Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Haziran 21, 2016

Doctors / 2016

Sawako Kuronuma Salı, Haziran 21, 2016


Hye Jung, sürekli başına iş açan aynı zamanda harika kavga eden sorunlu bir genç kızdır.Gittiği her okuldan atılmış, zaten karşısına da idealist bir öğretmen çıkmamıştır.Aile derseniz o da sorunludur, babası Hye Jung’u fazlalık olarak görür, Hye Jung’un üvey annesini de sevdiği söylenemez.

Hye Jung, son okulundan da atılması üzerine babası tarafından büyük annesinin evine terk edilir, bir daha onu aramamasını da istemeyi ihmal etmemiştir babası.Sürekli itilip kakılan, terk edilen Hye Jung babası tarafından da terk edilmiştir.Tam hayatında her şeyin sarpa sardığını düşünürken büyük annesi onun yanında olur.Artık hayatında ona değer veren biri vardır.Büyük annesinin isteğiyle okula devam etmeye karar verir.


Okuldaki öğretmeni başarılı doktor olmasına rağmen işini bırakıp lise öğretmenliği yapmaktadır.O öğretmen Hye Jung’u etkileyecek olacak ki Hye Jung’un ileride başarılı bir doktor olacaktır.



Her yaz bir doktor dizisi :) Fenalık gelmedi mi size de? Dizinin ilk bölümünü güzel buldum ama doktor konulu diziler sıkıyor beni, her bölümde kanlı sahneler görmek de rahatsız ediyor, beni kan tutuyor bir kere!Onun dışında Park Shin Hye'nin o olduğu söylenmezse imkanı yok onu tanıyamazdım, ne yapmış kendine öyle?! Her ne kadar sevmesem de güzelim suratı bir tuhaf olmuş.Zayıflamış desem, zaten zayıf kızdı.Sanırım yüzüne estetik yaptırmış ama olmamış, ben eski halini daha çok beğeniyordum.Dizinin sonunda da öğretmenine aşık olacağa benziyor.Diziyi izlemeye devam eder miyim bilmiyorum, ilk bölüm güzel olsa da tür olarak bana hitap etmedi.Yalnız bu dizi tutar, doktor temalı dizileri seviyorsanız izleyin güzel olacağa benziyor :)

23 yorum:

  1. Bence de zayiflamis. Estetik oldugunu sanmiyorum. Ama o dolgun bi kizdi. Zayiflik yakismiyo bunu fark ettim.. Bi de diziyi izlemekbicin final yapmasini bekliyorum. Ben oyle bekleyemem sabirsizimdir 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman zayıflıktan çökmüş :) Belki finale doğru iyi yorumlar alırsam hepsini birden izlerim :)

      Sil
  2. Bana da kısa kesitleri izlerken yüzünde bir gariplik varmış gibi geldi.Doğal olduğunu sürekli dile getirdiği için kamera açısı,ışık,makyaj ya da saç şekline bahlamıştım farklılığı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben açıkçası doğal olduklarını vurgulasalar bile inanmıyorum bir çok ünlüye :) Ben estetik yaptım diye fırlamaz hiçbiri :)

      Sil
    2. Aslında Park Shin Hye çok küçükken de eğlence sektöründeydi. Onlu yaşlardaki fotoğraflarına bakınca estetiksiz olduğu anlaşılıyor.

      Sil
    3. Az buçuk hatırlıyorum ama yüzü hep dolgundu.Yalnız bu halini birçok fanı beğenmemiş, instagram yorumlarında gördüm

      Sil
  3. Bu kız Kore standartlarına göre toplu sayılıyordu hehe baya baya kilo vermiş kız.

    Bende ilk bölümü izledim gibi güzeldi bakalım devam eder miyim bilmiyorum.

