Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Ekim 03, 2015

Loreal Sun Kiss İle Saç Rengi Açma

Sawako Kuronuma Cumartesi, Ekim 03, 2015

Merhabalar gençler ve daima genç hissedenler :) 

Loreal Sun Kiss adlı renk açıcı jeli duymuşsunuzdur, çok meşhurdu bu yaz; bazıları çok övdü bazıları ise yerin dibine gömdü :) 

Öncelikle ürün bana sponsor olarak gelmedi, gelseydi de yorumlarımın değişeceğini düşünmüyorum ama bu yolla güvenebilirsiniz yorumlara... Ürünü bayram indirimi zamanı Gratisten 12,5 TL,  2. ürünü de Watsonstan 14,90 TL gibi bir rakama aldım. Watsonstan 2. ürünü aksiyon olsun diye almadım, Gratisteki indirim bitti sanıyordum :)) 


Ürün normalde 20-25 TL ye satılıyormuş ama Migroslarda indirimsiz fiyatı 12-13 TL miş. Nasıl bir kar ediyorlar düşünün neyse konuyu dağıtmayalım :))

Saçlarımda ne zamandır bir değişiklik yapmak istiyordum. Ne yalan söyleyeyim uçları kahveye uygun bir tonda ombre istiyordum ama hem kuaförlere güvenemedim hem de bir tutam saç için istediklere fiyata şaştım kaldım. En son bir yer ucuz fiyat verdi fakat saçımı rezil ederler diye vazgeçtim ve kuzenimin baskılarıyla Loreal Sun Kiss'i denemeye başladım.

Saçlarım normalde kahve tonlarında, sanırım çikolata kahve tonlarında sınıflandırılıyordu, aralarda da kızıllık vardı.Havalar kapalı olduğu için tam ton çıkmamış ama ilk ve son hal şu şekilde;


Nasıl uyguladım; 

Saçlarımı nemlendirdim. İlk gün tutam tutam alıp tüm saçıma uyguladım ama saç derime değdirmeden! Sonra da saç kurutma makinesiyle kuruttum. 
Hiçbir işe yaramadı gibi geldi.Akşama kadar bekletip yatmadan önce saçlarımı yıkadım. Sabah uyandığımda azıcık bir açılma gördüm o da zaten güneşte belli oluyordu, çoğu kişi fark etmedi bile... 


2. gün güneşi bekledim ama güneş ısrarla yüzünü göstermedi bana. Uçlarına uygulayacağım diye düşünüp aynı şekilde tüm saçıma uyguladım, unuttum çünkü :)) Baktım yine bir değişim yok sinir oldum, bahçeye çıkıp azıcık yüz veren güneşin altında saçlarına tekrar sürdüm ama bu kez uçlarına.O gün yaptığım ilk uygulamayı yıkamadan hem de! Parmağım o zaman aşağıdaki şekle geldi, hani YouTube da çok zararsız falan diyorlar ya yok öyle bir şey yapabiliyorsanız eldivenle sürün ya da daha sonralarda benim yaptığım gibi banyoda sürüp her uygulama sonrasında ellerinizi yıkayın zira parmaklarda uyuşma oluyor. 

Kokusu güzel ona diyecek bir şeyim yok. 1. Günkü uygulamadan 2 gün sonra yaptım bu uygulamayı... Yine bir değişim yoktu yani bana öyle gelmişti, bir de saçlarım sertleşmişti. Yandı sanıp bol bol alovera jeli sürdüm.Gece yıkadım, sertlik yok olmuştu ve sabah saçlarımın açıldığını fark ettim ama tabi ki en çok güneşte ...



