Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Ekim 30, 2015

SheIn siparişim de geldi

Sawako Kuronuma Cuma, Ekim 30, 2015

Merhabalar! Böyle art arda alışveriş yazılarımı yazdım, farkındayım ama bunların hepsi zamanında vakit bulamayıp biriktirmemden:) Mesela hala Kore kozmetik alışverişimi yazacağım 1 aydan da fazla oldu alışveriş yapalı neyse konu o değil.Daha önce şurada SheIn'den nasıl alışveriş yapılır anlatmıştım.

Sitede gezinirken gözüme bu kısa ceket çarptı.Aslına bakarsanız kısa ceket tarzı şeyleri pek giymem ben daha çok uzun şeyleri severim.Bu alışverişi de kuzenim için yapmıştım ya da yaptığımı sanıyordum; kuzen kusura bakma :)) Ta ki ürünü üzerime giyene kadar.Duruşunu çok beğendim bir de böyle bir ceketim olmadığı için bir tane dolabımda yer alsın istedim.


Yalnız şunu söylemem gerekir ki ürünün rengi beklediğimden daha koyu çıktı ve sitede göründüğü gibi çok çok kaliteli bir kumaşa sahip değil.Ürünü beğendim fakat kıyafet alışverişi yapmak özellikle de internet üzerinden çok zor.Ne alacağınızı ince eleyip sık dokumanız lazım ki neyle karşılaşacağınızı bilin.Özellikle internet üzerinden kıyafet alışverişi yapmak isteyenler için tavsiyem beğendiğiniz kıyafetleri alan blogların resimlerini baz almanız çünkü sitelerde ışıkla profesyonel makinelerle ürün çok daha farklı çıkabiliyor :) Ürün bana 2 haftada geldi.Resimde de göründüğü gibi daha çok havaların ısındığı zamanlarda giyebileceğim bir kıyafet oldu :) Ürünü sitede görmek için tıktık.

Arkadan duruşu da şu şekilde :) Siz kuzenime alıp sonradan vazgeçtiğim ceketimi nasıl buldunuz? 


9 yorum:

  1. Blogunuzu bir sayfada gordum. Bloguma beklerim takipteyim

    YanıtlaSil
  2. Çok yakışmış şık bir ceket güle güle kullanın. Kredi kartım olsa bende alışveriş yapacağım bu sitelerden ama maalesef yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 kere aynı mesajı atmışım kusura bakmayın internetten kaynaklandı galiba şimdi fark ettim :)

      Sil
  3. Çok yakışmış şık bir ceket güle güle kullanın. Kredi kartım olsa bende alışveriş yapacağım bu sitelerden ama maalesef yok :D

    YanıtlaSil
  4. BEN KUZENİME CEKET ALSAM VE O BUNU BİLSE BENDEN O CEKEDİ SÖKE SÖKE ALIR. ÇOK YAKIŞMIŞ BEN BEĞENDİM

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!