Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Ekim 29, 2015

Born Pretty'den gelen güzellikler #8

Sawako Kuronuma Perşembe, Ekim 29, 2015

Born pretty bende bir aşka dönüştü farkında mısınız? Seri böyle giderse son bulmayacak, en iyisi sitenin anahtarını bana verip tamamıyla bana teslim etseler ya :))

Kargom bana aslında geçen hafta geldi; vakitsizlik ve tembellikten yazım bu güne kaldı.Telefon kılıfım eskidiği için yeni bir kılıf almak istedim. Yine kapaklı olsun, yere düştüğünde zarar görmesin diye bu kılıfı seçtim. Sade ve şık tasarımıyla tam istediğim gibiydi. Yalnız malzeme olarak bir önceki kılıfım daha kaliteliydi, şuradaki linke tıklayarak alışverişimi görebilirsiniz.Tabi bu kılıf da görsel olarak eski kılıftan daha şık, o zaman iki kılıftan birini seç deseler bu kılıfı seçerdim.Ürünü internet adresinde görmek için tıktık



El yapımı her şeyi sevdiği mi artık biliyorsunuzdur. Hem kolye hem broş özelliği olan bu takıya görünce hemen aldım.Orjinal herkeste olmayan ürünleri seviyorsanız kaçırmayın derim.Ürünü sitede görmek için tıktık.


Ne zamandır kendime ince bir saç bandı almak istiyordum. Hazır alışveriş yaparken bunu da almamak olmazdı. Ürünü sitede görmek için tıktık.



Gezinirken bir de bu bilekliği kestirdim gözüme...Ne yazık ki böyle çiçekli, iri bilekliklerle aram pek iyi değil bir de istediğim kalitede çıkmayınca pek hoşlanmadım kendileriyle.. Muhtemelen bir başkasına gidecekler :) Bilekliği sitede görmek için tıktık.



Born pretty'den alışverişim bu şekildeydi.Diğer Born pretty alışverişlerimi görmek için tıktık.Bir de alışverişlerinizde %10 indirim için SBET10 kodunu kullanmayı unutmayın.Aldıklarımı nasıl buldunuz?


6 yorum:

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!