Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Aralık 31, 2015

Bana baktı kesin bana aşık!

Sawako Kuronuma Perşembe, Aralık 31, 2015


Merhaba gençler! 

Ben birinden acayip hoşlanıyormuşum! Hatta dersanemde sürekli ona bakıyormuşum ve o da bunun farkındaymış. Eeeh bakmış boyu uzun benim de uzun ya benden iyisini mi bulacak demiş ?! 
Her şey madamcoco ya arkadaşımla gidip indirimi görünce tam çeyizlik alışveriş yapma zamanı dememle başladı. Arkadaşım bana dönüp "Allah seni, seni çok seven insanlarla karşılaştırsın" dedi. Ve akşamı ;

Yıl olacak 2016 hala Facebook'tan fake adreslerle beğendiği kızı ekleyen insanlar var pek sevgili okuyucularım! Hani bu kişi 17 sinde 18 inde olsa anlarım da ergenliğini atlatması gereken  yaşta olunca pek hoş olmuyor durum... 

En kötüsü de giriş bölümünde yazdığım cümleler! İsmini bile bilmediğim bu kişi ciddi ciddi benim ondan hoşlandığımı düşünüyor. Gerekçesi de takdire şayan; " Sürekli bana bakıyorsun " 

Oturdum ve sürekli kime baktığımı düşündüm.Aklıma gelen tek kişi çaprazımda kalan sarışın kızdı.Çocuk (!) büyük ihtimal tahtayı görmek için yan oturduğumdan ona baktığımı düşündü. Bakışmak nedir ayrıca sevsem utanır bakamazdım.

Bana sınıfta en çok o yakışırmış! Objeyim ya ben zaten! Çünkü benim boyum uzunmuş o da sınıftaki en uzun kişiymiş!  Hala kim olduğunu anlamamış mıymışım? Ben hiç sınıftakilerin boyuna dikkat etmedim ki! Hem bu nasıl bir egodur, nasıl kendine güvenme tarzıdır?! Kendimi resmen bir eşya gibi hissettim çünkü konuşan kişi senaryoyu kafasında yazmış oynuyordu. Ben de bir figür olarak hikayenin bir kenarında öylece duruyordum.

Bana çok aşıkmış artık içinde tutamıyormuş. Ve ben 2 kez onunla konuşmuşum. Dersanede karşı cinsle muhabbetim tam olarak şu;

- Klimayı kapatır mısın?
- Türkçe notun tamsa alabilir miyim?
- O soruyu nasıl çözdün ?
- Böyle saçma sapan soruları nereden buluyorsun? ( dersi kaynatmak için saçma sorular soran çocuğa) 

Bu soruların her birini farklı zamanlarda farklı kişilere sordum. Bunlar dışında da pek muhabbetim olmadı. Nasıl mı hatırlıyorum, oturdum düşündüm;
"Ne yaptım ki karşımdaki böyle bir şey düşündü" diye ... 

Ve anladım ki karşımdaki normal bir kişi değil. Çünkü ben kibarca istemediğimi söyledikçe dersanede yanıma gelmekten sınıfta aşkını ilan etmekten bahsetti. Bir insan tanımadığı bir insana aşık olamaz ki ?! Sırf dış görünüşü güzel buldu diye kendini aşık ilan etmek nedir? Bu yaşa gelip aşkı bu kadar basitleştirmek de ayrı sorun!Bir de nefret ediyorum tanısan belki seversin muhabbetinden... Bu konuşmaları yapan kişiyi tanımama gerek yok,  Brad olsa gözümde bir Recep İvedik olamaz. Sınıfımda da bir Brad yok orası ayrı...

