Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Ocak 28, 2016

Sevimsiz arkadaş modelleri

Sawako Kuronuma Perşembe, Ocak 28, 2016


Merhabalar! Yine yeniden buralardayım.Bu aralar eskisine göre daha çok vakte sahibim :) Hazır bu haldeyken bir bloguma uğrayayım, içimdeki ergeni dışarı çıkarıp içimdekileri dökeyim, rahatlayayım istedim.Hadi o zaman sevimsiz arkadaş modellerine başlayalım!  

Dedikoducu arkadaş
Sabah akşam kim, nerede, ne yapmış bilen ve bire bin katıp anlatan arkadaştır.Konuşacak hiçbir konusu bulunmadığı için tek aktif olduğu konu dedikodudan girer olaya, ne kadar durumla ilgilenmeseniz de öyle bir anlatır ki birden deli gibi merak ederseniz ; her ne kadar ana karakterleri tanımıyor olsanız da... Olayın trajik tarafı ise muhtemelen başka bir yerde de aynı şekilde sizi anlatıyor olmasıdır.

Her sevgilisine aşık satıcı arkadaş
İnsan aşık olur, şaşırır, gözü hiçbir şey görmez anlarım, sorun etmem de... Her önüne gelene aşık olmak nedir ya?! Hadi aşık oluyorsun, kalbin bu kadar geniş, her seferinde arkadaş satmak da ne?! Hadi satıyorsun, iki gün sonra gelip bize ağlamak niye? :')


Ayyy hiç aramıyorsuncu arkadaş 
Büyük ihtimal aslında hiç aklına gelmediğiniz,sizi görünce hadi hiç aramıyorsun diyeyim de 1~0 öne geçeyim diyen arkadaştır. Çok önemliyse o arasın değil mi?

Canciğer olduğunu sanan arkadaş 
 Samimiyet boyutunuz Bir "hi" demekten öteye gitmeyen zoraki aynı ortamda bulunduğunuz arkadaştır. Arkadaş diyorum dikkat ederseniz canciğer olsak dost olurduk değil mi? 

Ağzı gevşek arkadaş 
Az da olsa muhabbetinden hoşlandığınız ama asla sırrınızı vermemeniz gereken arkadaş tipidir, zaten iki kişinin bildiği sır değildir deyip Sağır Sultan'a bile tüm detayları noktası noktasına anlatır.

Ağzı bozuk arkadaş 
Küfür ne erkeğe yakışır ne de kıza! Bu tiplerin genellikle sevgi sözcükleri belaltı küfürlerdir. Bu hitapları kullanarak samimiyet kurulduğunu düşünürler, iticidirler! 

Dengesiz arkadaş 
Bir gün sizi gülümseyerek karşılarken diğer gün sanki ona dünyanın en büyük kötülüğünü yapmışsınız triplerine giren, gereksiz, sinir bozucu arkadaştır. Büyük ihtimal hayatındaki olumlu veya olumsuz olayları size yansıtıyordur.


Ben söylemiştimci arkadaş 
Her zaman haklıdır. Ne yapmanız ne yapmamanız gerektiğini söyleyerek hayatınızın her alanına karışır. Ama siz onun hayatına bir adım atsanız kaplan kesilir! Herkes kendi hayatında kendi doğrularını yaşasın lütfen! 

Herkes beni kıskanıyorcu arkadaş 
Mükemmeldir, harikadır, başarılıdır! Kendince saydığı başarıları duysanız ağzınız açık kalır, nasıl bu kadar saçmalayabiliyor diye... Tabi kendini bu kadar seven, beğenen kişi etrafındakiler ondan uzaklaşmaya başlayınca arkasına sığınacak bahane arar. Zaten zirve yalnızlar içindir değil mi? Evet canım evet harikasın evet ben de seni kıskanıyorum!


Herkes bana aşıkçı arkadaş
O, bu, şu tabi bu karşı cins de ona aşıktır hatta evrenin var olma sebebi o arkadaştır. Her insanın sevilesi bir yanı vardır da bu kadar içi boş özgüven nereden gelir bilinmez.

Anne kuzusu arkadaş 
Her planda gaza gelip "Tabi gidelim, gezelim, yapalım" demekten geri kalmayan ama konu icraate gelince yan çizip annem izin vermiyor diyen arkadaştır. İlginçtir ki bu arkadaşların annesi sizin sıradan normal saatlerdeki etkinliklerinize izin vermezken sevgilisiyle gece yarılarına kadar gezmesine ses etmez! 

