Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Haziran 14, 2016

Another Miss Oh / 2016

Sawako Kuronuma Salı, Haziran 14, 2016


Oh Hae Young, lise hayatı boyunca kendisiyle aynı ismi taşıyan sınıf arkadaşının gölgesinde kalmıştır.Gölgesinde kalmış demek yetersiz olabilir, Oh Hae Young resmen isminin lanetini yaşamaktadır,  sınıf arkadaşlarının  Güzel Oh Hae Young diye seslendiği kız sürekli iyi olaylar yaşarken bizim sıradan asıl kızımız olan Oh Hae Young, kendi talihsizliğinin yanında Güzel Oh Hae Young'ın sebep olduğu talihsizliklerle de boğuşur.




Güzel Oh Hae Young, lakabını taşıyacak güzelliktedir, naziktir, çalışkandır.Bu yüzden sınıftaki hatta okuldaki bütün erkekler ona hayrandır.Güzel Oh Hae Young, övülürken bizim sıradan asıl kızımız Oh Hae Young, her daim ezilir, dışlanır.Güzel Oh Hae Young, aşk mektupları, övgüler alırken ayrıldığı sevgilileri asıl kızımız sıradan Oh Hae Young'ın camını kırar, isim karışıklığı nedeniyle.Asıl kızımız Oh Hae Young, ismini değiştirmek istese de ailesi buna izin vermez.



Yıllar geçer, Güzel Oh Hae Young ortadan kaybolur.Bizim asıl kızımız Oh Hae Young da kendi hayatını yoluna koymuş, oldukça da iyi bir eş adayı bulmuştur.Her şey yolunda giderken sevdiği adam ondan ayrılmak ister hem de düğününden bir gün önce! Asıl kızımız ne kadar üzülse de gururunu korumak için evlilikten vazgeçenin kendisi olarak söylenmesini ister, aslında sevdiği adamın onu neden terk ettiğini bilmeden...



Park Do Kyung,  ses yönetmenidir.Aynı zamanda Güzel  Oh Hae Young'ın düğün günü terk ettiği kişidir.Birlikte çalıştığı bir arkadaşından Oh Hae Young adlı arkadaşının evleneceğini duyunca intikam almaya karar verir tabi bunu yapacağı Oh Hae Young'ın bizim asıl kızımız sıradan Oh Hae Young olduğunu bilmeden...            

Park Do Kyung, yaptığı yanlışı öğrendiğinde artık çok geçtir, düzeltmeye çalışsa da beceremez.İşin ilginç tarafı daha sıradan Oh Hae Young ile tanışmadan onla ilgili geleceğe dair görüntüler görmeye başlar, tıpkı bir medyum gibi.Park Do Kyung, ne kadar sıradan Oh Hae Young'dan uzak durmaya çalışsa da kader onları karşı karşıya getirecektir.Peki ya sonra ne olacak?Aşk mı intikam mı?



Diziyi biraz geç keşfettim desem yeridir.Halen devam etmekte ve çokça da beğenilmekte.Dram ve romantik tarzda diziler sevenler için önerimdir, zira sonunun pek de mutlu biteceğine inanmıyorum, bayılıyorlar bizi ağlatmaya, o küskün ruh halinde 1 hafta boyunca etrafta melül melül dolaştırmaya :) 


Buradan sonrası spoiler ve bolca eleştiri içerir.

Tam şu aralar romantik komedi havamdayken nasıl oldu da bu dramatik beni kedere boğacak diziyi seçtim bilmiyorum.Diziyi beğendim orada sorun yok sorun şu ki son bölümde yıkılacağımı hissediyorum, hem de kimseyi suçlayamadan! İlk başlarda Güzel Oh Hae Young'ı suçlarken sonrasında suçladığım kişiler hep değişti, şimdi ise karşılaşmaları için bu gerekiyormuş kader işte demeye başladım.


Asıl kızımız sıradan Oh Hae Young'ın patronuna bayıldım.Onun o enerjisi her ne kadar son bölümlere doğru düşse de yaptığı hareketlerle beni benden aldı.

Şunu da fark ettim "Elalem ne der?" mantığı Kore'de de varmış.Köpek yavrusu gibi kızlarını kapı önüne koyan anne ve babaya sinir oldum!Sonradan karakterleri düzeltseler de unutmadım ben o bölümleri!

