Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Haziran 15, 2016

Missha Black Ghassoul Peel-off Nose Pack Deneyimim

Sawako Kuronuma Çarşamba, Haziran 15, 2016



Merhabalar! Bundan seneler önce, daha blogger bile değilken makyaj bloglarında daiso charcoal maskı görüp denemek istemiştim.Bir bakım ürünün jelimsi kıvamda sürülüp kuruduktan sonra maske halinde çıkması benim fazlasıyla dikkatimi çekmişti.Almaya niyetlendiğimde de ürüne ait orjinal bir sayfa bulamadığımdan almaktan çekinmiştim, cilt tipim fazlasıyla hassas ve anında reaksiyon verdiği için.


BB kremini de kullandığım Missha'nın Black Ghassoul Peel-off Nose Pack adında benzeri bir maske çıkardığını öğrenince hemen aldım ve denedim.


Şimdi ürün hakkında düşüncelerimi rahatlıkla yazabilirim.Öncelikle kokusu Watsonslarda satılan Kore ürünü kömürlü siyah nokta bantlarıyla aynı ve yapısı bildiğimiz 404 yapıştırıcı uhu gibi :) Parmağınızla uygulayacağınız yere sürdüğünüzde parmağınızda uhu gibi yapış yapış oluyor, yıkayınca da çok kolay çıktığı söylenemez.



Ürünü cildim temiz iken burnuma yukarıdan aşağıya doğru çizgi şeklinde sürüyorum.Kuruması  için yaklaşık 45 dakika bekletip aynı ağda yönteminde olduğu gibi tersinden aşağıdan yukarı doğru çekiyorum.Ürün kuruduğunda çıkması kolay oluyor.Buraya kadar güzel.Peki işe yarıyor mu?Hayır! Vaat ettiği gibi derinlemesine temizlik sağlamıyor, yüzeydeki kirleri alıyor sadece.Benim için tamamen hayal kırıklığı oldu.Bimdeki 4-5 liralık aloveralı siyah nokta bantları çok daha iyi emin olabilirsiniz.Aşağıya ürünü çıkarttıktan sonra nasıl göründüğü ve ne kadar temizlediği hakkında bir resim ekledim.Son olarak eninde sonunda dayanamayıp Daiso'nun o ürününü deneyeceğim sanırım :)


Bu arada ürünü W2beauty'den aldım.Yalnız artık W2beauty'de Türkiye seçeneği yok.Bunun sebebi Paypal'ın Türkiye ile anlaşmazlık yaşaması...Maalesef site başka ödeme yöntemi de kabul etmiyor.Umarım bu anlaşmazlık çözülür zira neredeyse tüm alışverişlerimi paypal ile yapıyordum :(

6 yorum:

  1. Bu üründen birkaç arkadaşım çok memnun kaldığını söyledi. Yüzeysel temizlemesi çok kötü olmuş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abartıyorlar bence. Ben gözeneklerim sıkı olduğu için problem yaşadığımı sandım, erkek kardeşimde denedik onda da yüzeysel temizlik yaptı.Yağlanmayı yok ediyor, temiz his veriyor doğru ama kesinlikle derinlemesine temizlik işi yalan :)

      Sil
  2. Missha'nın BB kremlerinden bende almak istiyorum :)) Maskenin işe yaramaması kötü olmuş, bimdekine dün bakmıştım vazgeçmiştim ama alsam mı ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misshanın Bb kremi harikadır, başka hiçbir ürün beni o kadar rahat hissettirmiyor :) Bimdeki bantlarda çok iyi, kesinlikle bu maskeden daha iyi :)

      Sil
  3. Ben youtuberlarda gorup cok merak etmstim sonra aynrn mishanin oldugunu goruo aa iyidir bu demistim aklimdaydi yani, ne iyi oldu denedigin 😃 youtubedaki kadin aldigi internet sitesinin adresini vermisti uygundu fiyati ve cok memnun kalmisti. Su an hangi kanaldi hatirlamiyorum ama muhtemelen sen zaten onun neden bahsettigini biliyorsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Bim deki bantlar daha iyi, hem de daha ucuz, aksiyona gerek yok :) BB kremi iyi çok memnunum ama kesinlikle bu maske berbat :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!