Herkesten nefret eden arkadaş 
Herkesten her şeyden nefret eder, sebepsiz yere! İçinde yaşadığı depresyona seni de çekmeye çalışır. Kaçılması gereken arkadaş tiplemesidir.

Mutsuzluktan beslenen arkadaş 
Eğer o mutsuzsa herkesin mutsuz olması gerektiğini düşünen arkadaştır. Baktı ki hala mutlusunuz bu kez bütün çabasını ortaya koyup  mutsuzluğunuz için çabalayacaktır. Sonuç onun için olumluysa kendi çapında mutluluğu tadacaktır.


Senin olan her şeyde gözü olan arkadaş 
Dostunda, sevgilinde, çevrende her şeyde... Tehlikelidir, çok söze gerek yok çabucak uzaklaşılması gereken modeldir.

Aranız bozulduktan sonra çirkinleşen arkadaş 
İnsanlar birlikte iyi kötü günler geçirebilir ya da zamanla fikirleriniz uyuşmaz ve yol ayrımına gidersiniz de sonradan onu kötülemek niyedir? Bence bazı şeyler, özellikle dostluk adı altında paylaşılanlar özel kalmalı,söylenmemelidir;iki gün sonra muhatap olduğunuzda yüzünüz olmaz çünkü... Hah hala özelini konuşuyorsanız zaten dost değil normal sıradan bir arkadaşsınızdır.

"Hep ben"ci arkadaş 
Hep onun derdi vardır, bütün zorlukları kendi yaşar, her şey onun içindir. Hatta var olma sebebin bile odur.Senin ne olduğundan ne hissettiğinden kime ne? 

"Ya benimsin ya toprağınsın"cı arkadaş 
Hani ya benimsin ya toprağın diyen adamlar vardır ya işte bunlar da onların kız versiyonlarıdır. Ondan başka arkadaşınız olamaz, aşık olamazsınız; durumu abartıp ailesinden de kıskanan modeller vardır.

"Ben sevmiyorsam sen de sevmeyeceksin"ci arkadaş 
Herkesin yıldızı herkesle uyuşmaz. Sen birisini seversin yanındaki sevmez ya da aralarında bir musibet vardır ve buna ısrarla seni karıştırmaya çalışan arkadaştır. Diyelim ki ona uydun bu sefer iki gün sonra o kötülediği arkadaşla kanka olup seni kötüleyecektir. Hayat!

Sorumsuz arkadaş 
Birçok türü olmasına rağmen en çok kızdığım türü emanete hıyanet eden arkadaştır. Sizin için değerli olan bir şeyi binbir takla atarak alır ya zarar verir ya da kaybeder ama asla hatasını telafi etmeye çalışmaz.Bak  yine sinirlendim!


Uyumsuz arkadaş
Her şeyi eleştiren hiçbir şeyi beğenmeyen ortamı bozan arkadaş tiplemesidir. Sürekli kusur bulur, kaliteli geçirilecek zamanı tüketir. Sevimsizdir!Lüks mekana gitmek ister, hesap kabarık gelince sesli bir şekilde söylenir. İnsanda tekme tokat saldırma isteği uyandırır.


Sevimsiz arkadaş modellerinden aktaracaklarım bu kadar!Peki sizin eklemek istedikleriniz var mı? 

26 yorum:

  1. birde sadece işi düşünce arayan bir grup var :) hatta bir hal hatır bile sormayıp direk konuya girerler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından onların rengi belli :) Ama rahatsız ediciler kabul :))

      Sil
  2. Evet hepsi çok sinir bozucu. Benim eklemek istediğim arkadaş tipi sorsanız sizi çok sever sizinle vakit geçirmek istediği için haftasonu planları yapan ve çok eğleneceğinizi söyleyen ama sonra yerine dışarı çıkabilmek için sizi kullanan asıl amacı sevgilisiyle buluşmak olan ve bütün gün yüzünüze bakmayıp sevgilisinden başkasını gözü görmeyen bu yetmezmiş gibi ne kadar eğlendik değil mi haftaya da gidelim sözünü pişkince söylebilendir
    Biraz uzun oldu sanki ama ben de içimi dökeyim dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ikili ilişkilerde 3. olarak yanlarında bulunmaktan nefret ederim, nereye bakacağını ne söyleyeceğini bilemezsin, kalksan kalkamazsın varlığında çok gereksizdir ayy çok zor bir durum :/

