Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Haziran 11, 2016

Lucky Romance / 2016

Sawako Kuronuma Cumartesi, Haziran 11, 2016




Evvvvet! Sonunda kendime göre hem gülüp geçebileceğim hem de acaba ne olacak diye merak edeceğim bir dizi buldum ;Lucky Romance :)

Dizideki asıl erkek karakterimiz Soo Ho, bir dahi, işi gücü kitap okumak, çok bilinmeyenli denklemler çözmek.Bu yüzdendir ki başka insanlarla sağlıklı ilişkiler kuramamakta ve bunu zaman kaybı olarak görmekte.Aslına bakarsanız ortağından başka arkadaşı yok desek yeri zira ailesiyle de arasının pek iyi olduğu söylenemez.Bunun dışında mazagincilerden, muhabirlerden, fotoğrafçılardan hoşlanmamakta ve bazen bayılma durumuyla karşılaşmaktadır.Unutmadan Zeze, bu adı çok mu aradılar bilmiyorum, adında bilgisayar oyunları tasarlayıp sunan bir şirkete sahiptir.



Gel gelelim asıl kızımıza.Asıl kızımız Sim Bo Nui, şanssız daha doğrusu doğuştan gelen bir laneti var.Kime yaklaşırsa zarar görmekte ve bu durum çevresindekilerin ondan uzaklaşmasına neden olmaktadır.Ailesini bir trafik kazasında kaybeder, kız kardeşi de başka bir trafik kazası nedeniyle bitkisel hayata mahkumdur.




Sim Bo Nui direnir ve kız kardeşinin kurtulması için büyük masrafların altına girer hem de çalıştığı iş yerinden maaşını alamamasına rağmen.Sim Bo Nui, tıbbi yöntemlerin dışında bir şamana gider.Şamanın dediklerini yerine getirdiğinde kız kardeşinin ölümden geri döndüğünü görür ama hala bitkisel hayattadır.

Şamanın dediğine göre asıl kızımızın Kaplan yılında doğmuş bir erkekle bir gece geçirmesi gerekmektedir, sonra ise kız kardeşi iyileşecektir.Yalnız bu işi dolunay gözükmeden önce yapması gerekmektedir.




Sim Bo Nui arar, tarar ama bir türlü Kaplan yılında doğmuş bir erkek bulamaz.Sonra şans eseri tasarladığı oyunla Zeze şirketine üç aylığına çalışmak için girer.Unutmadan şirketteki tek Kaplan yılında doğmuş kişi patronu yani asıl erkek karakterimiz Soo Ho dur ve sevmeden ilişki yaşamaya karşıdır.Bakalım sonrasında ne olacak? Üfürükçü haklı çıkacak mı?Peki ya karakterlerimiz birbirlerine karşı bir şey hissedecekler mi? 




Dizinin 6 bölümü yayınlanmış, devam etmekte ama şimdiden takip edeceğim diziler arasında yerini aldı.Zaten dizilerdeki zeki erkek karakterleri severim biliyorsunuz bir de suratsızlarsa tam başrollük oluyorlar :) Bu dizideki başrol erkek karakterimiz de klişe Kore dizilerindeki asıl erkek karakterlerden ama asıl kızımız ezik bir karakter (şu anda) değil.Onun dışında asıl kızımız zevksiz, hatta zevksiz olmak için özel bir çaba sarf etmekte!Allah aşkına pantolon üzerine etek gitmekte ne demek :) Şu anlık diziyi sevdim, uzun zaman sonra bolca güldüm desem yeridir.Tavsiye ederim! :)



18 yorum:

  1. Ya ben de geçenler de Another Miss Oh'ya başladım bu dizi de ilgimi çekmedi değil gerçekten sonradan.Ki Another Miss Oh'nun başka izleyebileceğim bölümü de kalmadı umarım bu diziye de nazar değmezde güzel güzel izleriz.
    Teşekkürler Kuronuma ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Another Miss Oh'a ben de başlayacağım çok övülüyor ama bakalım :)

      Sil
  2. Zeze ismi şeker portakalı kiabından alınmış olabilşr bence..olmuş yani.....izlemedim ama listeme aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de, utanarak söylüyorum ki o kitabı okumadım hala okunacaklar listemde :(

      Sil
  3. Bu post çok iyi oldu ne zamandır dizi arıyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin ve çizgiyi bozmadan devam eder :)

