Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Ocak 17, 2016

Born Pretty'den gelen güzellikler #9

Sawako Kuronuma Pazar, Ocak 17, 2016

Yoğun bir haftadan daha merhabalar :) Havalar bir açıp bir kapandıkça bendeki ruh hali de bir açıp bir kapanıyor bu yüzden bir gün güneşli bir gün parçalı bulutluyum. Tabi bunda gündemdeki olayların da etkisi var; Allah sonumuzu hayretsin...

Macaron şeklindeki kutulardan almak uzun zamandır aklımdaydı :) Bu alışverişimde de fırsat bu fırsat deyip 4 adet sevdiğim renklerden aldım. Sitede bu kutular takı kutusu olarak satılmakta ama annem ve babam ısrarla bu kutulardan hap kutusu yapabileceklerini iddia ettiler. Yılmadım, bıkmadım onlar benim dedim! Tıpkı hanımmmm hanııııııım onlar benim yavrularım diyen Sid gibiydim :))
Macaron kutuları sitede görmek için tıktık.



Born prettynin kuşkusuz ki en çok kolyelerini seviyorum; aldığım kolyeler herkesin dikkatini çeken orijinal ürünler oluyor. Bu seferde kuş yuvası şeklindeki bu kolyeyi tercih ettim. Sanırım kolyelerde en çok kuş figürü dikkatimi çekiyor :)) Kolyeyi site görmek için tıktık.



Etim zenginmiş benim, arkadaşlarım öyle diyorlar; imitasyon ürünlere alerjim olduğunu  duyunca... Sahte küpe takamıyorum, yüzük taktığımda parmaklarım şişiyor :) O yüzden dolma gibi oldu parmaklarım! Bunu zaten bilerek aldım; retro tarza olan ilgim yüzüklere de yansıdı. Bu iki yüzüğü seçtim, siyah taşlı olanını ayrı yeşil taşlı olanını ayrı beğendim :) Siyah taşlı retro yüzüğü sitede görmek için tıktık.
Yeşil taşlı yüzüğü sitede görmek için tıktık.



Bir de taşlı bileklik beğendim, aslında beğendiğim kısımda rastgele herhangi birinin gönderileceği söyleniyordu; bana da en az beğendiğim geldi; pek beğenmedim yani :)) Bilekliği sitede görmek için tıktık. 



Alışverişim bu şekildeydi.Bileklik haricindeki tüm parçaları çok beğendim.Bilekliği de açmadım ki birine hediye verebileyim:)) Siz alışverişimi nasıl buldunuz?

Not:Diğer Born pretty alışverişlerimi görmek için tıktık.Bir de alışverişlerinizde %10 indirim için SBET10 kodunu kullanmayı unutmayın! :)


14 yorum:

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!