Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Aralık 09, 2015

W2Beauty / Kore Kozmetik Alışverişim

Sawako Kuronuma Çarşamba, Aralık 09, 2015

Yazacağım yazacağım dedim sonunda yazıyorum :) Uzun zamandır w2beauty alışveriş yazısı yazmıyordum, alışveriş de yapmıştım halbuki! Tembellikten hep bunlar! Baksanıza yeni aldığım BB creamin neredeyse dibini gördüm :)  




Öncelikle hep aklımda olan Nature Republic markasına ait bu alovera jelini aldım ve bayıldım. Ürünü saça, ele yüze her yere uygulayabiliyorsunuz. En sevdiğim iki yanı ise yüze sürüldüğünde yağlı his bırakmaması ve gözlerime maske yaptığımda beni rahatlatması :)
 Onun dışında kullanım alanlarını görmeniz için şu resmi de ekleyeyim; 



Yeniden bb cream aldım hem de bu sefer Misshanın 21 Nosunu!Ve anladım ki bana uyan tam ton 21 miş.Defalarca sorulduğu için renklerinin kolumdaki halini alt kısma koydum. Kapatıcılığı iyi ama fondöten kapatıcılığı beklemeyin. Zaten bb creamin bütün esprisi cilt tonunu eşitlemekte :) 23 numarayı aceleden fazla dağıtamadım yoksa bu kadar koyu olmuyor dağılınca :)


Göz farı pek kullanmasam da  göz bazı almak istedim.Aldığım bu baz Etude House markasına ait. Belli belirsiz  inci beyazı tonunda üzerinde simler var ama ben pek sevemedim. Hem gramajı az geldi hem fiyatı fazla :)


Alışveriş yaptığında kargom karışıkla gitmişti, aslına bakarsanız Alice tatile gitmiş ve kargomu göndermeyi unutmuştu. Tabi sonra mail atınca kargomu gönderdi ve gecikmesine özür niyetine kargoma bir oje bir de dudak tinti koymuş :) Şaşırdım açıkçası... Aslında bol bol tester koyuyordu, alışıktım. Testerların yanına bir de bu hediyeler olunca hoşuma gitmedi değil hani :) Ojeyi hiç açmadım büyük ihtimal birisine hediye gidecek.Dudak tintin denedim ama galiba ben beceremedim pek... Resmi alttaki şekilde;




Alışverişimi W2beauty'den yaptım; Kore menşeli ürünleri rahatlıkla bulabilirsiniz ve sipariş ettiğiniz ürünler gümrükte hiçbir sorun yaşanmadan rahatlıkla geçerek ve evinize teslim eden bir site...Tabi ki kapıda ödeme yok.Artık biliyoruz ki yurtdışı internet sitelerinden alışveriş yapmak için kredi kartı veya paypal şart :)
Son olarak kaydolurken 07565312 koduyla kaydolduğunuzda  30$ ve üzeri alışverişlerde 5$lık indirim kazanabiliyorsunuz :)

Nasıl kayıt olurum, nasıl alışveriş yaparım, W2beauty'nin avantajları nelerdir? sorularının cevabı için tıktık.



İyi alışverişler! :)

17 yorum:

  1. şu aloeverayı merak ettim ama ben yabancı sitelerden alışveriş yapmayı kişisel olarak istemiyorum. Keşke yurtiçinde de satılsaymış :D bblerden de sol ve ortadaki renk harikaymış özellikle soldaki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O renk güzel ama akma yapıyor bende yaz aylarında :/ Farklı markalarda Türkiye'de satılan alovera jellerini duymuştum bir araştır istersen :)

      Sil
  2. Koreya ait bb kremlere hastayım özeliklee holika bir mucize :) missha yı merak ediyorum ama sıra gelmedi ona :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Holika'yı hiç denemedim, aklımda aslında :))

      Sil
  3. yapma böyle şeyler kanıma giriyorsun!
    bin yıldır missha bb cream alacağım :)
    ama şu alovera krem çok çok iyiymiş. ben bi linke tıklıyım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missha çok iyi özellikle karma ve yağlı ciltliysen...Geçen gün Pure Beauty alayım uğraşmayayım böyle dedim, denedim ama sevemedim misshadan sonra:)

      Sil
  4. Merhabalar tamda aradığım yazı benimde istediğim ürünler var ancak gümrüğe takılmasından korktuğum için henüz cesaret edemedim..senin sözlerine güvenerek deniycem sanırım..sessiz takipçinden sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim notu yazdırmayı unutma.İyi alışverişler!:)

      Sil
  5. Salam bizim ölkəyə də göndərilməsində problem olmasa sınamaq istəyərəm ;) tam da BB kremim bitəcək :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkenizde bloggerlar internetten yurtdışı alışveriş yapıyorsa büyük ihtimal sorun olmaz :)

      Sil
  6. Sawakocuuum bende de misha nın 21 i var ve gören butun arkadaşlarım dan sankı yuzunde yokmus gıbı duruyor yorumunu alıyorum memnunum yanı :) yahu ben de mı blog acsam baya bı makyaj urunudeneyımım var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da aynı tepkiyi veriyorlar, missha bu konuda çok iyi:)

      Sil
  7. yıllardır tanıdıgım en iyi blogersin..fikirlerinin biri bitiyor biri başlıyor..harika blogunda sende herdaima aklımdasın sısınim sawako fighting

    YanıtlaSil
  8. ben biraz geç kaldım bu konuda ama aloe verayı biliyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!