Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Kasım 08, 2015

Saatler geri alındı mı alınmadı mı gerilimi!

Sawako Kuronuma Pazar, Kasım 08, 2015
Biliyorsunuz bundan iki hafta önce saatler otomatik olarak, akıllı telefonlar tarafından geri alındı. Tabi doğru dürüst televizyon izlemeye zaman bulamayan ben saatlerin seçimlerden sonra geri alınacağını bilmiyordum bir de o gün direksiyon sınavım vardı. Sağ olsun babamın telefonu akıllı olmadığından saati doğruydu ve beni keyif uykumdan uyandırıp sınava götürdü. Tabi ben bir akıllı telefon sahibi bir AKILLI olarak itinayla babamın saatinin yanlış olduğunu söyledim, en son Google'da saat kaç diye baktığımda öğrendim durumu... Neyse yetiştim yetişmesine ama sınav durumunu sonraki yazıya saklıyorum.

Günler geçti, saatler bugün geri alındı. Evet benim akıllı diyerek aldığım telefonum saatleri geri almadı ve şu an dersaneye 1 saat önce geldim. İçeri ilk giren temizlik görevlisi 2. benim! :') 1 saatlik uykumdan oldum resmen :( Benimle aynı durumu yaşayan akıllı telefon zedeler var mı aramızda? Lütfen bana yalnız olduğumu söylemeyin :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!