Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Ocak 19, 2016

Yeni Gözdem; Yeter dizisi

Sawako Kuronuma Salı, Ocak 19, 2016

Güneş'in kızlarındaki Haluk karakteri psikopatlıktan ezikliğe düşünce bir türlü devam edesim gelmedi diziye ; zaten diziyi sırf Haluk karakteri için izliyordum o da çekiciliğini kaybedince anlamı kalmadı.

Geçen hafta da bu diziye denk gelince verdiğim ilk tepki " Bir psikopat gördüm sanki!" oldu.Artık beni az buçuk tanıyorsunuz; dizilerdeki akıllı psikopat rollere bayılıyorum, çekici geliyor bana.Vıcık vıcık romantizm içermiyor mesela,acaba ne olacak diye hep fragmanlarının yayınlanmasını bekliyorum.Aman dikkat! Dizilerde diyorum dikkat edin, gerçekte hayatta olsa korkup kaçarım, korkarım böyle manyaklardan :) 

Dizinin konusuna gelecek olursak; 

Aylin, beyin cerrahı Yekta ile aşk evliliği yapar. Zamanla bu aşk evliliği Yektanın takıntıları ve mükemmeliyet anlayışı nedeniyle kopma noktasına gelir. Yalnız Yekta sahip olduğu hiçbir şeyi bırakmayı kabul edecek bir adam değildir. Aylin de bunu öğrendikten sonra ikinci çocuklarını doğum sırasında öldü gösterir ve bebeği, çocuğu olmayan abisi ve yengesine teslim eder. Yengesi çocuğa bakar ta ki istediği parayı alamayana kadar... Sonra bu durumu Yekta öğrenecek ve bunun intikamını alacaktır.Tabi ki kendine has tarzıyla...

Dizinin bu hafta perşembe 4. bölümü yayınlanacak.İzlemeyenlere tavsiyemdir; özellikle de benim gibi psikopat akıllı karakterleri seviyorsanız bir göz atın derim ;)


19 yorum:

  1. Ayyy aynen psikopat Haluk için izliyordum. Sonra özellikle Selin karakteri başta olmak üzere Savaş'ın falan kötü oyunculukları yüzünden bıraktım diziyi. Bu diziyi merak ediyordum internetten bakayım bi. Severim bende psikopatları çünkü:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecan, gerilim, aksiyon hepsi var!Sevilir bence bu dizi:)

      Sil
  2. aaaa ben şok :D Bu dizinin reklamı çok iyi yapıldı o yüzden merak uyandırdı bende geçen bir sahnesine denk geldim abisin kızı vardı evde tabi diziyi ortasından izleyince ben öyle anlamışım.Sahneyi çekerken biraz uzatmışlar sıkıldım bıraktım ama izlemek lazımmış aslında ilginç bir konusu var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırakılır mı hiç?Vıcık vıcık aşk sahnelerinden sen de sıkılmadın mı? Sanki dizinin cirosundan bana pay veriyorlar, vermeliler bence:D

      Sil
  3. normalde kolay kolay dizi beğenmem bu yüzden tv izlemem ama bu diziyigeçen hafta tesadüfen gördüm
    çok beğendim ilk başta pek anlamasamda sonradan biraz anladım konusunu=)
    bu yazıyla beraber kızını sakladığını öğrenmiş oldum teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugünkü bölümü baya heyecanlı olacak.Bakalım Yekta yine ne işler karıştıracak?:)

      Sil
  4. Bu diziyi sevemedim ben ya. Isınamadım yani yoksa konusu güzel heyecanlı falan ama sevemedim.
    Sevdiğim diziyi de bitirdiler T.T (Hatırla Gönül)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yekta karakterini kaslı,yakışıklı bir genç yapsalar bu dizi uçardı.Bunlar hep senin vıcık vıcık aşk dizisi izlemenden kaynaklanıyor.Vıcık vıcık aşk dizileri out, Yekta psikopatı in! :))

      Sil
    2. yekta rolüne çok uymuş bence sawako genç bir adam oynasaydı rolün hakkını veremezdi

      Sil
  5. Ben de izleyeyim bu diziyi diyordum ama tv'de dizi takip edemediğim için düşüncede kaldı. Yekta rolünü oynayan oyuncuyu da pek severim halbuki. Denk gelince izleyeyim balim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internetten de izleyebilirsin biz de çare tükenmez :))

      Sil
  6. İlk iki bölümünü izledim - üçüncü bölümünü kaçırdım. Hakikaten güzel dizi bende sevdim manyak kocalı bu enterasan hikayeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir kere değil mi? Bir de Yekta rolünü oynayan adam çok inandırıcı ;)

      Sil
  7. Ben de çok seviyorum böyle dizileri. Yalnız bence bir yere kadar gidiyor. Belli bir noktadan sonra ezilmeye başlıyorlar. Bence bu senaryodan güzel bir film çıkardı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İllaki o zaman gelecek ama o zamana dek favori karakterim :D

      Sil
  8. Ben de gördüm bu diziyi birkaç kez. Adam feci psikopat o ne öyle. :p

    YanıtlaSil
  9. on numara güzel ve on numara kalteli bir yurdaer okur oyunculuğu.kutluyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!