Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Kasım 30, 2015

SheIn siparişi #2

Sawako Kuronuma Pazartesi, Kasım 30, 2015

KPSS ye çalışıyorum diye buraları dutluğa çeviren Sawako'dan merhabalar!

Bu aralar hayatımda sadece sınav için işe yarayacak bir ton şey öğreniyorum, çoğu da hemen buharlaşıp yok oluyor aklımdan.Tarihten soğudum!Meğerse tarih hakkında hiçbir şey bilmiyormuşum!Bildiğim şeylerin birçoğu da yalan yanlışmış.Mesela genç yaşta tahta gelen Fatih Sultan Mehmet babası ordunun başına gelsin diye " Ben padişahsam sana emrediyorum, ordunun başına geç!" diye bir mektup yazmamış.Sonra hiçbiri dizilerdeki gibi sempatik değilmiş, tez zamanda kellesini vurmuşlar birçok kişinin... Yönetici olmak için duygusal olmamak gerekiyormuş demek ki ... Tarih çalıştıktan sonra alışveriş yazısının girişi de ancak bu şekilde olabiliyor idare edin:) 

Bu aralar pelerinler çok moda.Ben de bu tarz bir şey almak istediğim için hemencecik aldım.Aslında ben bu kolların çıktığı panço tarzında olanlardan istiyordum; ama sitede o tarzı göremeyince bunu görüp aldım. Pelerin güzel güzel olmasına ama öndeki açıklık tahmin ettimden fazla geldi, bildiğiniz süper kahraman gibi hissettim kendimi :) Boyu, kumaşı, gayet iyi  çıktı; fakat nasıl kombine edeceğimi bir türlü bulamadım.Her türlü fikre açığım! :)) Pelerini sitede görmek için tıktık.




 Küçük çaplı bu alışverişimin yanında bir de bileklik aldım.Açıkçası bu kadar kaliteli bir şey geleceğini ummuyordum.Tek kelimeyle bayıldım! Hem şık hem de sade :) Bilekliği sitede görmek için tıktık.

Alışverişimi nasıl buldunuz? :)

Yurtdışı internet sitelerinden alışveriş hakkında sıkça sorulan soruları şurada cevapladım.Eğer sorunun cevabını orada bulamazsanız sormaktan çekinmeyin. :)


10 yorum:

  1. Merhaba Sawako,

    Blogunu yeni fark etmenin üzüntüsünü yaşasam da, KPSS yüzünden burayı azıcık nadasa bırakmanın üzüntüsünü daha çok yaşıyorum. En yakın zamanda daha aktif ve hür(zira sınavlar zorluyor olmalı) olursun umarım :) Başarılar diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. pelerinle aynı renk bluz giysen sırıtmaz o kadar ikisi de hoşlar güle güle giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba sadece siyahla giyebileceğim :) Teşekkürler...

      Sil
  3. selam, bence pelerinin açık kısmına bel hizasına ya da tam eşitleyene kadar bir parça diktir çünkü çok zor kombinlersin
    eğer kolun çıkacağı yer yoksa yanlarda küçük bir açık cep yaptırabilirsin ha çok uğraştırabilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uğraşlı istediğim gibi olmazsa sinir olurum :)) Siyahla kombinlerim artık :)

      Sil
  4. Bol tunik tarzi gomleklerle de giyilebilir mesela koyu kahverengi siyah bol gomlekler bence fena durmaz~ Hayirli olsun. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzenime gidecek kendileri ben beceremedim kombin işini :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!