Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Şubat 14, 2016

Acnelyse leke açıcı krem deneyimim

Sawako Kuronuma Pazar, Şubat 14, 2016


Merhabalar! :) Uzun süre yazı yazmayınca insan nasıl giriş yapacağını unutuyor; o  yüzden merhabalar! benim standart giriş cümlem olarak kalacak :) 
Acnelyse adlı bu kremin ismini daha önce duydunuz mu bilmiyorum ama ben sık sık görüp alıp almama arasında kalmıştım.Daha çok çatlak izlerini yok etmek için kullanılan bu kremi nasıl olsa leke açıcı etkisi var diye yüzümde kullandım.Tabi yüzünde kullanan ilk kişi ben değilim yoksa cesaret edemezdim. Yüzümdeki güneş lekeleri ve yağ butonlarından kurtulmak için denemeye karar verdim.


Kremi eczaneden yanılmıyorsam 28 tl gibi bir ücrete aldım.Eczacı kremi bepanten ile karıştırıp kullanmamı tavsiye etmişti, ilk kullanımımda da nohut büyüklüğünde kremle biraz bepanteni karıştırıp yüzüme sürdüm ve hiçbir etkisi olmadı :) Tabi sabırsız ben ertesi gün ürünü bepantenle karıştırmadan yüzüme sürdüm; bir sonraki gün cildimdeki yağ butonları küçülmeye başladı ve derim soyuldu.Uyumadan önce nemlendirici sürüp bir gün arayla kremi tekrar kullandım.Bu sefer soyulma o kadar çok oldu ki yüzüm kıpkırmızı oldu, o kadar nemlemlendirici sürmeme rağmen uyurken yüzümde batma hissettim ve korkup tekrar sürmedim.


Tam olarak son kremi kullanmamın üstünden bir hafta geçti ve yüzümde soyulma hala devam ediyor.Yağ butonlarının çoğu gitti bir iki tane kaldı ki ben bu yağ butonları geçsin diye cildiyeye gittiğimde güzellik uzmanına gitmemi söylemişti.Güzellik uzmanı ise seansı 100 tl olan bir bakımla geçeceğini zamanla yeniden kendini yenilediğini söyleyince ise vazgeçmiştim.Bu yöntemle resmen kurtuldum yağ butonlarından; yalnız burada bahsettiğim yağ butonları sivilce değil minik yağ bezeleri. Lekelere gelince yeni meydana gelen uçuk izi yok oldu eski lekelerde de açılma oldu ama tamamen yok olmadı.

Ben bu kremi denediğim zaman evden çıkmadım çünkü soyulma o kadar ciddiydi ki makyaj falan tutmadı yüzüm :) Memnun muyum derseniz; evet memnunum, bir sonraki denemem çatlaklar için olacak ama uzun vadede yüz için kullanılacak bir ürün değil çünkü tahriş ciddi boyutta ki ben karmadan yağlıya dönük cilt tipine sahibim.Eğer kuru ciltliyseniz sizde tahriş daha büyük boyutta olur, dikkatli olun.Tavsiye eder miyim, kesinlikle tavsiye ederim diyemiyorum çünkü herkesin cildinde aynı etkiyi yaratmayabilir, sorumluluk alamam.Eğer ki sorunuz varsa bu konuda çekinmeden sorabilirsiniz :) Ayrıca bu kremi kullananlar nasıl kullandıklarını yazarsa çok memnun olurum:)

14 yorum:

  1. ilginç bir kremmiş, ama bence doktor yazmadığı sürece bu tarz ilaçları insan kendince kullanmamalı :/ sonuöta ilaç ve yüksek oranda kimyasallar içeriyor. hele ki soyucu ilaçlar kesinlikle uzman kontrolunde olmalı bana göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok riskli evden çıktığım zamanlar deneyemiyorum tahriş büyük oluyor:)

