Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Şubat 12, 2016

Romwe siparişi #4

Sawako Kuronuma Cuma, Şubat 12, 2016

Geldim! Sonunda geldim! Şu sıralar hayatım Kpss-Yeter dizisi- Pll arasında gidip geliyor ama yetişmiyor, bu yaşıma kadar tarihte hiçbir şey öğrenmemişim gibi hissediyorum; o kadar çok ayrıntı var ki :( 

Geçenlerde romweden yaptığım alışverişim geldi.Tabi ben giydim neredeyse eskitecektim ama yazmaya fırsat bulamadım :) 

İlk önce annemin görünce bu hırkayı sökük göndermişler, defolu bu dediği aşağıdaki hırkayı aldım :) Modelinin öyle olduğunu öğrendikten sonra çok beğendi ama şunu bir kez daha fark ettim; ben bu sitenin beden tablosuna göre bir tık küçük kalıyorum.Küçük beden aldığımda kolları kısa geliyor, büyük bedende de bir tık büyük duruyor.Neyse ki salaş modeller çok moda olduğu için ufacık bir fark kendini fark ettirmiyor. Kazağın rengini göz ardı edin onla birlikte giymiyorum :)) Hırkayı sitede görmek için tıktık.


Hazır kış aylarındayız diye bir de kalın şal almak istedim.Genel olarak boyunluk takıyorum; düzeltme derdi yok ve çok iyi koruyor.Bu şalı görünce de çok beğenmiştim fakat renk beklediğimden çok daha koyu geldi; annemin dediğine göre yaşlı rengi :) Kendilerini anneme hediye etmeye karar verdim bu yüzden :))
Şalı sitede görmek için tıktık.
Alışverişim bu şekildeydi. İki hafta gibi bir sürede elime ulaştı. :) Şalı boşverin de hırkayı nasıl buldunuz? :)
Romwe'den nasıl alışveriş yapılır sorusu için tıktık.

6 yorum:

  1. iyi günlerde kullan bence şalda gayet güzel o renk hiçte yaşlı rengi değil. :) Bence anne şalına göz koymuşta ondan öyle demiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olmuş zaten artık onun:)) Teşekkürler bu arada:)

      Sil
  2. kullandığın gif hangi film/dizideennnn???? ^^
    güle güle kullan canım geç oldu ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyhan!!! Nasıl bilmezsin bu diziyi! "You came from the stars" :)
      Teşekkürler :P

      Sil
    2. yaa hayırrr hatırlamadım ama tahmin ettim o yüzden sordummm ^^ yok mu o ayarda dizi ya izleyeyimmm ^^

      Sil
    3. İzlemeye başlayayım, tavsiyelerim gelir teker teker :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!