Asıl kızımız sıradan Oh Hae Young'ın fazlasıyla ezik gösterilmesi bana gereksiz geldi.Şöyle ki tabi bir insan sürekli başka bir insanla kıyaslandığında içten içe çöker ama bizim asıl kız da gölgesinde kalmak için elinden geleni yapmış, yarışta o kazansın diye kaybetmeler falan...Onun dışında evet bir taraf popüler diğer taraf sıradan olabilir ama sıradan Oh Hae Young da hiç insan içine karışmayı denememiş o yıllar.Bence içten içe Güzel olanın kendinden üstün olduğunu kabul etmiş ki Allah aşkına Kore'de o kadar çirkin insan varken sıradan Oh Hae Young çirkin kategorisine girecek bir görünüşte değil, tabi öyle rüküş giydirip o saç stilini yaparlarsa aslına göre daha çirkin gözükür ama diğeri kadar allanıp pullansa bence daha güzel.Güzel Oh Hae Young'ın bakışlarını daha doğrusu konuşurken sanki gözlerini sonuna kadar açmış gibi olan ifadesini hiç beğenmedim.



Park Do Kyung'ın erkek kardeşiyle arasında kan bağının olmadığı söylendi bir bölümde.Onların arasındaki nasıl bir kardeşlik ilişkisi bu yüzden anlayamadım.Bir de Park Do Kyung'ın erkek kardeşinin sevgilisi pembe saçlı kızı gereksiz abartılmış bir karakter olarak gördüm.Onun yeri romantik komedi olmalıydı, romantik dram değil.
  


Son olarak yaklaşık 4 saatlik bir uyku çektim hem de oruçlu oruçlu! Hiç olacağını sanmıyorum ama lütfen mutlu sonla bitsin ağlatmasın bizi :)



16 yorum:

  1. Kardeşlik ilişkisini bende anlayamamıştım bölüme tekrar baktığımda annesi aynı soyadı taşıyan biriyle evlendiğini söylemişti diye hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman tek ortak noktaları soyadları yoksa kan bağı yok demişti:)

      Sil
  2. Benim izleyeceklerim arasında ama ben romatik-komedi sanıyordum ^^ Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başlarda romantik komedi gibiydi, şimdi drama döndü büyük ihtimalle sonu da dramatik bitecek :)

      Sil
  3. Ben bu diziyi neden hep romantik komedi sanıyordum , izlemedim ama instagra da gördüğüm videolar o yönde idi, birde pembe saçlı kız sanki idoldü, young ji ismi diye biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başlarda romantik komedi sonra romantik drama döndü son bölümün de %99 dramatik biteceğini düşünüyorum :) Olabilir, kız güzel orada sorun yok ama dizide çok gereksiz buldum:)

      Sil
    2. Tabi canım bende idollerin oyuncu olmasını doğru bulmuyorum, şirket dikkat çeksn diye koyuyor sonra dramatik bir rolü beceremiyecek belli ona da böle rol veriyorlar işte .

      Sil
    3. Dikkat çeksin parlasın diyedir belki de :)

      Sil
  4. Geçenlerde bir blogger arkadaşla da konuşmuştuk bu kore dizilerindeki "çirkin" esas kızlarda ayrı bir depresyon sebebi diye. Son bir kaç bölüm beni baysada karakterlerin hikayelerinin doluluğu ve oyunculuklar izletiyor iye düşünüyorum. Selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çirkin olayının abartıldığını düşünüyorum, büyük bir bölümü estetik yaptıran gurubun güzel kabul edilmesi de ayrı bir ironi :)

      Sil
  5. Ses olarak müthiş. Gerçek bir ses cümbüşü. Anime tadı veriyor. benzer tadı beautiful gonh shim den alabilirsiniz. Not playsfull kiss in yanına yaklaşamazlar Kemal beziroğlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yanlış yayının altına yorum yapmışsın :) Playful kiss ile çok farklı kulvarlarda bu dizi :)

      Sil
  6. İzləsəmmi? Çox təriflənir amma niyəsə başlamağa çəkinirəm.

    YanıtlaSil
  7. Geldimmmmm. çok tatlı blog. bal görmüş ayu gibi seviyom burayı D Kemal beziroğlu

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!