Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Ekim 15, 2015

Bu aralar ben #8

Sawako Kuronuma Perşembe, Ekim 15, 2015

Haftanın şokunu hatta golünü ben gibi birçok kişi ÖSYM den yedik. Sınav tarihini 22 Mayıs'a çekmişler, sağolsunlar! Her sene temmuzda yapılan sınavın neden mayısa alındığı da merak konusu... Ben her ne kadar bunu kısmetsizliğime bağlasam da birçok KPSS mağdurunun bu durumu yaşamasına benim kısmetsizliğim neden olamaz değil mi? 



KPSS şokunu atlatamadan kursa gidip eve dönmemle 2. bir şok daha yaşadım; Ankara'da yaşanan bombalı saldırı olayı... Artık ülkenin doğusu batısı içi dışı kalmadı, her yerde tehlikedeyiz. Allah ülkemizin, hepimizin yardımcısı olsun.

Bu aralar yapamam, kesinlikle olmaz beceremem korkarım dediğim ne varsa üstesinden geliyorum ama çok da yoruluyorum. Allah bana bir çene vermiş, hadi kulum sen bol keseden at onu bunu yapamam de ben de onları başına vereyim de gör, demiş sanki... Neyse hakkımda hayırlısı....

Hani daha önce yakındığım iki kişiliğim vardı ya işte onlar yine çatışıyor. Biri meleklik abidesi diğeri ise nemrut korkunç sevimsiz bir şey... Biri iyilik yapmak istiyor diğerinin dünya yansa umurunda değil! İyilik yapmak isteyen de çenesiz, umursamaz olan da...


Annem hep birine kızdığında Allah herkesin kalbine göre versin der; kalbi iyiyse iyi olaylarla kötüyse kötü olaylarla karşılaşsın ister. Acaba ben yeterince iyi değil miyim diye düşünür kahve içme toplantılarında yapılan dedikodular aklıma gelince susarım. Kimse mükemmel değildir değil mi? :)) 

Ne giysem bilmiyorum havalarından nefret ediyorum.Kalın giyinsem terliyorum, ince giyinsem üşüyorum. En sonunda da hasta oluyorum. Evdeki kombinim de göğüs altına kadar çekilmiş polar pijama ve utanmasa yerleri süpürerek hırka bir de patik :) İçlik de almayı düşünüyorum, ruhum yaşlı benim !

Her kahveden sonra fal baksın diye Derya ablaya fincanın resimlerini gönderiyorum. Falın sonunda hep içim kararıyor, olmayan sevgilim beni aldatıyor ya da ayrılıyoruz aradan iki gün geçiyor beni başka biriyle evlendiriyor. Hızıma yetişemiyorum, hayatımdaki tek aksiyon bu uygulama :) 



Odamda temizlik yaptım, bir ton şey attım. Çöpçü gibiymişim; çözülmüş test kitaplarını saklamışım o neyse de taa ilkokul 4. Sınıftan kalma coğrafya-tarih atlaslarım bile duruyormuş ya!Acaba atmasa mıydım?Biraz daha saklasam tarihi eser niyetine üçe beşe satardım :))

Uykusuzum net! Uyumak büyük bir nimetmiş!Kendi kurs paramı ödemek için kısa süreli bir iş bulma gibi bir kahramanlıkta bulundum.Şimdi tek bir tatil günüm var, o gün de diğer günler gibi test çözüyorum.Dinlenmek yok, bir de anladım ki insanın sevmediği bir işi yapması çok zormuş, kafa yorgunluğu bedensel yorgunluğu katlarmış, ayakları geri geriye gitmesi bu demekmiş.. 


İnsan meşgul olduğu sürece düşünecek zaman bulamıyormuş.Hani depresyona giren insanlara boşluktan diye diyorlar ya hah işte o doğru...Önceden her şeye kulp bulan ben şimdi uyusam benden mutlusu yok...

Çok vaktim olmadığı için, blogdaki yorumları cuma günü oturup yayınlayıp cevap veriyorum, bir aksilik olmadığı sürece...Bazı yorumlara bakarken de deli oluyorum! Bu blogu kendi reklam portalına çevirmek isteyenler var; hadi bloggerları anlıyorum kendi bloglarını tanıtmaya çalışıyorlar (ama reklam içeren yorumları hala yayınlamıyorum) ama bir estetisyen ne diye benim blogumda kendi reklamını yapmak için yorum atar ki ya da kurumsal  büyük bir firma...İlginç!


