Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Ekim 04, 2015

Bir kıyafet alışveriş sitesi SheIn.com

Sawako Kuronuma Pazar, Ekim 04, 2015

Bu aralar başımı kaşıyacak vaktim yok desem yeridir.Her şey art ardına gerçekleşiyor ve ben dinlenecek zamanı bulunca Allah’a şükür ediyorum.Uyumak ne büyük nimetmiş!Uyuyamayınca, insanın zamanı olmayınca düşünecek, depresyona girecek hali bile kalmıyormuş!Bak yine konudan saptım :)


Vakit buldukça alışveriş sitelerinden nasıl alışveriş yapılır tarzındaki maillerinize bu şekilde karşılık vermeye çalışıyorum.Tek tek cevap vermek gerçekten zor oluyor :)

Yeni inceleyeceğimiz site SheIn.com.İçerisinde daha önce incelediğimiz kıyafet sitelerinde olduğu gibi elbise,pantolon,ayakkabı, takı ve türevleri mevcut.Sitenin birçok dil seçeneği olmasına rağmen maalesef Türkçe dil desteği yok bu da alışveriş yapmak isteyenleri biraz zora sokuyor.Aslında birkaç kelimeyle alışveriş yapmak pek de zor değil :)

Siteden alışveriş yapmak için yukarıdaki menüde bulunan Sign in / Register seçeneğine tıklıyoruz ve siteye kayıt oluyoruz.

Sitede gezinirken beğendiğimiz ve sepetime eklemek istediğimiz ürünün üzerine geldiğimizde +Add to bag yazısına tıklıyoruz.Daha sonra karşımıza seçtiğimiz ürünün bize uygun bedenini seçmemizi isteyecek.Mesela “S beden” seçecekseniz, üzerine tıklayıp Submit e tıklamanız gerekmekte..


Daha sonra karşınızda aşağıya eklediğim ekran belirecek.Alışverişe devam etmek istiyorsanız, ekrana aldırmadan siteye göz atıp aynı şekilde istediklerinizi sepetinize ekleyebilirsiniz.


Eğer alışverişinizi tamamladıysanız Pay now seçeneğine tıklayıp, bilgi ve ödeme kısmına geçebilirsiniz.

Öncelikle karşınıza Shipping address çıkacak, bu sizin ev adresiniz, isminiz gibi kişisel bilgilerinizin bulunduğu kısım...Daha önce yazdığım yazıyla aynı olduğu için doldurulması gereken boşlukların resmini aynı resimle ekledim :) Alanı doldurduktan sonra Use This Shipping Address e tıklıyoruz.



Sonra da size özel indirim kodunu kullanıp alışverişinizde %35 indirim kazanabilirsiniz.



Sitede kargo ücreti 30 $ ve üzeri alışverişlerde bedava..30 $ altı için ise 14,99 $ ama 30 $lık alışveriş yapıp kargoyu bedavaya getirmek daha mantıklı.Mesela 16 dolar gibi bir rakama bir ürün aldığınızda bir o kadar da kargo ücreti ödeyeceksiniz, o ücreti ödemek yerine sepete başka bir ürün ekleyin ki kargoya ödeyeceğiniz para başka bir ürüne gitsin :)
Ödeme yönteminizi seçtikte sonra Continue Checkout yazısına tıklayıp işlemi bitiriyoruz.Unutmadan ben internet üzeri alışverişlerde hep Paypalı tercih ediyorum.Sitenin standart shipping ile ürün gönderimi yaklaşık 15 günü bulur, işin içine PTT girdiğinde biraz da gecikebilir :)

 Dikkatimi çeken ürünleri de eklemeden olmaz :)

Bu deseni artık her yerde görüyorum, sanırım çok moda :) En son Poyraz Karayel dizisinde bir oyuncunun üstünde aynı desenin şort-tulum şeklini görmüştüm. Ürünü incelemek için tıktık.




 Dijital baskılara bayılıyorum! Bu elbise de hem etek boyuyla hem de baskısıyla dikkatimi çekmiş durumda :) Ürünü incelemek için tıktık.

Kabana, hırkaya doymuyorum!Bir- iki pantolonum olsun bir sürü hırkam kabanım olsun; çok üşüyen hem de üşengeç bir insanım ben..Bunların içine bir siyah bilemedin beyaz badi iş tamamdır :) Bu hırka vari, ceket mi desem ne desem bilemedim ama çok beğendim!Özellikle de renk uyumunu.Ürünü detaylı görmek için tıktık.

17 yorum:

  1. Çok faydalı bir post olmuş , teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  2. en üstekki gömlek yakalı kazağın benzeri Koton da da vardı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten genel olarak tanınmış markaların kopyalarını yapıyorlar :)

      Sil
  3. Peki kargomuzu nasıl takip ediyoruz? Bilgi verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip numarasıyla :) Ben yurtdışındayken takip etmiyorum 1 hafta geçince Türkiye'ye geliyor o zaman ptt'den takip ediyorum :)

      Sil
  4. Peki kargomuzu nasıl takip ediyoruz?

    YanıtlaSil
  5. Peki ürünler fotoğraflarda göründüğü gibi kaliteli oluyor mu? Hiç beklemediğiniz süprizlerle karşılaşabiliyor musunuz diğer sitelerdeki gibi.. Bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünlerin çoğu profesyonel makineyle ışıklar ayarlanarak çekildiğinden birebir olmayabiliyor.Ben bazen riske atıyorum bazen de bloggerların aldığı ürünlere bakıp alıyorum.

      Sil
  6. Peki ürünler fotoğraflardakinin aynısı geliyor mu? Kaliteli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ürün kaliteli mi bilemem ama benim aldıklarım fena değildi :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Tabi ki :) Ptt nin ulaştığı her yere geliyor :)

      Sil
  8. Ya TL ile ödeme yapabiliyor muyuz? Bir de kapıda ödeme seçeneği var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışı alışverişlerde kapıda ödeme seçeneği olmaz :) TL hesabından dolar karşılığı çekilir ;)

      Sil
  9. Ürünü beğenmediğinizde iade veya değişim şansı oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç iade ve değişim yapmadım ama öyle bir şey yurtdışı sitesi olduğu için baya sancılı olur :/

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!