Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Şubat 12, 2016

Her şey aşktan /2016

Sawako Kuronuma Cuma, Şubat 12, 2016

Çok bunaldığım koşuşturma dolu şu sıralarda bir sinema kaçamağı yapalım dedik.Aslında aşk filmlerine gitmeyi pek istemesem de depresyon dolu arkadaşın etkisiyle kendimi "Her şey aşktan" filminde buldum!İyiki de  bulmuşum! O kadar çok eğlendim ki:)

Film, Özcan Deniz yapımı...Sanırım Özcan Deniz bu romantik komedi filmlerinde baya baya ilerledi, bir aralar taklit filmler yaptığı söylendiği de oldu ama bu film öyle mi değil mi bilmiyorum ama çok iyiydi!Bıraksın Özcan Deniz şarkı söylemeyi bu tür filmler yapsın eğer ki kendi emeğiyse!
Neyse konuya geçelim değil mi?



Filmimizin asıl kızı Pelin, aşçılık okumak istemiş ama maddi durumdan dolayı okuyamamış bir mağaza görevlisidir.Hayatının aşkı diye adlandırdığı 3 yıllık sevgilisinden nihayet evlilik teklifi alır ama sevgilisi öküzün önde gidenidir!Bütün ıvır zıvır işleri Peline bırakır ve Pelin'in bir ton borç altına girmesine neden olur!Üstüne üstelik evlilik arifesinde aldatır bile!Bütün ekonomik krizlerin aşk acısının altında ezilen Pelin, kendini kurtarıcısı Burak'ın yanında bulur.

Çok anlatmayayım isterseniz:) Romantik komedi türünde oldukça hoş bir filmdi.Dikkat! Kesinlikle kız arkadaşlarınızla gidilecek bir film, olur da erkek arkadaşınızla birlikte giderseniz gaza gelip ayrılabilirsiniz:)
Filmden de bir alıntı yapıp durumu kanıtlayayım!
"Ben senin beni sevebilme ihtimalinden vazgeçtim Allah senin belanı versin"   

Dipnot: Falcılara artık güvenmeyin kızlar bu filmde resmen sırlarını deşifre etmişler :)

8 yorum:

  1. ya ben asmalı konaktan beri severim özcan deniz'i, sonra da her filmine gittim. hatta kore uyarlaması olan filmlerini dahi çok beğendim. bu filme de çıkar çıkmaz gittim aynı hevesle ama neden sevemedim?? oğlan sevimli, hoş... ama kız sevimsiz! gıcık oldum! bir de konu sanki kopuk kopuk, yok gibi. hikaye akmıyor. sadece işleniş güzeldi, ona da kaptıramadım kendimi.

    ama müzikleri efsaneydi! orası ayrı^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ben çok eğlendim; tabi bunda uzun zamandır evde tıkılıp kalmamın etkisi de olabilir:)

      Sil
  2. Benimde merak ettiğim bir film :) eğlenceli bir filme benziyor ama büyük ihtimalle sinemada izlemek nasip olmayacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet :) Belki olur belki de olmuştur bile :)

      Sil
  3. hımmm yazdım bu filmi bir köşeme ... Özcan deniz alıntıda yapsa demekki adam iyi inceliyor izleyici nelerden hoşlanıyor. bir çok dizinin de zaten su versiyonu bu versiyonu var türklerde yapsın ne olmus sanki :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgün içerik üretsinler ki bizim diye övünebilelim, onun gururunu yaşayalım :)

      Sil
  4. Filmin tanıtımını görmüştüm. İzlemedim henüz. Merak ettiğim bir film.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve eğlenilebilecek bir film izlemelisiniz :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!