Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Aralık 29, 2015

PTT rezaleti!

Sawako Kuronuma Salı, Aralık 29, 2015
Şu an sinirden köpürüyorum. Bu satırları yazarken daha yeni eve geldim. Bu gün tek boş günüm,Yaklaşık 1,30 saat PTT de sıra bekledim ve dersanedeki etütlerimi kaçırdım. Ama sinirimi bozan bu değil! Sinirimi bozan sıra bana geldiğinde PTT görevlisinin hediye paketiyle paketlenmiş kutumu ısrarla açmak istemesi! Açtıktan sonra da duş jeli ve Gül suyunu tehlikeli diye çıkarması!  Gül suyu yanıcı değil dedikçe aldırmadı bana! Bununla birlikte kırılacak eşya göndertmiyoruz dedi ama benden önceki bir kız bardak gönderirken sesi çıkmadı beyefendinin!  Cam kavanozda ne var diye tutturdu; sinirlenip yeni yıl Dilekleri ve topitop dedim. Neredeyse tüm kutuyu boşaltacaktı. Ne özelim kaldı ne gizliliğim! Bu tarafıma yapılmış bir saygısızlıktı. Sağolsunlar özenle paketlediğim kutuyu rezil bir halde paketlediler. Eğer bu davranış herkese yapılmış olsa haklı bir eylem olarak kabul edebilirdim ama sadece bana hem de böyle saygısızca davranarak uygulanmasını kınıyorum! Bir daha da PTT ile işbirliği yapmayacağım! Önce çalışanlarına nasıl iş yapılır onu öğretsinler! 

İlk defa katıldığım yeni yıl hediyeleşme etkinliğinin böyle sonuçlanması beni fazlasıyla üzdü. Emin olun buraya yazmakla kalmayacağım her türlü şikayet formunda şikayet edeceğim!

13 yorum:

  1. kesinlikle şikayet etmeni öneririm, çok saygısızca!

    YanıtlaSil
  2. Sonuna kadar hakkın var. Bu bir hediye ve bunu anlamayacak kadar kör olamazlar herhalde paketi açmaları zaten büyük bir saygısızlıkken bir de içerisindekileri boşaltmaları gerçekten çok büyük bir saygısızlık ve özensizlik !

    YanıtlaSil
  3. Ya keşke bu duruma müsaade etmeseydin.Duş jeli ve sıvı ürün almıyorlar ama yapılan çok çirkin. Bir keresinde benzer şekilde bana da yapmaya kalkışmıştı bir görevli orada tepkimi gösterdim ve kargoyu aldılar.
    Çok geçmiş olsun ve mutlaka gereken yerlere o görevliyi şikayet et. Ciddi bir saygısızlık var ortada.

    YanıtlaSil
  4. aynı sorunu ben de yaşadım.. kadın içinde ne var derken bir yandan da güzelce paketlediğim kutuyu kendi açmaya başlamıştı bile.. ben de o an nasıl sinir olmuştum..

    YanıtlaSil
  5. Bu ne saygısızlıktır ya bomba paketleyip göndersen bu kadar sorun çıkarmazlardı insanlara akıl sır erdiremiyorum cidden bazıları da morali bozuk olunca insana hayvan gibi davranıyor bananane kardeşim senin moralin bozuksa sen sana verilen görevi yap

    YanıtlaSil
  6. Bende ptt'den şikayetçiyim yurtdışından yaptığım alışverişler bir ay önce ülkeye ve hatta semtime kadar gelmiş ama kargolarım elime ulaşmıyor bi türlü. Kaç yeri aradım bir sonuç yok ne yapıcam bilmiyorum artık. Neden bizim ülkemizde işler böyle yürüyor. çok yazık !

    YanıtlaSil
  7. Çok üzüldüm şu an, benzeri bi olay benimde Ankara Dikimevi PTT'de başıma gelmişti, ama Bolu şubesi bu anlamda gerçekten çok kibar asla kutu açmıyorlar. Ki bildiğim kadarıyla gerekli önlemler alındıysa (işte dökülmeme vs.) açmamaları gerekiyor.

    YanıtlaSil
  8. ben kargocularla bu tip saygısızlıkları çok yaşıyorum.Ama maalesef şimdiye kadar şikayetin bir faydası olmadı.Gerçekten eğitilmeleri gerekiyor.Sizi çok iyi anlıyorum.

    YanıtlaSil
  9. ne kadar saçma davranmışlar öyle, gülsuyundan nolcak alla sen ya valla cins olmuş herkes kafasına dökseydiniz :) ihihihi çok kötüyüm

    YanıtlaSil
  10. Ah çok üzüldüm tatlım. PTT'yi protesto etmeni anlıyorum. Bir takım beceriksiz işgüzarlar yüzünden ne sinir savaşları veriyoruz. Dilerim yeni yıl sana çok daha iyi gelir.

    YanıtlaSil
  11. Ah çok üzüldüm tatlım. PTT'yi protesto etmeni anlıyorum. Bir takım beceriksiz işgüzarlar yüzünden ne sinir savaşları veriyoruz. Dilerim yeni yıl sana çok daha iyi gelir.

    YanıtlaSil
  12. Ah çok üzüldüm tatlım. PTT'yi protesto etmeni anlıyorum. Bir takım beceriksiz işgüzarlar yüzünden ne sinir savaşları veriyoruz. Dilerim yeni yıl sana çok daha iyi gelir.

    YanıtlaSil
  13. Ben bu yazıyı okuduğumda gerçekten çok şaşırdım. Çünkü şimdiye kadar PTT ile yaptığım tüm gönderilerde sıfır sorun ile karşılaştım. (g.koreye yaptığım gönderiyi tenzih ediyorum. çünkü o gönderim belgesini düzenleyen kişinin saygısızlığıydı ve ben daha orada sessiz kalmadım. İşini yavaş yapıp arkamda bekleyenleri bana saldırtmaya kalktı :( bende benden önceki müşteriyle kırıştırdığını aklını ona kaptırdığı için işşini yavaş yaptığını bile dile getirdim :) ). Genelde bu tip yerlerde bazı şeyler çalışanın sorumluluğunda oluyor. Ben en son gönderimde gayet şık bir paket yapmıştım paket bozulmasın diye bayağı büyük ve özel pakete koymuşlardı. Umarım tekrar o kişi ile muhattap olmazsın :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!