Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Ocak 18, 2016

Perfect Proposal / 2015

Sawako Kuronuma Pazartesi, Ocak 18, 2016

Uzun zaman sonra oturup film izledim, nihayet! Tabi bu sürede test çözebilirdim ya da bu süreyi başka işlerimi halletmek için kullanabilirdim; ama biraz daha eğlenmek için zaman ayırmazsam çıldıracaktım! Yine o dişlerimi sıkmaya başladığım stresli günlere geri döndüm bakalım,bu sefer nasıl olacağım. 

Beni bırakıp filme dönelim;

Asıl kızımız, annesini trafik kazasında kaybetmiş ve ortağı tarafından yüzüstü bırakılmıştır. Şöyle ki; ortağı mafyavari adamlardan para almış, topu asıl kızımıza atıp kaçmıştır ve bu durum yüzünden mafya tarafından tehdit edilir.

Asıl kızımız böylesine zor bir durumdayken bir iş ilanı görür ve ona başvurmak zorunda kalır.İş görüşmesine gittiğinde genç yakışıklı bir adamla karşı karşıya gelir.Genç adamın anlattığına göre yapacağı iş; çok zengin bir adamı kendine aşık edip öldükten sonra mirasın %50sini bu genç adamla yani  yaşlı adamın oğluyla bölüşmektedir. Fakat hiçbir şey, hiç kimse göründüğü gibi değildir ve asıl kızımız bunları bilmeden çoktan bu genç adama aşık olmuştur bile...

Rastgele girdiğim bir sitede korku gerilim türünde ilk bu film çıktı karşıma. Tabi ki filmin korkuyla hiç alakası yoktu. Gerilim belki , o da meraktan! Açıkçası beni çok fazla şaşırtmadı, bu tür filmleri çok izlediğim için nelerle karşılaşabileceğimi tahmin etmem zor olmadı.Benim gibi sürekli bu tür filmleri izleyenler için ortalama; bu filmleri sık izlemeyenler için hoş bir filmdi.Filmin beğenmediğim bir noktası vardı, söylemezsem olmaz; film bir yerden sonra akmadı, uyukladım resmen.Sırf sona bağlansın diye her şey pat diye oldu bu da senaryoyu zorlama gösterdi.Sanırım bir dizi senaryosu şeklinde ilerleseydi daha hoş olurdu :)

Ben, filmi izlerken bunları hissettim.Peki siz bu filmi izlediniz mi? İzlediyseniz nasıl buldunuz? :)

6 yorum:

  1. Merhaba sawako blogunu, yazilarini çok sevdim. Biri nabrut biri de sen artik. Devamli takip ederim sizi :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu filmi çok beğenmiştim. Dediğin gibi ben de polisiye/gerilim filmleri çok izlediğimden dolayı nasıl devam edeceğini tahmin etmiştim ancak benim beğendiğim kısım oyuncular, oyunculuk ve aralarındaki elektrikti açıkçası. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yerden sonra yeni bir şeyler bulmak çok zor oluyor, hepsi bir diğerinin tekrarı haline geliyor.Oyunculuklar da oyuncular da güzeldi :)

      Sil
  3. bu filme bayıldımmm buna benzer bir film önerebilir misin Sawako

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumda yazdığım diğer polisiye dizilere göz atabilirsin :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!