Çok dertliyim sevgili okuyucularım! Ben ki Rapunzel gibi saçlarımı uzatıp prensimi bekliyorken, saçlarım Samara'ya bağladı.Karşıma manyaklar çıkmaya başladı.Şimdi kara kara düşünüyorum.İnşallah içinde saklar da kim olduğunu söyleyip beni rahatsız etmez diye... Evet hala kim olduğunu bilmiyorum, bilmek de istemiyorum.Böyle bir karaktere tahammül edemem ben! Ne oldu da o mesaja cevap verdim onu da bilmiyorum.  Tek bildiğim dersanedeki kız grubumu etrafına siper yapacağım ve düşman kuvvetlerini püskürteceğim!Çünkü sınıfımda bu profile uyan tek kişi var ondan da sınıfça haz etmiyoruz.

Hemen dua ediyorsunuz; 2016'da Allah Sawako'yu kalbi güzel efendi, eli yüzü düzgün biriyle karşılaştırsın diye... Bir de "Sawako da sevsin" i eklerseniz harika olur. Zira ne kimseyi seviyorum ne kimseden hoşlanıyorum ne de aklımda birisi var.

Ayrıca o dua eden arkadaşımı aradım ve dedim ki "Duanı Çin malı etmişsin, malzemeden çalmışsın düzelt ve efendi biri olsun kısmını da ekle" 

36 yorum:

  1. Çok güldüm Sawako, ne garip insanlar var gerçekten de. O ne öyle, yetişkinlikle ergenlik arasında arafta kalmış insan sorunsalı... Sağlıklı, mutlu, huzurlu senelerin olsun, Allah doğru insanlarla karşılaştırsın hepimizi ^^

    YanıtlaSil
  2. sonunda iyi güldüm çin malı dua :) öylelerine hele hiç güven olmaz (gerçi ben erkeklere genel olarak güvenmiyorum neyse) çünkü senden güzel birini bulduğunda hemen o güzele "aşık" oluyor sen kendine dikkat et koru o manyaktan kendini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geriliyorum gördükçe zaten, yakınıma geldiğinde kızlar çeviriyor etrafımı sağolsunlar :)

      Sil
  3. Merhaba, ilk yorumum böyle olumsuz bir duruma olacak ama söylemek istedim. Hissettiklerinizi çok iyi anlıyorum, çünkü benzer bir olayı ben de yaşadım. Böyle kafalarında kurup kurup, birbirimizi daha iyi tanıyalım lafları falan o kadar sinir bozucu ki! O içi boş kafaları alıp duvara sürterek kıvılcım çıkartmak istiyorum. Böyle insanları gördükçe kimseye güvenesim gelmiyor ama sakinleşince herkes bir değil deyip kendimi tutuyorum. İnşallah hepimizin karşısına bu saçmalıkları unutturacak düzgün insanlar çıkar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yaşta böyle insanlar karşıma çıkınca hayata olan güvenim azalıyor, korkuyorum bir de :/ Amin inş!

      Sil
  4. inşallah 2016 kalbine göre birini çıkarsın karşına aynı duayı kendim için de diliyorum AMİN :) bu arada böyle manyaklarla uğraşmak da zor umarım karşına çıkmaz da mesaj da kalır bu durum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir iki kez yaklaşacak gibi oldu kızlar ters ters bakınca geri çekildi. Yaklaşmaz inş. :)

      Sil
  5. Hahha :D yaa çok merak ediyorum bunun devamını bakalım kendini belli edecek mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derste beni bozmaya çalışmasını, çıkışlarda bir saat önümde durmasını, sınıftan bir erkekle konuştuğumda araya atlamasını saymazsak kendini belli etmiyor :')

      Sil
  6. :D. 'Allah seni, kalbi güzel, efendi, eli yüzü düzgün biriyle karşılaştırsın, İnşallah birbiriniz için yaratılmış olursunuz.' AMİN. :))

    YanıtlaSil
  7. :D. 'Allah seni, kalbi güzel, efendi, eli yüzü düzgün biriyle karşılaştırsın, İnşallah birbiriniz için yaratılmış olursunuz.' AMİN. :))

