Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Haziran 12, 2016

Baek-Hee Has Returned / 2016

Sawako Kuronuma Pazar, Haziran 12, 2016

Baek Hee, lise yıllarında herkesi canından bezdiren, okulda kavgalara karışan, en büyük hayali şarkıcı olmak olan bir genç kızdır ve yaşıtları arasında oldukça popülerdir.

Karıştığı bir skandal ve yaşadığı olumsuzlar(?) nedeniyle ismini ve yaşadığı yeri değiştirir.18 yıl sonra büyüdüğü, terk ettiği o küçük kasabaya geri döner; kocası ve kızıyla.




Buraya kadar her şey normal değil mi?Yalnız kocası kızının babası değildir ve Baek Hee'nin kopyası olan kızı babasını bulmaya kararlıdır.Bunun için 3 aday vardır, annesinin iki eski sevgilisi ve sınıf arkadaşı...Her biri kızın babası olduğunu iddia etmektedir.Bakalım kızın babası kim çıkacak?




Sonunda yepyeni, kurgusuyla da daha önce gördüğüm Kore dizilerinde farklı bir dizi keşfedebildim :) Dizi şu anlık romantik komedi tadında, 2 bölüm yayınlanmış o yüzden spoiler vere vere fikrimi açıklayıp gelecek bölümlerde olabilecek tahminlerimi yazacağım diyecektim ki sadece 4 bölüm olacağını öğrendim :)

Spoiler ve tahminlerimi içerir.Dikkat!

Öncelikle Baek Hee, kırmızı çoraplı kız adı altında bir skandala karışmış, zaten dizide iki kez bu durum geçti ve Baek Hee'nin suratı düştü.Kırmızı çoraplı kız videolarını çekenin ve ona bunları yaşatanın şu anki doktor kocası olduğunu düşünüyorum.İkinci bölümde gizli gizli Baek Hee'yi izlediğinden bahsedilmişti, belki de bu onun intikam planıydı.Baek Hee'nin kızı da onun gibi şarkıcı olmak istiyor, bunun için gerekli olan parayı baba adaylarından toplayacaktır ve başına iş alacaktır.Babasının kim olduğu da açık ara farklı annesine yüzüğü alan kaptan bence :) İki bölümle babayı çözdüğüme göre bölümler tamamlandıktan sonra sonuncu bölümü izlerim, eğer farklı biri çıkarsa ara bölümleri de izleyebilirim.Bekleyip görelim o halde :) 



6 yorum:

  1. Konusu çok ilginçmiş gerçektende , izleyecklerim listeme aldım.

    YanıtlaSil
  2. evet evet evet! bekleyip görelim bakalım :)))

    YanıtlaSil
  3. Bende merak ettim şimdi acaba nasıl? Bu yaz dizilere yoğunlaşacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de birazdan izleyeceğim yeni bölümünü, birazcık geç kaldım:))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!