Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Nisan 06, 2016

SheIn siparişi #5

Sawako Kuronuma Çarşamba, Nisan 06, 2016


Merhabalar!Öncelikle resim kaliteleri için özür dilerim, anneme bir türlü resim çekmesini  öğretemedim :) Başka da kimseyi bulamadım fotoğraf çektirecek :/
Peluş kazakları hırkaları  seven bir tek ben miyim? Çok tatlı bir görüntüleri yok mu ?Her ne kadar peluş kıyafetler insanı olduğundan iri gösterse de ben peluş giyinmeyi tercih edenlerdenim :) 


Bu peluşu daha önce başka bir bloggerın aldığını görünce inceleyip almaya karar verdim. Kesinlikle beklediğimden çok kaliteli bir ürün geldi karşıma, tek sevmediğim yönü  peluştaki tüylerin az da olsa dökülmesi. Onun dışında çok şık bir ürün :) Ürünün linki için tıktık.



Kuzenim, bu güzel havalar için kot ceket istiyordu. Ben yapı olarak kısa  şeyleri giymeyi sevmiyorum, rahat edemiyorum sanki emanetmiş gibi geliyor üzerimdeki duruşu :) Bu kot ceketi alırken muhtemelen çok ince kot görünümlü bir kumaştan yapılmıştır diye düşünmüştüm fakat ürün geldiğinde sert gerçek kotla karşılaşınca çok şaşırdım. Üzerimdeki duruşu da fena olmadı hani :)) Güle güle kullansın :) Ürünün linki için tıktık

Alışverişim bu şekildeydi. Her seferinde sorulduğu için tekrar belirtiyorum yurt dışı alışverişlerimin hiçbirinde kapıda ödeme imkanı yok ve kargo iki hafta gibi bir sürede geliyor

Nasıl alışveriş yaparım sorusu için tıktık.
Yurt dışı alışveriş sitelerinden alışveriş yapma hakkında en çok sorulan sorular için tıktık.

4 yorum:

  1. Çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Unni,çok Yakışmış Güle güle giy😄 Ben de daha yeni W2beauty den alışveriş yaptım.Yeni yeni yurtdışına açılmaya başlıyorum inşallah 😄 Ay acayip heyecanlıyım ne zaman gelir ki 🙆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D Artık gelmiştir umarım :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!