      Sil
  2. Ben de sivilce izleri için kullanmıştım bir aralar. Doktorum bir gün sürüp 2-3 gün soyulmaların geçmesini beklememi söylemişti. Bu sırada yüzümde yanma hissedersem de bepanten kullanmamı tavsiye etmişti. Kırmızı sivilce izleri beyaza döndüğü için çok memnunum, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende soyulma bir hafta boyunca devam ediyor o yüzden kullanacağımda eve kapanmam lazım :))

      Sil
  3. Canım bu tarz kremler gece kullanılır. Bende benzer bir şeyi cilt lekelerim için kullanıyorum. Ama yatmadan evvel sürüyorum. Kesinlikle güneş görmemesi gerekiyor diye biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yaptım ama soyulma çok fazla oluyor, dışarı çıkamıyorum. Uzun vadede yüz için kullanılmaz belki bir iki lekeye sürülebilir benimkisi bildiğin yüze boca etmek olduğu için :))

      Sil
  4. Çatlaklar için olan denemeni merakla bekliyorum. Henüz 16 yaşında olmama rağmen kısa süre zarfında -farkında olmaksızın- 15 kilodan fazla kilo verdim ve çatlaklarla başım şimdiden dertte. Eğer o konuda da faydasını görürsen mutlaka yaz lütfen.
    Yazın çok hoştu, emeğine sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi sonuçlar alırsam yazım gelir.Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Bende acnelyse kullandım 3 5 gün boyunca ve gece yüzümde sadece 1 saat bıraktım sonra yikadim dün duştan çıktıktan sonra yanaklarim yanmış gibi kıpkırmızı olmuştu hala da öyle üst deri katman bağladı acaba geçer mi iz kalır mı diye endişelerim var bu konuda bilgi verir misiniz?

    YanıtlaSil
  6. Bende acnelyse kullandım 3 5 gün boyunca ve gece yüzümde sadece 1 saat bıraktım sonra yikadim dün duştan çıktıktan sonra yanaklarim yanmış gibi kıpkırmızı olmuştu hala da öyle üst deri katman bağladı acaba geçer mi iz kalır mı diye endişelerim var bu konuda bilgi verir misiniz?

    YanıtlaSil
  7. Bende 5 gün boyunca sadece geceleri 1 saat olmak üzere acnelyse kullandım dün duştan çıktıktan sonra yüzüm kıpkırmızı olmuştu hala da öyle ve üst kısmı kabuk bağlamış iz kalır diye de korkuyorum bu konuda bana bilgi verir misiniz?

    YanıtlaSil
  8. Bende 5 gün boyunca sadece geceleri 1 saat olmak üzere acnelyse kullandım dün duştan çıktıktan sonra yüzüm kıpkırmızı olmuştu hala da öyle ve üst kısmı kabuk bağlamış iz kalır diye de korkuyorum bu konuda bana bilgi verir misiniz?

    YanıtlaSil
  9. Ah Sawako zamanında ben bu kremden ne çektim bir bilsen!! Annem 8. sınıftayken sınav döneminden birkaç ay önce bu meretten almış, eczanenin talimatlarını dinlemeden Allah'ın her günü yüzüme boca ederek sürmüştü. Yüzümde aylarca geçmeyecek lekeler oluşmuştu ve yüzüm öyle bir soyuldu ki sorma! Derim beyaz beyaz dökülüyordu ve çok kötü görünüyordu. Daha da kötüsü yanık hissi çok şiddetliydi ve uzun süre geçmedi. Haftalarca elimde kremle gezmek zorunda kaldım dakika başı sürmek için.

    Annemin verdiği hiçbir şeyi kullanmıyorum artık. Hatırlayınca fenalık geldi. Uzak durun şu kremden. :(

    YanıtlaSil
  10. Bende akne izleri var. Cildiyeciye bu izler için ne yapabilirim diye sorduğumda haftada bir peeling yap dedi. Peki acnelyse kullanabilirmiyim dediğimde peeling yerine haftada bir onu sür dedi. Ben madecassol kremle(genelde doktorlar bu iki kremi birlikte veriyor) birlijte sürüyorum. Bir de bu kremi sürdükten sonra gündüz mutlaka yüksek faktörlü güneş kremi sürülmesi gerekiyor.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!