Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Kasım 02, 2015

Ablamı verin bana!

Sawako Kuronuma Pazartesi, Kasım 02, 2015

Kız kardeşi veya ablası olanlara çok özeniyorum. Tabi bu özenme işlemim çıkar politikasıyla doğru orantılı:) 

Ailenin tek kızı olunca, bütün ev işleri misafirlere tutulacak çay kahve işleri size kalıyor. 

"Aman evin kocaman kızı var, bir çay tutmuyor derler çok ayıp!"


Ev işleri konusunda normalde Külkedisi gibiyim; annem bana hiç acımaz bu konuda... Ama son zamanlarda vakitsizliğimin olması nedeniyle Cinderella modundayım. 

Ev işleri yapmak beni sıkmıyor dersem yalan olur ama şu çay,kahve doldurup onları servis etmek tam bir işkence! Çayı tek dikişte içeni mi ararsın yoksa kafasındaki çay kıvamı tutmadığı için çayı geri gönderenini mi?!Hepsi mevcut! Hadi çayda bir sorun olmadı, o servis etme faslı var ya! Ölüm resmen! 

Kollar uzun olunca tepsiyi eğilmeden servis edebiliyorum ama bunu saygısızlık gibi görüp inatla eğilmemi istiyorlar. İkramı almalarında bir zorluk olmamasına rağmen! Ne yapayım yere bağdaş kurup mu servis edeyim?! Ama şimdi bir kız kardeşim olsa ne güzel olurdu değil mi? Ders çalışıyorum diye bütün işleri ona yaptırırdık hatta erkek kardeşime köle yapardık ki böylece özgürlüğüme kavuşmuş olurdum. Çocuk resmen paşa olmak için gelmiş dünyaya! Dışarıdan eve geliyorum ve sorduğu ilk soru şu oluyor: 

" Abla aç mısın ?" 

Ne kadar düşünceli değil mi ? 

Eğer cevabım evetse konuşma;

" Tamam o zaman kendine hazırlarken bana da hazırla " şeklinde devam ediyor

Hayır der kurtulurum diyorsanız o işi de unutun. Bu seferde duygu sömürüsüne başvuruluyor: 

" Ben de acıkmıştım da sen gelince beraber yeriz demiştim"

Yok yok bu işleri ben yaparım. Söylenirim ama yine de yaparım da kız kardeşi olanlar gerçekten çok şanslı, 7/24 sizi dinleyecek bir Güzin abla, dert ortağınız var. Canınız istediği her zaman alışverişe sinemaya gidebileceğiniz zorunlu hayat yoldaşlarınız. İşte bu da bir nevi çıkar ilişkisi... Hiç kardeşi olmayanların işi daha zordur muhtemelen. Erkek kardeşimle ne kadar sırdaş olmasak da sinemaya alışverişe gittiğimiz çok olmuştur. Ama bir tane de kız kardeş olsaydı harika olurdu. İşin komik tarafı bunu senelerce kardeş istemiyorum diyen ben söylüyorum. Büyük konuşmayacakmış insan! 

Buradan annelere sesleniyorum. Eğer bakabiliyorsanız 1 çocukla yetinmeyin 2, 3 çocuk yapın ki sizler bu dünyadan göçüp gittiğinizde onlar kimsesiz gibi hissetmesinler.

Not:Bu sözlerim her ne kadar seçim sonrasına denk gelse de tamamen tesadüf.Siyaseti sevmem konuşmam, blogumda da konuşturmam ona göre :)

32 yorum:

  1. Benim de bir erkek kardeşim var. Ben de ablam olmasını şu açıdan isterdim: Üniversitedeyken üç ablası olan bir kız vardı. bunların yaşları da fizikleri de birbirine yakındı ve kıyafetlerini değiştirerek giyerlerdi. Ben bana alınan sınırlı sayıdaki kıyafeti giyerken bu kız neredeyse her gün farklı bir kıyafet giyerdi. Ben de bu duruma çok özenirdim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o açıdan da bir çıkar söz konusu.Olsaydı iyi olurdu:)

      Sil
  2. ahahahha evin küçüğü olaraktan şu kullanmak istediğin kardeş tipine çok uyuyorum şuan ... ağlasammı bilemdim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim!Hayalimi başka insanlar yaşıyor resmen :))

      Sil
  3. Ne kadar güzel anlatmışsın kız kardeş gerekliliğini :) Benimde bir erkek kardeşim var ve aynen senin yaşadıklarını yaşıyorum.Bende isterdim bir kız kardeşim ya da bir ablam olsun ama yok. Sahip olduğumuz kardeşe sağlık versin Allah ne diyeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna da şükür, kızıyorum falan ama kardeş başka bir şey :)

      Sil
  4. Bir tane kız kardeşim var, annemler çok ses çıkardığımız için bize sürekli kızıyorlar. Üstelik kardeşimle aramda çok yaş farklı olduğu için hala tüm ev işlerini ben yapıyorum. Bir de kız kardeşim evin en özeli, bize yapılmayan herşey ona yapılıyor :D Sadece 3 seneye daha ihtiyacım var. Sonrasında, evin çılgın üvey kardeşine dönüşme vaktim gelmiş olucak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki de kötüymüş.Sanırım kardeşin çok küçük, ben yakın yaş isterdim eğer seçme şansım olsaydı:))

