Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Haziran 22, 2016

Guilt / 2016

Sawako Kuronuma Çarşamba, Haziran 22, 2016


Grace ve Molly aynı evde yaşayan çok yakın arkadaştırlar.Evde parti verdikleri bir gece Molly vahşi bir şekilde öldürülür.Cesedi sabah olduğunda Grace, erkek arkadaşı Luc ve diğer siyahi ev arkadaşı beraber bulurlar.

Cinayetin olduğu gece üçüncü ev arkadaşları evde değildir.Grace ve erkek arkadaşı ise çatıda beraberdirler.Yalnız bir sorun vardır, Grace'in Molly'nin kanına basmış ve çatıya doğru ilerleyen ayak izleri.Polisler doğal olarak Grace ve erkek arkadaşı Luc üzerinde yoğunlaşırlar.Luc'un Grace'den gizli Molly ile ilişkisi vardır.




Grace o geceye dair pek bir şey hatırlamaz, çünkü alkol ve uyuşturucu almıştır.Yardım için savcı olan ablasını arar.Yalnız bir aptallık yaparak Luc ile Paris'e kaçmaya çalışacak bu da şüpheleri daha çok üstüne çekecektir.Fakat Molly'nin sırları hakkında kimsenin bir bildiği yoktur.Molly öldürüldüğünde hamiledir.Grace'in üvey babasının atkısının Molly'de ne işi vardır? Peki Molly takıntısı olan ve onu sürekli takip eden genç adam kimdir?


Taptaze bir Amerikan dizisi :) Benim gibi merak unsurunu sevenler için kesinlikle tavsiye ederim.Daha ilk bölümden dört suçlumuz var, aralarındaki ilişki boyutları ise muamma :) Tarz olarak sevdiğim dizi Pretty Little Liars ı hatırlattı onda da acaba kim Alison'a zarar vermek istiyor diye senecelerce düşünmüştük, hala da düşünüyoruz :))

6 yorum:

  1. Ben bundan kesin korkarım :D ama konusu mrak uyandırıcı , tek sorun amerikan dizilerinin uzun yıllar devam etmesi başlayınca bırakamıyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkutucu hiçbir şey yok :) Evet tek kötü yönleri :/

      Sil
  2. Çok güzel anlatmışsın. Yazını heyecanla okudum sanki sonunda katil yazacakmış gibi:)) Diziyi merak ettim . Bana hitap edecek diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin, umarım dizi tutar da güzel ilerler :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!