Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Aralık 29, 2015

SheIn siparişi #3

Sawako Kuronuma Salı, Aralık 29, 2015

Hiç insan merkezi ısıtmalı bir evde yaşayıp da üşür mü? Ben üşüyorum! Yönetim türlü bahanelerle dereceyi düşük tutuyor. Sıcaklık değerleri 0 dereceyi bulmasına rağmen hiç dokunulamayacak kadar sıcak olmadı petekler! Neyse günlük mızmızlanmamı yaptıktan sonra artık alışveriş yazıma geçebilirim.

Sweetshirtleri sevmeyen var mı? Ben bayılıyorum hem oldukça rahat hem de hoş görünümde oluyorlar. Fakat benim kol boyum uzun olduğu için genellikle bedenime uyan ürünler koldan kısa geliyorlar. Bu ürünü diğer sweetshirtlere göre daha uzun göründüğü için seçmiştim fakat kolu yine kısa geldi. Tabi yine kuzenime gidecekler  arasına girdi.Ürünü sitede görmek için tıktık.



Geçen seferki panço alışverişim süper kahraman pelerininden hallice olunca kolları gizli istediğim gibi bir panço daha sipariş ettim.Bu pançoyu çok beğendim tek beğenmediğim nokta şapkasındaki tüylerin kumaşına bulaşmasıydı bir de boyu biraz daha uzun olsa harika olurdu. Şapkası fermuarlı çıkarılabilir bir yapıda. Keşke siyahı da olsaydı sadece iki rengi mevcut; lacivert yanılmıyorsam diğeri kremdi :)Ürünü sitede görmek için tıktık.

Alışverişim bu şekildeydi :) Sanırım alışverişlerimin yarısı kuzenime gidiyor.Şanslı mıdır nedir? :))

Nasıl alışveriş yaparım sorusu için tıktık.
Yurtdışı alışveriş sitelerinden alışveriş yapma hakkında en çok sorulan sorular için tıktık.

10 yorum:

  1. senden çok kuzenin karlı çıkıyor bu alışverişlerden :) ikisi de çok güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Pançoya bayıldım. ben zaten pançoları severim ama senin aldığın da çok hoşmuş. İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim aslında boyu biraz daha uzun olsa daha çok severdim :)

      Sil
  3. Canım ya kuzenin olabilirmiyim eminim bu kıyafetler bana olur;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız birkaç kuzenim var bir tek ona zaafım var :))

      Sil
  4. Sitene bayıldım.. Kendini bir gökdelen kıvamından hallice görenlerin arasında nasıl da iyi geldin günüme :) Buralarda olurum bundan sonra :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!