Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Kasım 18, 2015

Romwe siparişi #2

Sawako Kuronuma Çarşamba, Kasım 18, 2015

Yoğun ve yorgun geçmekte olan bir haftadan merhabalar! Tamam tamam yine mızmızlanmayacağım ama aslında en iyi yaptığım şeydir mızmızlanmak:) O kadar çok şey yazmak o kadar şey söylemek istiyorum fakat buna ne zamanım var ne de halim... Ayyy durun! Bu bir iç döküş yazısı değil bir alışveriş yazısı olacaktı! 

Hemen konuya geleyim o zaman. Bu sene uzun pardesü şeklindeki ceketler çok moda. Aslında ben daha önce hiç bu kadar uzun bir ceket giymedim ama bu ceketi ve bu rengi görünce dayanamadım! O kadar güzel bir kırmızı ki! Babam, annem ve gören herkes bayıldı.Ürün hafif polarımsı ve tam da sitede gördüğüm ve beklediğim gibi bir ürün oldu.Bir de artık bedenimi tutturdum S bedenmişim ben Xs büyük ihtimal üzerime daha iyi otururdu fakat kollarım uzun olduğu için cesaret edemedim :)
Ürünü sitede incelemek için tıktık.


Trençkot tarzındaki bu ceket daha önce dikkatimi çekmişti. Aslında sitede incelediğimde daha çok naylonumsu bir ürün bekliyordum. Ürün polyester kumaşındanmış, ben pek anlamam kumaşlardan.Üzerimde duruşunu sevdim, tek kötü yanı çok çabuk kırışması. Her ne kadar önden güzel resim çekemesem de ürün güzel.Yalnız sitede göründüğü gibi değil...Ben pamuklu belki de polarımsı bir ürün bekliyordum.Sitede incelemek için tıktık.


Alışverişim bu şekilde! Benim için alışverişin parlayan ürünü kırmızı pardesü oldu.Siz aldıklarımı nasıl buldunuz?

14 yorum:

  1. Bence ikisi de çok hoş olmuş Güle güle kullan ;) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı pardesü çok şık ikisi de güzel ama favorim kırmızı pardesü oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Kırmızı pardesüyu çok beğendim. iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  4. Komşu ben sana mim paslamıştım gördün değil mi? Yoksa haber vermeyi mi unuttum bana bu konuda bir geri dönersen süper olur.

    Bu arada aldıklarını güle güle giy üzerinde paralansın :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm ama bloguma yayın yazacak vaktim bile yok.O yüzden mimleri cevaplamıyorum.Teşekkürler :)

      Sil
  5. İkisi de çok güzel hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  6. üstteki güzelmiş gerçekten. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben bisi soracaktim.. benim kapattigim blogum hacklenmis sanirim ve ne yapacagim bilmiyorum.. sadevederin blogunun yazari deep size yönlendirdi. Şimdiki bloguma ve bana bir zarari olur mu? Ne yapmam gerek? Umarim yardim edebilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiki blogla eski blog aynı hesaba bağlı değilse sorun olacağını sanmam ama bu benim fikrimin olabileceği bir konu değil :/

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!