Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Şubat 28, 2016

SheIn siparişi #4

Sawako Kuronuma Pazar, Şubat 28, 2016
Uzun bir aradan sonra yine yeni yeniden merhaba:) Ne kadar istesem de buralara artık eskisi gibi sık uğrayamıyorum.O yüzden yaptığım alışverişleri bile neredeyse bir ay bekletip öyle yazabiliyorum.Gerek zaman bulamadığım için gerek ise üşengeçliğinden internet alışverişlerim devam etmekte... Tabi salaş ürünlere olana  ilgim de  her zamanki gibi devam etmekte... Hırka koleksiyoncusuyum desem yalan olmaz, bir şeyleri hırkalarla kombinlemek hem daha kolay hem de bu ne giysem bilmiyorum havalarında daha rahat hissettiriyor.
Aşağıda gördüğünüz salaş hırkayı standart beden diye ölçülerine bakmadan sipariş ettim, hırkaya bayıldım bayılmasına ama resimde gördüğünüz gibi anneme bile oldu. Kendilerini daralttırmayı düşünüyorum:)) Ürünü sitesinde görmek için tıktık.




Gri rengine olan ilgim yine gri hırka seçmeme sebep oldu.Fakat bu hırkayı pek beğenmedim, dokusu tarzı sitedeki resmine benziyor ama giyince al benimle sokağa çık demiyor; otur evinde kahveni yudumla diye çığlık atıyor.Anlayacağınız daha çok günlük kullanım için uygun bir hırka...Ürünü sitesinde görmek için tıktık.


Bir diğer alışverişim ise kalın atkı şallardan yana oldu, diğer aldığım şalı anneme kaptırınca bu siyah şalı da kendime aldım, şuan bende ama her an annem el koyabilir :))Yapı olarak oldukça güzel kalın bir ürün :)Ürünü sitesinde görmek için tıktık.


Alışverişim bu şekildeydi.Eğer siz de benim gibi internetten alışveriş yapma tutkunuysanız beden tablosuna bakmayı unutmayın! :)

Nasıl alışveriş yaparım sorusu için tıktık.
Yurtdışı alışveriş sitelerinden alışveriş yapma hakkında en çok sorulan sorular için tıktık.

10 yorum:

  1. güle güle kullan canım çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. Mersin'de tişört giyilmeye başlandı ama siz güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller.güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller.güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Adsense a kayit olmaya çalıştım ama olabilsin mi olamadım mi anlamadım bana yardımcı olabilir misiniz luutttfffeeenn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun için bilgilendirme maili gelir, gelmezse kazançlarım kısmına bakabilirsin :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!