Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Ocak 12, 2016

Sakarya'da Engelsiz Kafe

Sawako Kuronuma Salı, Ocak 12, 2016

Merhabalar daha önce size Sakarya'da yaşadığımdan bahsetmiş miydim bilmiyorum ama yaklaşık 12-13 senedir Sakarya'da yaşıyorum; Sakarya'da doğmadım ama artık Sakaryalı oldum diyebilirim bu yüzden :) 

Sakarya Büyükşehir olmasına rağmen İstanbul ya da Kocaeli kadar gelişemedi henüz ama gelişecek inanıyoruz! 

Konumuz aslında Sakarya'nın gelişmişlik düzeyi değil konumuz Sakarya da açılan " Engelsiz kafe" 
Daha önce birçok şehirde benzerlerinin açıldığını görüp keşke Sakarya'da da olsaydı dediğim yer çoktan açıldı ben de dün fırsat bulup arkadaşlarımla beraber gittim. Kafe çark caddesindeki kafeler sokağı var ya hemen karşısında ortalama 20-25 metre uzağında küçük ama hoş bir yer.. 

Kafe sahibi bu projeyle birlikte özel durumdaki arkadaşlarımızın da toplumda tek başlarına ayakta durabilecek konuma getirilmesini amaçlandığını belirtti. Şu an kafede çalışan sayısı çok az, gördüğüm kadarıyla Sakarya halkından yeterince destek görmüyor çünkü kafeler caddesindeki kafeler tıklım tıklım iken Engelsiz kafede 3-5 müşteri vardı. Hem de menüsü bir çok kafeye göre uygunken…Mesela ben Bir Türk kahvesini 5 TL'ye içebildim hem de çok tatlı özel bir arkadaşımızın siparişi almasıyla...


Diyeceğim o ki bu tür projelere destek verelim ki Sakarya'da da farklı güzel özel şeyler olabilsin...

Kafenin facebook adresine buradan ulaşabilirsiniz :)

16 yorum:

  1. Çok güzel düşünceli bir davranış olmuş emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş. küçük de olsa bir faydam olur, tanınmasına :)

      Sil
  2. desteğin az olmasına üzüldüm İnşAllah ilerde daha çok destek alır ve bu tarz mekanların çoğalmasında öncü olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, benim hala umudum var Sakarya'dan :)

      Sil
  3. merhaba,

    Sakarya'da yaşadığınızı bilmiyordum ben de Sakarya'da yaşıyorum :)
    Çok güzel bir proje yapmışlar sanırım burası gönül kahvesi :)

    Hoşcakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Yok burası ayrı bir kafe adı da "Engelsiz Kafe"
      Yukarıda adresini tarif etmeye çalışmıştım aslında :)

      Sil
  4. Çok güzel bir paylaşım olmuş, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Sevindirici bir haber. Yine böyle bir kafede çalışacak özel çocukların çalışma şartları ile ilgili bazı araştırmalar yapıp aileleri bilgilendirmiştik. Çocuklar mesai bitiminde eve gitmek istemiyorlarmış. İşe yaradıklarını hissetmeleri çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim en sevdiğim nokta onları saklamak yerine, toplumla kaynaştırmaya çalışmak ve insanların önyargılarını kırmasını sağlamak:)

      Sil
  6. En sevdiğim bloggerla aynı şehirde oturuyormuşum şimdi sakaryayı daha çok sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sakarya sırf havası için bile sevilir ;)

      Sil
  7. Aaa sen de mi Sakarya'da yaşıyorsun :O Sakaryalı çok az blogger tanıyorum. Umarım bir gün karşılaşırız. Etkinliklerimize seni de bekleriz sevgili Kuronuma ;) (biz de geçen hafta Engelsiz Kafe'deydik)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakaryalı Bloggerlar kendini saklıyor olmalı ben bu kadar az olduğumuzu düşünmüyorum :)) Kısmet..

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!