    YanıtlaSil
  8. Sawakocum severek takip ediyorum seni. Ne zaman canim sıkılsa ben bi sawakoya bakayim neler yazmis diyorum. Seviliyorsun cok :) o cocuk insallah seni rahatsiz etmez egoist insanlar hic cekilmiyor gercekten :( umarim bu yil karsina seni ve guzel kalbini hak eden biri cikar.. pes etmek yok. Hwaiting ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah yoksa hayata olan inancımı kaybedeceğim :')

      Sil
  9. bir də bura yazdığını düşün Sawako ;) :D

    YanıtlaSil
  10. gülüp geçilecek bir olay aslında (ve sende öyle yapmışsın gerçi) bir ihtimal birileri derslerden sıkılıp ona buna bulaşma kararı almıştır .tatsız bir şakaya benziyor ama yinede çıkar kokusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal bir insan değil, şaka yapacak kadar samimiyeti geç tek konuşmamız klimayı kapatır mısın? :') Ama duyduğuma göre egoları tavanmış..

      Sil
  11. AHAHAHHAHA
    Allah sabır versin sana yavrum ne diyim.
    😂😂 Artık hayatımızın yakışıklı zengin koruyucu bizi seven sadık bad boyunu bulalım dimi ya -biz de sevelim-

    YanıtlaSil
  12. Seninki gerçekten berbat bir durum. Allah yardımcın olsun. Koruma olarak kız arkadaş gibisi yoktur. Benim de başıma tuhaf bir olay gelmişti ve arkadaşlarım sayesinde kurtulmuştum :)

    YanıtlaSil
  13. Demek sürekli bakıyormuşsun çocuğa Sawako aa ayıp ama :D Şaka bir yana da böyle egosu tavan yapmış kişiler karşısına çıkıyor insanın. Allah böylelerine bulaştırmadan dualarındaki kişiyle birlikte olmanı nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim olduğunu anladık; derse de grupça sinir olduğumuz bir kişi ve tek konuşmam klimayı kapatır mısın hah bir de sinir olup böyle saçma soruları nerden buluyorsun demiştim baktıysam o zaman bakmışımdır.Amin ya uzak dursunlar bizden :')

      Sil
  14. İnanmayacaksın ama banada öyle söylentiler olmuş bunuda duymam 4 yıl sonra çocuğun kuzeniyle karşilaşmamda öğrendim.. Şöyle ki dershaneden eve dönüşümde durakta beklerken çocuk orda sonra yanımdada kuzeni demezmi bana sen ona aşıkmışsın kaç yıldır. Çok şaşırdım cevap veremez oldum, tam olarak ne tepki verdiğimi hatırlamıyorumda nerden çıktı, kim çıkardı hala bilmiyorum acaba hala öyle bir düşünce varmı bilmiyorum. Kimseyede soramaz oldum? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir olay ben de yaşamıştım.Çocuğun biri arkadaşlarına Sawako benimle çıkıyor demiş, peki neden sana selam bile vermiyor dediklerinde ilişkimiz gizli kalsın istiyor demiş.Bunları öğrendiğimde çıldırmıştım o yüzden bu tip insanlardan korkuyorum :(

      Sil
  15. Allah Sawako'yu efendi,kalbi güzel,kesesi bol ve aklı yerinde bir insanla tanıştırsın amiiin! Herkesin başına inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de sevelim sevmek önemli!Amin, cümlemizi:))

      Sil
  16. Ahahha supermis duanı Çin mali etmissin kismi :)))) ben de insanlardaku gereksiz egoyu anliyamadim gitti. Demek sen de benim gibiymissin ben dr sevsem utanirim bakamam. Hayir diyelim ki baktim ve sen karsima çıkıp "sen bana bakiyordun ondan geldim" de demez ki insan. :) ah sawako ah o duayi ben de yapiyom. Sen bana ben sana edeyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olsa ondan gelse d3 soğurum ki ben...Egoyu özellikle de gereksiz egoyu sevmiyorum. Olur tabi :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!