Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Ekim 07, 2015

Diğer Adamlardan Ne İstediniz?

Sawako Kuronuma Çarşamba, Ekim 07, 2015
Merhabalar! Siz de Kore dizilerinde, sürekli asıl kızımıza işkence eden asıl erkek kahramana karşı 2. erkek karakteri tutanlardan mısınız?Benim öyle olduğumu söylememe gerek yok herhalde..Şuradaki yazımda bencillik edip zor zamanlarımız için cepte durmalarını istediğimi yazmıştım ama ne yazık ki gerçek hayatta yoklar, belki de soyları tükenmiştir.Olamaz mı?:)

Benim gibi 2. erkeklere yapılan zulme daha fazla dayanamayan,zulmü ben yaparsam sorun yok, Supercel blogunun sahibesi senaristlere isyan etmiş!Hadi buyurun bakalım Supercel'in bu yazısını okumaya!




""Herkese merhaba :) Bu yazımda başrol olmasını delicesine istediğimiz (ya da en azından benim istediğim) 2. erkekleri yakın markaja alacağım. K-Dramaların genel özelliklerinden bir diğeri; dizinin 2. erkeğinin (her zaman değil kabul ediyorum) genellikle baş rolden daha cana yakın ve çekici olması durumu. 

Not: Aşağıda yer alan karakterler sevgimetrem tarafından sıralı bir şekilde yazılamamıştır. 
( Kim Woo Bin hariç elbette :)  )

Öncelikle tüm zamanların en iyi ikinci erkek karakteri olan Choi Young Do (Kim Woo Bin) var. Lee Min Ho 'nun büyük hayranı olmasam da severim. Ancak The Heirs'te bizi ters köşe yapan aktör Kim Woo Bin oldu. Karakterinin çocuksu saflığı, karizmatik duruşuyla gönüllerimize demir tahtını yerleştirdi adeta.


Sensory Couple 'ı finallememin en büyük sebeplerinden birinin Kwon Jae Hee (Gung Min Nam) olduğunu yazımda da ifade etmiştim. One Fine Day dizisinden çok sevdiğim oyuncu hem Sensory Couple 'da hem de Can You Hear My Heart 'ta keşke başrol sen olsaydın nidalarıyla izlediğim bir aktördür.


Beni beni Tae Kwang 'ını
Who are You: School 2015 ile bu sıralamada en üstlerde bulunmayı hak eden, göz yaşı bir türlü dinmeyen bir diğer ikinci erkeğimiz ise hepimizin izlerken içinin cız ettiği Kong Tae Kwang (Yook Sung Jae) tabii ki. Gençliğinin baharında ne çekti bu çocuk -_- 


You Are Beautiful ve Marry Him if You Dare dizilerinin ortak özelliği nedir sizce. Elbette Jung Yong Hwa ve onun oynadığı karakterleri baş rolden üstte tutuşum. Yanlış baş rol seçimleri bu erkekleri fark etmemizde en büyük etken belki de ^^


Fated to Love You 'da ise işler biraz değişik. Esasen baş rolünü onayladığım ve sevdiğim ancak ikinci erkek karaktere kıyamadağım dizilerdendir. Choi Jin Hyuk 'un bana göre en sevimli olduğu dizilerden biri.


Bir zamanların popüler dizisi Boys Over Flowers 'ın Yoon Ji Hoo 'su olmadan bu post eksik, bu post boynu bükük kalırdı muhtelemen. Yoon Ji Hoo  vakur duruşuyla BoF 'u izleme nedenlerimdendir.
(O zamandan belliymiş benim Lee Min Ho sevmediğim. Neyse konumuz bu değildi )

İnsafsız senaristler acımasızca ağlattılar bu adamları. Neyse ki kıymetlerini bilen bizler; sadık, ikinci adamlara kıyamayan, yüce gönüllü izleyiciler vardık.
Üzücü aşk üçgenleriyle acılarını içimizde hissettiğimiz, ikinci planda kalmış ama gönlümüzün prensi olmak için doğmuş daha bir çok bey var ama ilk aklıma gelenler bunlar. Yeni diziler izledikçe ya da eskilerden aklıma geldikçe yazının 2. sini mutlaka yazıp deşarj olmalıyım. ^^

Blogunda beni misafir ettiği ve misafirperverliği için sevgili Sawako 'ya çok teşekkür ederim. 
Umarım sizlerin de keyif aldığı bir yazı olmuştur.

Sevgiler... ""

Supercel'e bu güzel yazısı için teşekkür ediyorum ve bu yazının ikincisini belki de üçüncüsünü dördüncüsünü de bekliyorum! Biliyorsunuz Kore dizilerinin olmazsa olmazı bu 2. erkek karakterlerimiz! :)

Not: Siz de bloguma misafir yazar olmak istiyorsanız, bogurtlenrecelimiz@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.Lütfen blogunuzda yayınlamadığınız özgün bir içeriği mail ile birlikte yollayın ki daha kolay anlaşabilelim :) 

10 yorum:

  1. Kesinlikle ikinci adamlara kıyamayanlardanımmmmmmmmmmm , yazık ya haketmiyolar bence :)

    YanıtlaSil
  2. Daha postu açmadan Woo Bin geldi aklıma. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Woo Bin hepimizin kıyamadığı adam! :) Heirs te o kazanacak diye o kadar çok beklemiştim ki :(

      Sil
  3. School 2015'i ağustosta falan izlemiştim sanırım ama Tae Kwang'ın acısını hâlâ hissederim içimde öyle etkilenmiştim yani ondan :D En çok tuttuğum ikinci erkeklerden birisidir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kere de 2.erkek kazansın değil mi? Yıl olmuş 2015 hala kaybediyor zavallıcıklar:)

      Sil
  4. Hislerime tercüman olan bir yazı olmuş gerçekten Young do varken... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki herkesin içinde kalmış...Bence Young Do kazansaydı Heirs daha ilgi çekici ne bileyim daha bir güzel olurdu :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. KHJ oyunculuk olarak donuk bir yapıya sahip, Playful kisste de öyleydi :)
      Fakat Woo Bin sert duruşuna göre o kadar sempatik ki herkesi etkiledi ama hain senaristlerin gazabına uğradı!Benim gözümde asıl erkek Woo Bin'dir, Psh kaybetti o üzülsün :p
      Lmh nun başka dizilerde oyunculuğu iyiydi ama bu dizide sanırım Psh yüzünden kötü gözüktü; çok donuktu kız çünkü...Onun dışında büyük ihtimal yanaklarını doldurmuştur, hayranı değilim ama antipatikliğim de yok öyle...Güzel dizi çeksin vaktim de olsun izlerim hani :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!