Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Eylül 20, 2015

Romwe'den nasıl alışveriş yapılır?

Sawako Kuronuma Pazar, Eylül 20, 2015

Merhabalar! Doların başını alıp gittiği şu günlerde alışveriş iştahım bir kabardı ki sormayın!Her şey benim olsun istiyorum, böyle elime sınırsız kredi kartı verip "Al Sawakocuğum feda olsun hepsini harca" diyen biri de yok ki!Hayaller hayaller... :)))

Romwe'yi hala duymayan var mı bilmiyorum ama sıkça gelen maillerden sonra benim ilgimi çeken, ciddi anlamda içerisinde harikalar bulunan bir site...Sanki en tarz kıyafetlerin hepsini bir araya toplamışlar gibi, hem diğer kıyafet siteleri gibi tek tarz, tek bir gruba hitap eden kıyafetler barındırmıyorlar, herkesin dikkatini çeken herkesin beğenebileceği, giyebileceği harika kıyafetler var içerisinde...Ama bu dolar yok mu bu dolar, burnu bir karış havada!


Sitede neler var neler! Mesela bu gömlek...Çok ilginç değil mi? :) Ürüne sitede bakmak için tıktık.


Bu sweatshirte ne demeli çok güzel değil mi? :) Ürüne sitede bakmak için tıktık.


Salaş hırka aşkınaaa!Salaş olan her şey mi çekici gelir insana hem de gri benim rengim! :) Ürüne sitede ulaşmak için tıktık.


Senelerce erkek çocuğu gibi dolaşan ben, hala da öyle sayılırım, bu aralar eteklere sempatim arttı.Özellikle de diz altında kalanlara :) Baskılı, yağlı boyalısı, vintage desenlisi hepsini seviyorum :) Sitede 1.eteği görmek için buraya, ikinci etek için buraya tıklayabilirsiniz.







Sitenin Türkçe dil seçeneği olmadığı için alışveriş yapma konusunda sıkıntı yaşayanlar oluyor ama bunu problem yapmayın, oldukça kolay siteden alışveriş yapmak :)

Peki nasıl alışveriş yapılır bu siteden? 
Öncelikle üye olun.Romwe üyelik sayfasına girip mail adresinizi ve şifrenizi yazın, Creat Account'a tıklayın.

Hesabımızı oluşturduktan sonra sitede beğendiğimiz ürünün resminin üzerine geldiğimizde, aşağıda görüldüğü üzere Add to Bag yazısı çıkacak, tıkladıktan sonra da beden seçmemiz gerekecek.Benim seçtiğim ürün tek beden, ürün istediğimiz gibiyse onaylayıp Submit'e tıklıyoruz.
Örnekteki ürün için tıktık.


Sağ üst tarafta alışveriş çantası şeklindeki ifadeye tıkladığımızda çantamızda olan ürünleri görüyoruz.Eğer başka ürünler alacaksak alışverişe devam edebiliriz, yeterli ürüne ulaştığımızda ise Check Out a tıklamamız yeterli olacaktır.

Unutmadan, sitede 50 $ ve üzeri alışverişlere kargo bedava onun dışında standart kargo ücreti 15,99$; kargo fiyatı ağırlığa ve adede göre artmıyor.


Şimdi sıra adres bilgilerimizi doldurmakta...Yazmamız gereken her şeyi resmin üzerine yazdım.Yalnız eyalet kısmı boş bırakılmıyordu, doldurmak zorunluydu.Oraya da ilçe yazıverdim :) Adres bilgilerimizi doldurduktan sonra en altta yazan Use  This Shipping Address e tıklıyoruz.



İlk kayıt olduğumuzda siteden mail adresimize %60lık indirim kupon kodu geliyor.Onu aşağıdaki kırmızı alana yazıp Apply a tıklıyoruz.



Kuponu ekledikten sonra ürünün ilk, indirimsiz fiyatı üzerinden indirim uygulanıyor ve alacağımız ürünün fiyatı azalmış oluyor.

Artık sona yaklaştık sayılır, Payment kısmından ödeyeceğimiz yöntemi belirliyoruz.




Eğer yüklü bir alışveriş yapmayı düşünüyorsanız, Special instructions kısmına not düşmeniz iyi olacaktır.Sınır 75 euro ama siz 75 $ da geçmemeye bakın.Geçerseniz de açıklama yazıp fiyatın daha düşük gösterilmesini isteyin ki gümrüksel sorunlar çıkmasın.Bu meblaların altında alanlar sorun yaşamayacaktır.Daha önce denediğim için biliyorum, kıyafet gümrüğe takılmıyor :)

Her şey tamamsa Proceed the order a tıklayıp işlemlerimi gerçekleştiriyorum.Umarım yardımcı olabilmişimdir :)



Not:Yurtdışı internet alışverişi hakkında kafanıza takılan soruların cevabına buradan ulaşabilirsiniz ;)

18 yorum:

  1. Yine bilgilendirici bir post benim işime çok yarıyor.Teşekkür ederim. :3

    YanıtlaSil
  2. romweden bir sürü sweatshirt almayı planlıyorum, 75 doları geçtiğinden ikiye bölücem :) Ürünler ortalama kaç günde gelir fikir verebilir misin? Ayrıca sweatshirtler biraz fazla yer kaplıyor ya, 75 doları geçmese bile kapladığı alandan dolayı(!) gümrükte kalır mı ki? Bu arada bu ilk yurtdışı alışverişim sorularım için kusura bakma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sorun olacağını düşünmüyorum aslında siteyle irtibata geçip fiyatın düşük gösterilmesini isteyebilirsin.Alışveriş tutarına göre kargo süresinin değiştiği yazıyor sitede.Mesela 50 $ üzeri alışverişler 5-28 gün diyor ki o büyük ihtimal 30 günü bulur :) 95 $ üzeri için de 10-20 gün deniliyor o da büyük ihtimal 2 haftada gelir.

      Sil
    2. Siteyle irtibata geçmek için aramam mı gerekir (ingilizcem orta derecede), yoksa mesaj bırakınca anlaşabilir miyim? :)

      Sil
    3. Online kısmını fark etmişsin bile:)

      Sil
  3. Ah online köşesini görmemişim iletişime geçtim :D Geri gönderme olanağımız var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri gönderme derken ürünleri mi? Eğer o onu kastediyorsan hiç denemedim, bilgim yok:)

      Sil
  4. bende geçen alışveriş yapacaktım %70 indirim sağlayan kuponum vardı fakat ne göreyim kargo paralıymış hemde öyle az buz değil 15 dolar falandı kargo ücreti . sizden kargo ücreti istemediler mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargo ücreti 15,99$ fakat 50$ ve üzeri alışveriş yapınca ücretsiz oluyor :)

      Sil
  5. Takip kodu oluyor mu ? Yani üşengeç postacım sadece posta kutusunun yanına bırakıp gider mi yoksa kapıya kadar çıkarır mı ? En çok korktuğum şey bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür büyük kutuları eve teslim etmeleri gerekiyor, evde olmayınca da posta kutusuna kağıt yapıştırıyorlar ve ptt geri götürüyorlar :)

      Sil
  6. adrese ev adresimimizi yapıyoruz yoksa posta adresimimizi yani ürünler nereye geliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profilinize hangi adresi yazarsanız, ona gelir :)

      Sil
  7. merhaba beden olarak türkiye bedenleri ile aynı mı yoksa buradaki small oradakilerin mediumuna falan mı eşit

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç belli olmuyor, ürünün ölçülerine, detaylarına dikkat edin :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!