Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Ekim 20, 2015

Dresslink Alışverişi #3 Retro aşkına!

Sawako Kuronuma Salı, Ekim 20, 2015
Ne giysem havalarının çarptığı ve sonunda grip salgınına yakalanan Sawako'dan merhabalar :)) Bu sefer farklı bir giriş yapayım dedim. Artık hava soğuyacaksa soğusun da sıkı sıkı giyinelim. Yoksa sabah buz gibi, öğlen yaz havasıyla işimiz zor !

Dresslinkten bayram alışverişi yaptığımı şurada belirtmiştim. Geçen hafta kargo sıkıca paketlenmiş olarak elime ulaştı. 


Benim için alışverişin starları bu çantalardı ve tam beklediğim gibi geldiler :) İçleri küçük; bir cüzdan bir telefon bir roman ve bir de not defteri alabilecek kıvamda ve retro tarzda :) Hem yandan takmak için askısı mevcut hem de elde taşımak için...Çantalardan biri kuzenime gidecek umarım o da benim kadar sever :) Çantaların linki için tıktık. 




Bileklik resimde gördüğümün aynısı çıktı. Yalnız ben bunların hepsini, deli kızın çeyizi gibi bir arada takmam, takamam; 4 lü kombin yeter bana :) Bileklik linki için tıktık.



Kontür uygulaması için bu paleti almıştım yanında da bir fırça hediyesi varmış. Kozmetiği her yerden alıp kullanma taraftarı değilim.O yüzden bu ürün sadece üzerinde öğreneceğim bir ürün olacak. Kremsi yapıda ürün ama kesinlikle yoğun değil. Parmaklarımla bastırdığımda rengi de pek çıkmadı. İnşallah öğrenecek kadar işime yarar :) Paletin linki için tıktık.


Alışverişim bu kadardı. Dresslink sitesinden en çok çanta alışverişimi sevdiğimi söyleyerek yazıya veda ediyorum. Kendinize iyi bakın, gripli insanlardan da uzak durun! :) 

Not: Yurtdışından alışveriş hakkında sıkça sorulan sorular için buraya tıklayın.

14 yorum:

  1. Çantayi çok beğendim canım Güle güle kullan tahmini kaç günde geliyor kargo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) 2 haftada kargo elime ulaşıyor, ekstra resmi tatil falan olmayınca :)

      Sil
  2. O çantaları heeer gördüğümde bayılıyorum güle güle kullan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ne yalan söyleyeyim ben de bayılıyorum kendilerine :))

      Sil
  3. Havalar çok dengesiz gerçekten... Dikkat etmek gerek... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle...Bir de herkes hasta olunca durum çok daha tehlikeli oluyor.Japonlar gibi maskelerle mi dolaşsak napsak :)

      Sil
  4. çanta çok güzelmiş güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  5. Çantan Harika! ben aliexpresste falan grmüştüm ama oradakiler biraz kalitesiz olduğundan korkuyordum almaya bu sayfayı inceliyim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimal ürün aynıdır, belki oradan ucuza da bulabilirsin.Satıcı güvenilirliğine ve gelen yorum-resimlere bak :)

      Sil
  6. Gerçekten çantalar çok güzelmiş sen de güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, kullanmaya başladım bile...Herkesin dikkatini çekiyor :))

      Sil
  7. merabaa :) anladığım kadarıyla site yabancı .çok güzel şeyler var nasıl alışveriş yapıyosun burdan anlatırmısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitenin Türkçe dil desteği var, yukarıdaki sekmesinden seçersen oldukça kolaylaşır :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!