    KWB yeni dizi çekiyor. Gerçi senin dramla aran yok sanırım. Ama belki bu dizi dram olmaz senarist bir değişiklik yapar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha zayıflarsa sonu mezar zaten. Mis gibi kızdı, neresi topluymuş :)

      Sil
  4. çok iyi duruyor, duymuştum ama hiç incelememiştim bunu. teşekkürler =))) <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psh mi dizi mi? :) Doktor tarzı dizileri seviyorsan güzel :)

      Sil
  5. Daha ilk duyurulduğunda çok merak etmiştim diziyi. Bunun en büyük sebeplerinden biri güçlü kadın karakter (feminen tarafının etkisinde kalan bir adet ben). Kore dizilerinde en uyuz olduğum şey kız karakterler hep bir aşağılık kompleksinde o yüzden diziden umutluyum. Dün baktığımda çeviri daha gelmemişti. Senin yorumunu görünce açıp baktım gelmiş. İzleyeyim umarım hayal kırıklığına uğratmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimde dizi güzel olacak diye bir umut var ama bu yine de dizinin bana hitap etmesini sağlamıyor.Belki hastane sahnelerini geri plana atarlarsa olabilir :)

      Sil
  6. Evet her yıl başka doktorlu dizi çıkıyor , biri buna dur demeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana hiç çekici gelmiyor, buna sebep bir aralar her yaz doktorlar dizisini izlemek zorunda kalmam da olabilir :)

      Sil
  7. İlk başlarda hiç izlemeyi düşünmesem de Park Shin Hye'nin kavga ettiği sahneyi görünce kesinlikle izlemeliyim dedim başlayacağım inşallah ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O tür sahneler hastane sahnelerinin önüne geçerse benim de ilgimi çekebilir :) Yoksa benim için sıradan doktor dizilerinden olacak :/

      Sil
  8. En sevdiğim bloggerlardandın (hala öylesin de), neden dedin ki şimdi Park Shin Hye'yi sevmediğini... :'( Cidden sebebini öğrenmek isterim. Bu arada Park Shin Hye daha önce hiç estetik yaptırmadı ve yeni halinde de estetik yok emin olabilirsin. Kendimi idolünü her şeye rağmen savunan ergenler gibi hissettim ama tarafsız bir şekilde doğruları söylüyorum emin olabilirsin. ^_^ Yüzünün garip gelmesi kilo vermesinden veya liseli gibi göstermeye çalıştığından yaptıkları saçma sapan makyaj olabilir çünkü ben de hiç sevmedim :D Bu arada 2.bölüme de bir şans ver, yine sevmezsen kan tutarsa falan hiç uğraşma bir diziye kendi midenden vaz geçme :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psh çok sıcak bulmuyorum, The heirs'teki oyunculuğunu da çok kötü bulmuştum, zaten dizide ikinci erkek olan Woo Bin'i destekliyordum oradan ona bir gıcığım var :)) Birkaç bölüm yayınlansın eğer hastane sahneleri geri planda kalırsa izleyeceğim, yoksa gözümde sıradan doktor dizileri arasında kalacak :) Bu arada teşekkürler :D

      Sil
  9. Ne olacak kore dizilerindeki bu başrol kızların halleri bilemiyorum, hep melankoli, hep ezik, tükenmişlik...
    Bu durumdan da sıkıldım aslında =))) Doktor olarak en son dots da song hye kyo izledim, park shin hye gider mi bilemedim ama merak da ediyordum diziyi, oyunculuğunu sevmişimdir ;)
    Ben de bir kaç fotoya bakmıştım, oyuncular kim falan diye ama bir değişiklik var kesin, tuhaf geldi, haklısın ;) Kalemine sağlık sawako ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık kaliteli Kore dizileri yok deneyecek kadar azaldı, tükettiler kendilerini, hep klişe konular klişe karakter tiplemeleri... Ama şu sıralar diziyi çok övüyorlar, izlesem mi izlemesem mi aralığındayım :))

      Sil
    2. bölümler biraz daha biriksin diye bekliyorum, başlayınca baya hızlı gidiyorum da =) benim de bugün rastladığım yayınlarda "kesinlikle izlenmeli" modu hakimdi.
      Yani artık konular romantik, komedi, dram yapımlarında klişe olmaya başladı... detaylar ve oyuncularla farklılık sağlanılıyor işte, öyle değil mi? ;)

      Sil
    3. Şimdi de birçok kişi sıkılmış, final yapsın ona göre bakalım :)

      Sil
    4. Ben de oyle gördüm, w favorim, finali iyi yaparsa of offf diyorum 😂😂😂

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!