Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Nisan 19, 2016

Born Pretty'den gelen güzellikler #10

Sawako Kuronuma Salı, Nisan 19, 2016

Yorgunluğun bezginliğin umursamazlığın tavan yaptığı bir günden merhabalar! Bornpretty den uzun zamandır alışveriş yapmıyordum. O zaman sıra şimdi Bornprettyde :) 

Saçlarım çok az, o yüzden saçımda öyle alengirli modeller deneyemiyorum.Genel olarak saçlarımı gözlerimin önüne gelmesini ters tokalarla engelliyorum. Sitede bu güzel makas şeklindeki tokayı görünce almamazlık edemedim. Çok tatlı değil mi? Siteden bakmak için tıktık.





Bu tür kadın figürlü ,sanırım özel bir isim vardı, kolyeleri çok beğeniyorum. Görünce dayanamadım hemen aldım. Siteden  bakmak için tıktık.


Bir zamanlar sanırım Koton'da görmüştüm bu kuşlu kolyeleri ve bayılmıştım ama nedense almamıştım. O yüzden bu kolyeyi görünce hemen almak istedim. Yalnız kolyenin kuşları beklediğimden çok çok büyük geldi sanırım biraz daha küçük kuşlar olsaydı daha güzel olacaktı.Siteden görmek için tıktık.


Dikkat ettim de kolyelerim hep aynı tarz,  hani öyle çok süslü püslü değiller. Bir tane süslü püslü kolye alayım dedim tercihimi bu kolyeden yana kullandım. Kolyeyi çok beğendim. Tabii siyah bir kıyafet ile giyersem sanırım çok daha güzel gözükecektir. Siteden görmek için tıktık.


Alışverişim bu şekildeydi.Siz aldıklarımı nasıl buldunuz?  :)

Not:Diğer Born pretty alışverişlerimi görmek için tıktık.Bir de alışverişlerinizde %10 indirim için SBET10 kodunu kullanmayı unutmayın! :)

8 yorum:

  1. İçlerinde en beğendiğim süslü püslü kolye oldu :D Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslenip püsleneceğim bir gün takarım artık :))

      Sil
  2. Aldıkların çok sevimliymiş güle güle kullan ^^
    Bu siteyi merak ettim acaba kargon kaç günde geldi?

    YanıtlaSil
  3. Acaba kargo kaç günde geliyor?

    YanıtlaSil
  4. Xeyirli olsun Sawako, her biri ferqli ve gozeldir. Bu arada g+ dan msj yazdim cavablasan sevinerem :)) ^_^ Uzun zamandir koreya dramalari haqda yazmirsan kimi hiss etdim ;) arani acma )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha yeni görüyorum yorumunu :) Hemen bakayım yine de :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!