Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Ekim 28, 2015

Romwe siparişim geldi

Sawako Kuronuma Çarşamba, Ekim 28, 2015

Merhabalar! Gribi atlattım yani az buçuk kaldı :) Geçen hafta resmen sürünüyordum! O yüzden birikmiş bir ton alışveriş yazım oluştu.Romwe de bu alışverişlerden biriydi.Siteden nasıl alışveriş yapılacağını şurada yazmıştım, merak edenler bakabilir yine herhangi bir sorun olursa yazarsanız vakit buldukça cevaplarım :)

Ben yaz aylarında bile yorganla yatan insanım; kan değerlerim düşük olduğu için çok üşüyorum ve vücudum resmen buz kesiyor.O yüzden hırkalar benim vazgeçilmezim.Birçok sitede gördüğüm ve salaşlığıyla dikkatimi çeken bu hırkayı aldım, rengiyle kahverengi ayakkabılarıma uyum sağlayacaktı hem siyah giyinmekte bir yere kadar değil mi? :)


Ürünün bedeni standart beden.Ben öyle çok zayıf bir insan değilim tersine kalıplı da değilim; S ya da M beden giyiniyorum gündelik hayatımda.O yüzden standart bedenin benim için pek sorun olmayacağını düşündüm fakat üzerime bir tık bol geldi.Sanırım beden olarak L giyenlere daha uygun olacaktır.Onun dışında örgüsü oldukça kaliteli, sıcacık tutuyor.Annem çok beğendi hani biraz daha büyük olsa kendine alacaktı o derece :) Ürünün üzerimdeki görüntüsü resimdeki gibi...


Ürünün gerçek rengi üzerimdeki gibi akşam baktığımda resmen rengi aşağıdaki resim gibi koyu gözüküyordu hatta arkadaşlarla konuşurken rengi beklediğim gibi çıkmadı demiştim ama meğer o ışığın etkisiymiş :) 
Ürünü incelemek isteyenler tıktık.

Son olarak ürünün bana gelmesi 2,5 haftayı buldu.Hatta postacı eve kadar getirip birkez zile basıp gittiği için tekrar posta ofisine götürülmüştü neyseki sonra başka bir kargomla yeniden getirdiler ki almak zorunda kalmadım :) Sanırım bu hırkayı giymek için bir süre daha bekleyeceğim yoksa biraz kilo mu alsam ne? :))


8 yorum:

  1. yok yaa kilo alma hırka güzel durmuş hem bol salaş şeylerin verdiği rahatlık nerde var ki :)
    güle güle eskit sawako :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salaş şeyleri seviyorum da bir tık daha küçük olsa iyi olurdu :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok beğendim ve bence modeli zaten salaş olduğu için çok bol olmamış :))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan tatlım :) gayet iyi duruyor :)

    YanıtlaSil
  4. Renk çok güzel,ürün tanıtımındaki renk çok daha güzel,sağlıkla,güzel günlerde giy...Çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler farklı kalıyor, ışık yanıltıcı olabiliyor.Teşekkür ederim:)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!