Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Aralık 27, 2015

Romwe siparişi #3

Sawako Kuronuma Pazar, Aralık 27, 2015

Lütfen artık kar yağsın!Etraf mikroptan geçilmiyor ve ben yine, yeni, yeniden hastayım. Hem mızmız hem de hasta olunca hayat benim için çekilmez oluyor. Özellikle son günlerim hastalığın etkisiyle daha da yorucu geçti. Bu yüzden geçen haftalarda gelen siparişlerimi ancak şimdi yazabiliyorum.Yaptığım tüm alışverişleri şuraya tıklayarak görebilirsiniz.


İnternetten alışveriş yapmaya alışınca mağaza mağaza dolaşıp bir şeyler almak zor geliyor, hep üşengeçlikten.Bu yüzden sık sık Romwe yi ziyaret ediyorum.Hazır havalar soğukken bir kazak alayım dedim ve standart beden olan aşağıdaki kazağı seçtim.Aslına daha önceki alışverişlerimde de standart beden sipariş etmiştim, bir tık büyük gelmişti.Neden böyle inat ettim bilmiyorum çünkü kazak üzerime bir tık büyük geldi.Ayrıntılı resmi aşağıda görebilirsiniz.Ürünü sitede görmek için tıktık. 



Daha önceleri, ilk yayınımda bahsettiğim düğme kısmında yüz ifadeleri olan gömleği dayanamayıp aldım ve gömleği S beden sipariş ettim. Fakat gömleğin kolları bana kısa geldi ve bedenini de biraz dar.Belki M olsa tam gelirdi ama kollar yine kısa kalırdı büyük ihtimal.Aslında bu siteden aldığım ürünlerde hep S beden bana uygun gelmişti ama kısmet değilmiş.Onun dışında gömleğe bayıldım, kimsede benzeri olmayan oldukça ilgi çeken bir gömlekti. Gömlekti diyorum çünkü kendileri kuzenime gidecek şanslı çocuk :) Yılbaşı hediyesini de böyle aradan çıkardık :))
Ürünü sitede görmek için tıktık.


Siz aldıklarımı nasıl buldunuz?Ben her ne kadar kuzenime gidecek olsa da gömleğe bayıldım! :)

Romwe'den nasıl alışveriş yapılır sorusu için tıktık.

12 yorum:

  1. Kış için çok güzeller ama biraz ince mi ne ^^ bu arada sonunda beni anlayan birini buldum kime kar yağsın desem aman boşver donucaksın sonra diyor ... Harikasın Sawako :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Kazak kalın ama pamuk değil; kumaş sıkıntısı oluyor bende.Pamuk olmayınca ısındığımı hissetmiyorum :)

      Sil
  3. İnternetten alışverişe alışınca insan mağazaya bakası gelmiyor:) Sayende arkadaşlarla yurdışı alışverişine de alıştık üç arkadaş toplu sipariş veriyoruz senden cesaret aldık tek başıma cesaret edemezdim o yüzden teşekkür ederim sana:) Bu arada bloğun çok güzel :) kırmızı kazağa bayıldım güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sizin birleşip alma fikriniz de çok iyiymiş :)

      Sil
  4. Gömlek gerekten çok orijinalmiş canım :) Havalar konusunda da kesinlikle katılıyorum.Azcık kar yağmalı :( bende aynı senin gibi hasta oldum :/ Sana da çok geçmiş olsun diyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Gömleğe bayldım! Güle güle kullan kazağını :)

    YanıtlaSil
  6. Kazağın tam benlik,hayırlı olsun.Güle güle giy.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!