Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Mart 24, 2016

Romwe siparişi #5

Sawako Kuronuma Perşembe, Mart 24, 2016

Merhabalar ! Yine yeni yeniden uzun zaman oldu değil mi? Boşladım buraları ama bir türlü zamanı yetiştiremiyorum. O kadar konuşacak konum var ki, en fazla da ergen gibi söylenecek :)) 

İnternetten alışveriş yapmak benim için tutkuya dönüştü diyebilirim. Özellikle de şu zaman sorunu çektiğim günlerde kurtarıcım oldu. Daha önce de bahsetmiştim; hırka giymek benim için hem çok rahat hem de günü kurtarıcı oluyor. Bir gri aşığı olarak aşağıdaki hırkayı seçtim, kolu koluma tam geldi. Demek ki artık sitenin beden boyunu çözmüşüm :)) İçine beyaz bir tshirt giyip çok rahat günü kurtarıyorum :)
Hırkayı sitede görmek için tıktık



Tablo desenli etekleri gördüğüm ilk günden beri beğenirim; bu eteğe de görür görmez vuruldum! Boyu tam istediğim boyda sanırım bu boya midi diyorlar.Kumaşı naylonumsu ve annemin söylediğine göre ütülenmesi de oldukça zor. Hem arka hem ön tarafında aynı desen bulunmakta.Yalnız eteği aldım almasına ama nasıl kombinleyeceğim hakkında hiçbir fikrim yok:)) Eğer fikriniz varsa ayakkabı fikri de alayım lütfen :)) Eteği sitede görmek için tıktık.
Bu seferki alışverişimi nasıl buldunuz?

Romwe'den paskalya indirimindeki ürünlere bakmak için tıktık.
Romwe'den nasıl alışveriş yapılır sorusu için tıktık.


8 yorum:

  1. Selam :) Hırkayı çok beğendim, gayet güzel duruyor. Etek çok desenli olduğu için kombini biraz zor olabilir. Klasik gelebilir ama vücudu saran beyaz kibar bir gömlek ve babet ile kombin edilebilir. Topuklu ayakkabı da olabilir ama etek kibar olduğu için kısa topuk ister diye tahmin ediyorum. :) Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  2. O etek Ne şirin :) o hirkanin bir benzerini bende aldım. Zevklerimiz benziyormus :)

    YanıtlaSil
  3. İkisi de çok şık ama eteğe bayıldım :) Güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  4. netten alınan kıyafetler belli bir süre bağımlılık yapıyor sanırım :) hayatımda ilk defa netten bi kıyafet getittirdim oda buyuk sıpariş vermişim iade ettim ederken zorlandım sorun cıkardılar bir daha da almadım :) iyi cesaret tebrik ederim :) güle güle kullan aldıklarını iyi günlerde giy ...

    YanıtlaSil
  5. Artık nerede ise vazgeçecektim girip girip yeni yazı var mı diye bakmaktan umarım daha aktif olursun özlettin kendini eteğine bayıldım bu arada

    YanıtlaSil
  6. Etek mükemmelmiş :) Kombin için sanırım beyaz,siyah badilerden tercih edebilirsin ama ayakkabıyı emin olamadım siyah düz basit bir babet olabilir belki :)

    YanıtlaSil
  7. Nerelerdesin be Sawako!? Eteğe bende BAYILDIM! Aşık oldum resmen. Bende öyle durur mu ki acaba? Sana yakıştığı kesin:) Artık kendime bir hesap açmalıyım...

    YanıtlaSil
  8. İkisi de çok güzel güle güle kullan :) Eteğin kesimine bayıldım ama kombinlemek biraz zor sade bir bluz ya da gömlekle kombinleye bilirsin:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!