Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Ekim 24, 2015

Kocaman insanlar & Küçücük çocuklar

Sawako Kuronuma Cumartesi, Ekim 24, 2015
 Son yaşanan caniliği duymayan kaldı mı? Hani Küçücük çocuğun hayatını asitle karartan insan müsvettesinin hapise girdiği olayı? Ben daha dün duydum, komşumuzda kahve içerken. 

Yetişkin bir insan,küçücük çocuğun yüzüne asit fırlatacak kadar nasıl nefretle dolabilir ki? Hem de planlayıp programlayacak kadar... Akraba olması da ayrı bir şok edici ayrıntı.

Ailede herkes onunla ilgileniyormuş, o yüzden çocuğa boya atıp onu gülünç duruma düşürmek istemiş! Boyayla asiti ayırt edemeyecek kadar safmış çünkü... Hayır neden bir yetişkin küçük bir çocuğu rezil etmek ister ki?

Bu cani, küçük çocuğun eniştesiymiş kendisinin de bir çocuğu varmış! Küçük çocuk, kör olmuş cani de hapse gönderilmiş. 

Kime üzülelim? Hiçbir suçu olmadığı halde yüzüne asit fırlatılan çocuk ve ailesine mi? Yoksa bir caninin eşi ve çocuğu olarak anılacak geride kalanlara mı? 

Akrabamıza komşumuza bile güvenmeyeceksek kime güvenelim?

İşte bu yüzden diyorum; herkes anne baba olmamalı... Herkese bu hak bu hediye verilmemeli...

4 yorum:

  1. O haberi izledikten sonra gittim anne babama, arkadaşıma anlattım ama öfkem hala geçmedi. Dediklerinin her kelimesine katılıyorum. Böyle insan müsveddeleri anne baba olmamalı, anne baba olabilmek için belirli psikolojik kontrollerden geçilmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle...Bir de eğitimli biriymiş!Nasıl bir psikolojidir bu ki tahmin edilenler doğruysa bu çocuğa ilk zarar verişi de değilmiş :/

      Sil
  2. Dün instagram sörfü yaparken gördüm, hayret ettim...Adam cahil biri degil Üstelik.IQ Yüksek ama EQ düsükmüs...kiskankclik,haset,bencillik,egonun asiri Yüksek olusu,kendini begenmislik,ve...

    Hani cocuk cocuga yapsa, yetiskin,egitimli biri Bunu nasil yapar? Bu yaptigini kendimi planladi, yoksa esinin haberi veya kiskirtmasi. Varmiydi?

    Kötü, kiskanc anneler olur ya,baskasinin cocugunun basarisini cekemez...olan kücük cocuga oldu, digerleri bir sekilde kurtarir kendini:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla eşinin haberi yokmuş.Ben acaba işin içinde para ya da miras mı var diye düşündüm fakat iki ailede oldukça iyi durumdaymış.Tahminimce zarar verdiği çocuk, kendi çocuğundan daha zeki ve dikkat çekiciydi ama hala bunu yapacak kadar nasıl gözü döndü anlayamıyorum!Kararttı küçücük çocuğun hayatını :(

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!