      Sil
  4. Ay benim de yeni favorim bu :)
    Kızı cidden nasıl giydiriyolar öyle ya ben bile bu kadar rüküş olamam yani :D
    İkinci oğlana bir gıcıklığım var ama alışıyorum gibi de :)
    Beklemek çok yoruyor ama başladım bir kere pişman da değilim de beklemek kötü beklemek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci oğlan nuna falan diyor ama aşık mı yoksa küçüklükten gelen bir sevgisi mi var hala çözemedim, dur bakalım :) Sabırsız bir insan olarak beklemekten ben de hiç hoşlanmam :(

      Sil
  5. merhaba, bende ilk iki bölümünü yeni izledim, tamamen tesadüf eseri denk gelip. bence de güzel bir dizi webtoon dan uyarlama olduğunu söylemişler, umarım webtoon düzgünce biter de bunuda sonu cheese in the trap a dönmez.
    ben kızın moda anlayışıyla ilgili bir yorum atmak istiyorum, deney için iki üç haftalıgana japonya dayım şimdi, burda ki insanlarda etek altına pantalon giyiniyorlar. çünkü yanmak istemiyorlarmış. etekler de kısa fln değil baya diz hizzasında. pantolonsuz giyinenlerde var ama lise öğrencileri hatta ortaokul öğrencileri.bir de sanırım hava çok nemli olguğu için etek giyinenlerinde bacakları yara bere içinde kaşımaktan fln herhalde.
    bunun yanı sıra yakında kore dizilerinde de görürüz belki yeni modaları kolluk takmaları güneşten korunmak için. kısa kollu tişört giyinip kolluk takıyorlar ellerinin üstüne kadar örten ve UV filtreli.
    kısaca çok büyük şirkette çalışmıyorsa plaza fln, asyada etek altı pantolon giyinmek çok normal, daha önce çin'in güneyinde de denk gelmiştik aynı modaya.
    Bu arada blogun çok güzel kore dizilerini burdan takip ediyorum genel olarak ne izlenmeli diye.
    yemeklerini de denedik, kore yemekleri kısmında ki, yenebilir lezzetteydiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanmamak uğruna neler yapıyorlarmış o zaman :) Biz de tatile çıkınca yanalım da tatile gittiğimiz belli olsun isteriz, her milletin ilginç yönleri var :) Teşekkür ederim güzel söylerin için, genel olarak yenilebilir seçiyorum çünkü tadan kişiler ben ve erkek kardeşim oluyor :))

      Sil
  6. sevgili sawako öncelikle hosgeldiiin. :) senin için dua etmiştim kpssye girecektin umarım çook iyi geçmiştir.seni kendime yakın görüyorum.iyi bir insan oldugunu düşünüyorum. bende lysye gireceğim. hayırlısı olur inşallah hakkımızda:)(veeee lütfen bir daha bu kadar çok özletmee:'(
    -Tutku.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yorumun gözümden kaçmış geç oldu ama hoşbulduk :)

      Sil
  7. Bu dizinin ilk bölümünü izledikten sonra "acaba benim cin burcum ne?" Diye meraj ettikten sonra keske ogrenmeseydimm dedidim bir burc cikti. Domuz yılında dogmusum :( yalniz abimin hem burcu boga hem de cin burcu da boga cikti. Ailenin bütün yakışıklı, güzel, zeki genlerinin ona gelmesine sasmamali :) masallah abime :D
    Diziye gelirsek ben sıkıldım diziyi izlerken. Eglenceli degildi. "Beautiful gong shim" dizisinin yaninda hepsi sıkıcı kaliyo şu ara :D çünkü bu dizi komedi ötesi süper :) bi de sawako şu lucky romance dizisindeki kızın da fizigi 0 beden galiba. Onu gördükçe moralim 0 oluyor benim diziyi izleme hevesim kaciyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizilerindeki çoğu kızlar 0 beden :) Yemiyorlar, aç kalıyorlar olsunlar bir zahmet :D

      Sil
  8. öhöm öhöm aslında şaşırmış olabilirim. :) çin burçlarından boğa burcu yokmuş. aklımda niye öyle kaldıysa :) ejderha yılında doğmuş abim. ben domuz yılıyken o ejderha. çok havalı :)) başta boğa derken saçmalamışım ya kusura bakma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de boğayı görünce afallamıştım. Sen söyleyince ben de bir bakayım dedim "at" yılında doğmuşum bende :))

      Sil
  9. Dizi izlemeye başladın demek bu yaz daha çok kendine vakit ayıracaksın sanırım güzel yazılarını bekliyoruz ;-)

    YanıtlaSil
  10. Son zamanlarda moralim bozuktu, yazın üzerine izledim ve ilaç gibi geldi. Çok eğlenceli bir diziye benziyor :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!