      Sil
  5. Ama insanın candan öte kuzenleri de var yaa :) Hadi hepsi değil ama içlerinden biri mutlaka sırdaş yoldaş kavramına giriyor bence :D Tabii ev işlerinde pek bir yararları olmasa da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda haklısın ama onlar evlenirse her dakika başının etini yiyemiyorsun ama tam zamanlı bir abla lazım :))

      Sil
  6. İki tane kız kardeşim var. Bazen öyle duruma geliyorum ki birini sana veririm üstüne de para veririm diyesim geliyor. Bu da farklı bir boyut. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vermek istemediğin kız kardeşini alabilirim o daha çekici geldi şu an :))

      Sil
  7. Ablam hayattaki şükür sebeblerimdendir :) bir defa daha anladım değerini. Ama işin zor tarafı bir gün gelicek ve yollarımız ayrılıcak onu nasıl gelin edicem gerçekten bilemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kız kuzenim evlendiğinde oturup ağlamıştım hatta ilk başta eşine gıcık oluyordum.Zamanla insan alışıp daha normal tepkiler verebiliyor :)

      Sil
  8. Bende kardeş istiyorum ablam, abim olsun benden küçük kız erkek kardeşlerim olsun istiyorum ama şu saatten sonra namümkün :(((((

    İnşAllah cennette buluşurum kardeşlerimle tek tesellim bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş başkadır ya :) Gidip bir sarılasım geldi şimdi iyi ki var diye :)

      Sil
  9. Çok haklısın sitem ve önerilerinde tek çocuk olmak her açıdan zordur güzel olduğu kadar. Biz 5 kardeşiz ve inanır mısın evin ortancası olmak kötü yanlarını saymazsak çok şükela bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beş de sanki fazla :) Ama düşününce birçok iyi noktası vardır:)

      Sil
  10. Bende tek çocuğum ve cidden kendimi yalnız hissediyorum ailem bu dünyadan gidince kimsem kalmayacak kötü bir duygu.Ayrıca evde ki işler de hep bana kalıyor temizlik yap servis yap vs vs yani seni iyi anlıyorum :D Bi kız kardeş değil ama bir abim olmasını çok isterdim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi isteyeceğim son şey olurdu.Erkek kardeşimle aramda 5 yaş olmasına rağmen bol bol abilik taslar bana:)

      Sil
  11. Cok sevimli bir dille anlatmissin.Kardesinde hem uyanik hem kibarmis:)

    Yarami destin desem. Yok , kardes meselesi degil biz dört kardesiz. Benden 13 yas kücük Kiz kardesimde var ama ablalik yapamadim.evlenip almanya'ya geldigimde kücüktü. Evlene kadar evin büyük kizi rolü bendeydi.okul,ev isi...Annem calistigi ve sürekli hasta oldugu icin sorumluluklarim coktu.
    Üzüldügüm Tek cocugum var, Bundan sonrada olmaz artik. Onun dünyada yapayanliz ,ablasiz abisiz yasayacak olmasi hicte güzel degil.2-3 cocuk en güzeli...yaslarini birbirine yakin olmasida en iyisi...mümkünse ayni sehirlerde yasamalarida gerek.ayy,cok sey mi istiyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok ben de istiyorum bunları:) Hem sürekli istemek lazımmış Allahtan :)

      Sil
  12. Gerçekten abla dünyadaki en değerli şeylerden bence. Bende iki tane mevcut hem de :))
    Bir de en küçük kız olunca o çıkar politikasını sonuna kadar kullanıyorum kk

    YanıtlaSil
  13. Kardeşi olmayanlar derneği :( Şimdi çok özendim sana,biz o erkek kardeş için neler yapmıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun yokluğunu göstermesin Allah bana, kardeş çok ayrı bir şey :)

      Sil
  14. Abisi ve erkek kardeşi olan biri olarak seni çok iyi anlıyorum :D Birde ortanca çocuk olmanın verdiği birşeyle herşeyi de benden bekliyorlar...Arada dedikodu yapıp,gülüşebileceğim bi kız kardeşim olsa çok iyi olurmuş ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk çocuğum ama hiçbir artısını görmedim :) Dimi ya :))

      Sil
  15. Ohoo! Sen abide iyisin! Eve geliyorum ve aramızdaki konuşma.
    Ben: selam. Nasılsın?
    Abi'm: selam.
    B:...
    A:...
    B:nee?
    A:hiç
    B: ablam yok mu?
    A:uyuyor
    B:tamam...(5 dak sonra üzerimi değiştirdim ve odadan çıktım.
    A: sen naap biliyo musun?
    B: HAYIR! HEP ÇAY ISTIYORSUN AMA İÇMİYORSUN! HEP BENI GÖRÜNCE HATIRLIYORSUN ÇAYI! ABLAM YAPSIN! ABLAAAA, KALK!
    A: .o zaman çay yap.

    Yaniiii HEM ABİM HEM ABLAM PAŞA! Senin dileğindeki kardeş benim!:"( Offf!
    Bir de bunun gece acıkınca versiyonu var!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki abi değil benden küçük ama abilik taslıyor :)) Seni bana verseler ya hem ben çay da sevmem :))

      Sil
  16. Yok yaa benim ablam var benden 6 yas buyuk ve cok kavga ederiz :D ama dedikodu alisveris manyakligi pasta kurabiye yapimi sirdaslik her sey var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bir erkek kardeşle onların çoğu olmuyor:)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!