Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Ekim 06, 2015

Blogspot ve Bitmek Bilmeyen İzleyici Sorunları

Sawako Kuronuma Salı, Ekim 06, 2015

Blogspot'un geçen senelerde verdiği izleyici sorununu birçok blogger hatırlıyordur.Hani kimse blogumuza izleyici olamıyordu.Neyse o sorunu izleyici olma tuşlarını kullanarak hallettik 1-2 hafta gibi bir süre içinde de bu problem düzeldi ama blogspot'un derdi bitmedi! 

Fark ettiniz mi bilmiyorum ama birkaç aydır izleyici kısmından izleyicilerimize, onların profillerine bakmak için tıkladığımızda yine sorun vermeye başladı ve hala bu sorun düzeltilmedi. Hala bir umut blogspot bunu fark eder ve düzeltir diye bekliyorum. 
Yetti mi peki? Yetmedi! Yine blogspot yine izleyici sorunsalı gündeme geldi. Bir blogger arkadaşımın uyarısıyla blogspot' un başka bir sorununu fark ettik. Blogger arkadaşım bloguma üye olmak istediğinde, bloguma izleyici olmasını engellediğimi görüyormuş. Bu durumu başka yasayan var mı bilmiyorum ama ben kimseyi blogumdan engellemedim.Tamamen blogspot ve onun saçma sapan hataları! Eğer bu sorun nasıl çözülür biliyorsanız, yorum olarak yazarsanız çok sevinirim :( 



4 yorum:

  1. Blogger'ın umursamazlığı... Yoksa eminim fark etmişlerdir çoktan. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama çok kötü bir şey;özellikle de bu durumu yaşayan için...

      Sil
  2. AAA! Geçenlerde bende bir blogu takip edecektim aynen böyle dedi ve üzüldüm :// demek ki sorun bizde değilmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir blogger durduk yere birini engellemez blogundan.Bloggerın saçmalası işte :/

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!