Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Haziran 13, 2016

Lucifer / 2016

Sawako Kuronuma Pazartesi, Haziran 13, 2016


Lucifer, bizim bildiğimiz şeytan, cehennemi terk edip Los Angeles'a yerleşir ve burada yeni bir hayat kurmak ister.Tabi cehennemi terk etti diye olağanüstü güçlerini kaybetmez, o hala cehennemin lordudur ama dünyada bir bar sahibi Lucifer Morningstar'dır.


İnsanlarla anlaşmalar yapıp onların hayatlarını değiştirir, tek bir gülüşüyle bütün kadınları etkiler, biri dışında Chloe.Herkesi tek bir gülüşle etkileyen, tek bir cümleyle en karanlık sırlarını öğrenen Lucifer, polis departmanında çalışan Chloe'yi etkileyemez.Bu durum Lucifer'ın canı sıksa da ondan etkilenmeyen Chloe'yi çekici bulmaya başlar ve onunla birlikte polis departmanında olayları çözmeye karar verir tabi kendi yöntemiyle...Onun için bu, kötüleri cezalandırmanın farklı bir yöntemidir.

   
Lucifer için Chloe'nin yanında durmak eğlenceli aynı zamanda cezalandırma olduğu için tatmin edicidir.Fakat Lucifer, Chloe'nin yanında tehlikededir.Lucifer, bir yandan bu tehlikenin sebebini bulmaya çalışırken diğer yandan cehennemi terk ettiği için oluşan sorunlarla uğraşır.



Diziye bayıldım; oldukça sürükleyici, aynı zamanda eğlendiren polisiye türünde.Yalnız ilk izlerken bu adam mı baş rolde deyip burun kıvırdığım doğrudur ta ki adam gülümseyinceye kadar!Bir gülümseme o kadar mı güzel olur!:) Unutmadan dizinin 1.sezonu 13 bölümüyle yayınlanmış, 2. sezon tarihi ise Ocak'ta! Çok merak ediyorum; o kadar süre ara verip ne yapıyorlar, o kadar sürede ben diziyi unuturum :) Ama takip etmek için yeni dizi arayışında olanlar için tavsiyemdir :)


16 yorum:

  1. Bu dizinin 2-3 bölümünü kuzenim zorla izletmişti ve adam banada başta çok itici gelmişti. Daha sonradan insanın hoşuna gidiyor ilginç bir şekilde. Daha sonra unutmuşum bu diziyi şimdi bloğunda görünce tekrar başlayasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen işte! Çok güzel gülüyor, şarkı söylüyor rolü de çekici:)

      Sil
  2. hemen başlicam tam benim tarzım desem!!! ^^

    YanıtlaSil
  3. ben de bayıldım diziye ve adamın gülüşünün yanında sesi de harika barda şarkı söylediği bir sahne var eğer ses ona aitse harika :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesi de şarkısı da harika :) Kendi sesi mi bilmiyorum ama :))

      Sil
  4. ya ben neden hiç duymadım bunu!? harikasın mutlaka indrip başlayacağım. ben de sana izlemediysen 11.22.63 adlı diziyi öneririm =) kısa mini dizi ama çok sarıyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa duyuyorum önerdiğin diziyi vakit bulunca göz atarım :)

      Sil
  5. İlginç bir şeye benziyor, dur bi bakiim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bu tür dizileri seviyorsan kesinlikle beğeneceksin :)

      Sil
  6. Yazı dizi-film izleyip, kitap okuyarak geçirmeyi düşünen biri için güzel bir öneri :D
    Konu ilginçmiş :D Bar sahibi bir cehennem lordu hee :D
    Bu arada acaba dizi film indirmek için önerebileceğin bir site var mı?
    Tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef hiç dizi film indirmiyorum.En son dizi indirdiğimde internet kullanımında rekortmen olarak siteye adım yazılınca vazgeçtim :))

      Sil
  7. İzlemek için dizi arayanlardan biri de benim. Hoşuma gitti konusu, hem sadece bir sezon geçmiş olması avantaj.
    Uzun aralıklı olmasına da Game Of Thrones serisinden alışığım zaten, sıkıntı olmaz herhalde. Teşekkürler öneri için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genellikle Amerikan dizileri böyle oluyor, birkaç bölüm yayınla sonra tatile çık :)

      Sil
  8. dizi farklı konuya sahip, düşündüren tarzda da değil oturup hem gülüp hem zaman geçirmelik bir dizi, Lucifer'in piyano çalıp şarkı söyleyişlerine bitiyorum zaten :) bu arada ikinci sezonun yedi bölümü çıktı bile, ara vermeden izlemelisin bence ^^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!