Bu şekilde 6 kez denedim, aslında bir kutu yeterli olurdu ama ben ilk kutunun bir kısmını denemeleri için komşu kızlarına bıraktım. 2. Kutuda neredeyse olduğu gibi duruyor.Uyguladığım sonuç olarak saçlarım güneşte bakırımsı bir kahve tonunda parlıyor, saçlarım uca doğru açıktı ama bu açılmayla daha bakımlı bir görünüm oluştu ve ela olan göz rengim açıldı resmen :) Ben dip boyası istemeyen bu doğal sonucu beğendim ama söylemek istediklerimi de ekleyeyim:


~Saçlarınız kahve tonlarındaysa ya kızıla açılıyor ya da bakırımsı bir renge, renk güneş olmadan öyle çok çok belli olmuyor. Güneşte ortaya çıkıyor asıl rengi. O yüzden her gördüğünüz videoya resme inanmayın. Kahve saçlarınızın sarıya açılacağını düşünmeyin, hani siz küçükken sarışınsanız orasını bilmiyorum.


~ Hakkında saçları çok kırıyor, saçlarımı kestirmek zorunda kaldım, diye yorumlar okumuştum.Benim saçlarım yağlı, ince pırasa formunda, üç beş kırığım vardı, artış olduysa da fark etmedim.Öyle saçlarımı da sertleştirmedi tersine beslemedi de...Renk açtı birkaç ton o kadar... 

~ Ürünü saç derinize sürmenizi tavsiye etmem, elimde olanı gördünüz . Mümkünse diplere değdirmeyin.

~Ürünü boya gibi düşünmeyin, Sun Kiss'in en büyük esprisi güneş yoksa gölgede çok da belli olmuyor rengi... 

~Ürün hiç boya olmayan saçlarda uygulanabiliyor, o yüzden boyalı saça sahipseniz kullanamıyorsunuz. Bir de siyah saçlar için tavsiye edilmiyor .

~Ürünün biraz abartıldığını düşünüyorum, ben sonucumdan tam olarak memnunum ama güneşteki renklerin gölgede de aynı göründüğünü lanse etmeye çalışmalarını sevmedim. Yoksa saçlarınızda güneşle doğal ışıltı ve renk değişimi oluyor deseler daha doğru olurdu. Bence birçok kişi de bu yüzden beğenmedi ürünü :)

~Son olarak birkaç yorumda saçlarının koyulaştığını iddia edenleri gördüm, benim uyguladıktan sonra saçlarım koyulaşmadı.Doğal olmayan yöntemlerle açılan saçın nasıl koyulaştığını da anlamadım.Gölge etkisidir o :))

Merak ettiğiniz her şeyi sorabilirsiniz ama ben en çok uygulayanların yorumlarını merak ediyorum :)

8 yorum:

  1. Ammada uzun saçların varmış maşallah :) bana neden hiç yorum yazmıyorsun blogumda arada uğrarsan sevinirim :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzundurlar belime kadar uzatıp kestireceğim:) Kendi bloguma bile zor uğruyorum ki :))

      Sil
  2. valla iyi cesaret, o güzel saçlarından bile olabilirdin yaw en güzeli doğal hali ki seninkinin doğal hali de çok güzel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişiklik istemiştim ve yaptım! :)) En fazla kestiririm dedim ama ne yalan söyleyim bir ara yandı sanıp korktum çok şükür hiçbir şey olmadı.Çok teşekkür ederim, o senin güzelliğin :*

      Sil
  3. Aslında saçlarındaki açılma çok hoş olmuş ama dediğin gibi bence de biraz fazla abartılan bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açılmanın doğal durması hoşuma gitti ama saçları kahveden sarıya çevirdiğini iddia edenler oldu.Aslında kahve bakıra açılıyor ya da turuncuya :)

      Sil
  4. SAÇ RENGİ GÜZELMİŞ. BENDE BU TONLARI SEVİYORUM. KAPALIYIM GERÇİ AMA AÇIK OLSAYDIM KESİNLİKLE TERCİH ETTİĞİM RENK TONLARI BUNLAR OLURDU. BU ARADA MAŞALLAH SAÇLARIN DA BAYA BİR UZUNMUŞ. TÜTÜTÜTÜTÜ RABBİM NAZARDAN KORUN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bu ürün için açık olmana gerek yok saç kurutma makinesiyle de uygulayabiliyorsun ki ben sadece bir kez güneşin altında durdum onun dışında hep saç kurutma makinası kullandım.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!