Bu aralar benden aktaracaklarım bu kadar!Yakında tekrar görüşmek üzere :) Bir de bol bol duanızı isterim, şu kız mutlu olsun bir feraha ersin diye :))

16 yorum:

  1. Yazını okuyunca sanki seninle konuşmuş gibi oldum beni tarif etmişsin bu ara bi sıkkınlık bi nemrutluk sonra bi meleklik ama sevmedigin işi yapma kısmına sonuna kadar katılıyorum bir donem bende yapmak zorunda kaldim iğrençti. Kpss sınavına gelirsek Osym son dakka golü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Osym nin derdi ne anlamadım ama diğer yaşadıklarım bir Türkiye gerçeği işte..Oturup bir kahve mi içsek napsak? :)

      Sil
  2. Bu yazıda kendimi gördüm sanırım :)
    Ah o KPSS ! Atanabilmem için minicik bi ihtimal vardiysa da artık yok :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle düşünme! Vazgeçersen en başında kaybedersin, çalışalım olmazsa kısmet değilmiş der susarız ama Osym nin yaptığı gerçekten de kötü oldu :(

      Sil
  3. KPSS kelimesini görünce çılgınca bir yorum atma isteği duyduğum doğrudur:)) Ben de şu tarih olayını tamamen kendi kısmetsizliğime bağlamıştım duyunca özellikle KPSS-A mağduru olunca.. Bayağı yaş almış, çalışan bir kadın olarak kendimi parçalayacağım büyük ihtimal ben de ki benim dershane desteğimde yok ne yazık ki yaşadığım yerden dolayı. Yalnız olmadığınızı söylemek için yazmak istedim umarım her şey istediğiniz gibi olur, çokça kolaylıklar diliyorum*_*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Osym'nin golünü yiyenler arasına hoş geldin! :)

      Sil
  4. Sen = Ben demek sanırım,içimdekileri dışarı aktarmışsın.Benim de çakışan iki kişiliğim var,senin ki gibi.Keşke hep iyi yönlüsü kalsa bende ama olmuyor.O kötülük timsali diğer ben illa bir fenalık yapacak,kötü şeyler düşünecek,yargılayacak.
    Çalışmak da zor olsa gerek,hele istemediğin yerde.Ablamlardan biliyorum;bi aralar part-time çalışmışlardı üçü de.Sürekli mutsuz ve yorgundular.Ordan çıktılar çıkmasına ama şimdi de çalıştıkları yerden pek memnun değiller.Allah hepimize yardım etsin,bizim için güzel hayırları nasip etsin.Ne giysem bilmiyorum havalarından ben de nefret ediyorum cidden.Sabah giderken soğuk mont al,dönüşte sıcak havada o koca montla otobüste fenalık geçir.Alsan dert,almasan dert.Sorunlar çok.Bazen düşünüyorum;keşke mükemmel olabilsek.Evet kimse mükemmel değil,olamayacak da.Bazı insanlar görüyorum çok iyiler,tatlılar ama bir yönleri var ki bütün herşeyi bitiriyor.Ben mesela,nefret ediyorum kendimden.Değiştirebilme imkanım olsa bir saniye bile durmam ama hayat böyle işte,dünya yakınma dünyası.Herneyse başında bir sürü dert varken gelip bende şişirmeyeyim başını.Sana nasihat veremem çünkü daha bana verilmesi gereken tonlarca nasihat var ama önerim sabırlı ol ve mutlu olduğun anların tadını çıkar.Dünya böyle olduğu sürece mutlu olduğumuz zamanlar oldukça kısıtlı,bu yüzden yaşadığının değerini bilmek önemli..Allah hepimize yardım etsin,hayatımızda güzel değişiklikler nasip eylesin,karşımıza en hayırlısını çıkarsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günler yakın diye kandırıyorum kendimi ;umarım öyledir.Onun dışında mutsuz olmak için neden çok ama mutlu olmak için de nedenleri biz yaratmalıyız yoksa dünya çekilmez oluyor..İnşallah hepimiz musmutlu oluruz :)

      Sil
  5. Gifler hangi film/diziden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son gif School 2013 ,Siwon'un olanlar Oh! My lady, ilk gift de My name is Kim Sam Soon :)

      Sil
  6. Kpss de artık şansımı denemiyorum gittikçe düşüş yaş artış derken geçip gidiyor, çalışmadan yüksek alıyorum çalışınca dibe vuruyorum öyle nemrut bir şeydi benim için Kpss'den gelecek hayır Allah'tan gelsin inş. :) bezdirdi zaten Ales üds derken baya yatırım yapmıştım ÖSYM'ye sınav çok, çifter çifter ondan çekmiştir tarihleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olsunlar, tercih yaptıktan sonra da para istiyorlarmış artık.Verdikleri maksimum 3 liralık sınav kağıt ve malzemeleri ama sömüre sömüre bitiremediler bizi :(

      Sil
  7. Bazen her şey ters gidiyor elbet bunun çıkışı da vardır. Allah yardımcın olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günler yakın diye kandırıyorum kendimi, umarım öyledir.Çok teşekkür ederim Allah hepimizin yardımcısı olsun :)

      Sil
  8. Sawako, Allah yardımcın olsun. Şu yazdığın süreci bende atlattım. Kpss denen sınavın üstesinden son bir ay çalışarak geldim. İnşallah sende gelirsin. Biliyorum canın sıkılacak zaman zaman ağlamak filan da isteyeceksin. Zor bir süreç ama başaracağına inanıyorum. Dualarım seninle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah dediğin gibi olur bakalım.Benim hala umudum var :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!