Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Aralık 02, 2015

Depresyon Günlükleri Vol 1

Sawako Kuronuma Çarşamba, Aralık 02, 2015

Biri beni çocukluğuma ışınlayabilir mi lütfen ?

Bu aralar içime yaşlı bir teyze kaçtı. Sürekli geçmişe dönüp "Bizim zamanımızda şöyleydi, böyleydi" deyip eski şarkıları dinleyip efkarlanıyorum.Bazen ergenliğin dibine vuran çocuk bazen iki çocuğuyla aldatılıp kapının önüne konmuş ev hanımı moduna giriyorum.Arada da babamın en çok dinlememe kızdığı bandıra bandıra ye beniyi dinleyip keyifleniyorum. 

Eskiden yapmaktan zevk aldığım ne varsa yeniden yapmak istiyorum. Mesela günlük tutmak istiyorum sonrasında arasına çiçek koyup onu kurutmak istiyorum,yaprak da olabilir mühim değil! Acaba eskiden kuruttuğum çiçeklere şimdi ne oldu ?


Bisiklete binmek istiyorum, her yerin betonla çevrilmediği o yemyeşil sahil kenarında. Acaba başıma neler gelecek,organ mafyası beni kaçıracak mı korkusu olmadan yolumda seyretmek istiyorum. 

Hala becerememe rağmen ip atlamak istiyorum. Yandığım zaman suratımı asıp suçu hantallığıma değil rakiplerime atmak istiyorum. Mızmızım kabul ! 

Sonra bir dönemlerin en popüler oyuncağı olan tek işlevi elindeki bebeği sağa sola sallamak olan o, oyuncak bebeğimle oynamak istiyorum. 

Bütün öğünlerimi sıcak sokak simidi ve gazozla geçirmek istiyorum, aynı küçüklüğümdeki gibi.

Sonra o içi simle ve suyla dolu o aptal cetveli sallayıp yeniden mutlu olmak istiyorum.

Küçük şeylerden bile mutlu olabilen ben şimdi neden bu kadar mutsuzum?

Ya da vazgeçtim, boşverin şimdi geçmişi!Hemencecik mutlu olacağım günlere ışınlayın beni!Tabi o günler varsa...Yoksa bırakın bir köşede öleyim! 

Tamam mükemmel değilim ama o kadar insan varken neden ben?
Not: Bu isyan değil, sitem...Buna da şükür...

8 yorum:

  1. :))) büyüdüğün için geçmişe özlemin artmış zaman zaman bana da öyle oluyor zevkle okudum :D

    YanıtlaSil
  2. İnsan hep der neden ben diye.. Bende hep neden diyorum fakat bakıyorum ki etrafa herkes aynı şeylerden şikayetçi herkes aslında parktan süt mısırla mutlu olmayı özlemiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir şeyle mutlu olmadığımız çağdayız :/

      Sil
  3. Sonbahardandır diyelim bu depresyon. :)

    Havalar...

    Neyse, ben de beklerim. Kitabım çıktı çıkıyor! )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş. sadece havalardandır :) Hayırlı olsun..

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!