      Sil
  3. Hepsi tam olmuş, enerjini yiyip bitiren hayata küstüren negatif enerjililer var herkesten nefret eden kategorisinin altına; depresyonda 2. okeye dönüyor bunlar! Ama onun dışında nokta atışı yani. Tek lafım ben sevmiyorsam sen de sevmeyeceksin sınıfında. Galiba ben biraz öyleyim, tabi arkadaş değil dostlarıma karşı onlar da 3 kişi zaten toplamda ortalama 20 senedir hayatımdalar. Onlar seviyorsa ben de severim onlar sevmiyorsa ben de sevmem; dostumdan da bunu beklerim. Kendini bileceksin sonuçta, sanırım hepimizin sevimsiz tarafları var biraz:) Sevgiler, Seda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer büyük bir olay varsa mesafe koyarsın da Seda zamanla onlar canciğer olup sen ötekileştirildiğinde ne kadar gereksiz bir şey yaptığının farkına varırsın.Daha önce ben de yaptım ondan biliyorum :))

      Sil
  4. Güzel anlatmışsın :) itici arkadaş tiplerine uyuyor hepsi bunlara ek olarak "bir gün önce canım cicim arkadaş olan bir gün sonra başka bir arkadaş bulunca diğer arkadaşının yüzüne bakmayan arkadaş" olabilir :)

    YanıtlaSil
  5. Hangisine giriyorum ben acaba ya! :D Tövbeler olsun, ne çok tür varmış. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazılarına arada ben de giriyorum.Şşşşt bu bir sır :#

      Sil
  6. Sende kimseyi sevmiyomussun be!
    Ay totom yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki sen listedekilerin hangisine giriyorsun?:)

      Sil
  7. ağzı bozuk, hep benci, sorumsuz ve dengesiz özelliklerinin hepsini tek bünyede toplandığı bir arkadaşım vardı nasıl çektim ben onu 3 yıl hala anlamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen fedakarlık olayını abartır insan.Fedakarlık karşılıklı yapılıyorsa güzeldir, tek taraflıysa kölelik olur :/

      Sil
  8. Merhaba.Ben 4 yılı askindir kore faniyim,korece ingilizce biliyorum ve Koreli arkadaşlarım çok fazla olduğu için kore hakkında bilgi sahibi olduğumu düşünüyorum. Blogunuzda yazabilirim.Eger isterseniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma misafir yazar alıyorum ama sürekli değil :) bogurtlenrecelimiz@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsin ;)

      Sil
  9. sıkıcı ve karamsar arkadaş modeli:
    kendileri ben olurum ve sevimsizlik derecesi nedir diye sorarsan hiç arkadaşım yok demem yeterli bir cevap olacaktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karamsarlık, eğer bir sebebi varsa normaldir ama sebebi yoksa gerçekten sıkıntı oluyor.Bir arkadaşım yıllarca bana çok "Çok derdim var Sawako" derdi sorduğumda ise konuyu değiştirirdi.En son bir gün sinirlenip sorduğumda bilmiyorum yanıtını almıştım.Cidden sinir bozucuydu :)

      Sil
  10. Annenize iyi görünmek için yaptığınız her şeyi ispiyonlayan yalaka arkadaşı unutmayalım.Not:En nefret ettiğim arkadaş tiplerinden biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öldürürüm onu :) Ondan önce ben giderim anneme söylerim:p

      Sil
  11. Misafir olarak yazabilir miyim Blogunuzda?

    YanıtlaSil
  12. Ayyy hiç aramıyorsun tipinde bir arkadaşım vardı, o kadar sinir oldum ki telefon rehberimden sildim. o beni arasın :P
    Bir de ruh tipi arkadaşlar vardır; varlığı yokluğu bir. sadece dinler, yorum yapmaz ve hiçbirşey anlatmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tehlikeli olabilirler onlar.Senin hakkında her şeyi bilir ama sen onun hakkında hiçbir şey bilmezsin :)

      Sil
  13. Öff... Bu anlattığın neredeyse tüm arkadaş tiplemeleriyle tanıştığım gerçeği hüzünlendirici. Bir de 'Çok Bilen' arkadaş tipi vardır ki her şeyin en iyisini biliyormuş gibi davranır, ama aslında hiçbir şey bilmiyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ukala olmadığı sürece katlanılabilir, yoksa gerçekten çekilmez :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!