atlar.Artık kimsenin tanımayacağı sersefil bir hayat sürmektedir.Sonra bir gün aşı için onu arayan kişiler gelir.Lee Guk Cheol hem yüzünü hem de kimliğini değiştirir.Artık o bambaşka biridir, bir yandan aşık olduğu kadını bulmaya çalışırken diğer yandan ona bunu yaşatanlardan intikam almaya çalışacaktır.



Dizi, intikam ağırlıkla dramatik bir türde.Dram ve intikam türü sevenler için harika tercih olacaktır.Yalnız benim minnoş kalbimin bu diziyi kaldırabileceğini sanmıyorum, sinirden dişlerimi sıkmaktan harap oldum.İnsanların böyle acımasız olması, bazılarının ise hiçbir sebep yokken sırf zayıf diye kötülük yapmaları beni çıldırtıyor.Süper güçlerim olsa hepsini öldürürüm :)


6 yorum:

  1. Yanlış hatırlamıyorsam uzun bir dizi olduğunu okumuştum , ben bu kadar uzun dram izleyemem herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uzun bir dizi, ben romantik komedilerde bile araya giren 2-3 bölümlük drama katlanamıyorum; bu dizi çok ağır benim için :)

      Sil
  2. Diziyi çok merak ettim ama zaten bu haksızlık, güçsüzü ezme durumlarına aşırı duyarlıyım sinir hastası olmadan bu iziyi izleyebilir miyim acaba. Ne yapsam, izlesem mi? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yapı olarak kaldıramadığımdan devam etmeyeceğim, kaldırabilirsen devam et derim :)

      Sil
    2. Hiç sanmıyorum kaldırabieceğimi. Birde ağır bir depresyondan yeni yeni kurtuldum. O yüzden düşününce vazgeçtim izlemekten.

      Sil
  3. begenerek izliyorum ben zaten de hayatın kendisi bu degilmidir -röler,rekabet,hırs,hakslık.eline saglık sawako

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!