Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Eylül 25, 2015

Mutlu Bayramlar & Dresslink Bayram Siparişlerim

Sawako Kuronuma Cuma, Eylül 25, 2015

Herkese iyi bayramlar! İnşallah her şey gönlünüzce ilerliyordur :) İlerlemiyorsa bile kötü düşünceleri bir yere bırakın; iyi düşünelim iyi olsun :) 

Sizi bilmem ama ben eskisi gibi bayramlar yaşayamıyorum. İçime kapanıklığımdan olsa gerek evden çıkmak istemiyorum.Çıkarsam da tanıdıkların iğleneyici sözlerine maruz kalacağımı düşünüp daha da kapatıyorum kendimi! Neyse biz iyi düşünüyorduk değil mi? :) 

Bayramların en sevdiğim tarafı bayram indirimleri oldu artık; hemen ihtiyacım olan birkaç makyaj malzemesini almak için Gratis ve Watsonsa koştum. Fakat Gratiste her şey yolunda gitmedi. Tuhaftır ki almayı istediğim ürünlerin indirim oranı diğer şehirlerden farklıydı. Neyse sağ olsun kuzenim koştu imdadıma, boşver sen ben buradan alırım dedi ve bana istediğim ürünleri aldı :) Şurada bahsettiğim frendship bilekliği yapmaya söz veren kuzenimdir kendisi...

Ben de boş kalmak istemedim tabi :) Vintage ve retro sever olarak kendime almak istediğim çantadan iki adet sipariş ettim. Biri ona biri bana... Çok şık değiller mi? Umarım beklediğim gibi çıkarlar:) Ürünün linki için tıktık.


Cildim hassas olduğu için her makyaj malzemesini yüzüme süremiyorum. Zaten tam anlamıyla makyajdan anladığım da söylenemez:)) Son zamanlarda gördüğüm kontür uygulamaları nedeniyle bir de bu paleti sepetime ekledim. Uygulamayı öğrenirsem aklımda the balmın ürünü var. Hadi bakalım :) Ürünün linki için tıktık.



Son olarak da bu bilekliği attım sepetime :) Çok tatlı geldi napıyım:)) Ürünün linki için tıktık.




Her ne kadar siparişler bayrama yetişmese de kuzenim de ben de bayram hediyemizi almış olacağız. Gülümsemek için bol bol sebep buluyorum kendime :)) Aldığım ürünlerin detaylarını geldiğinde paylaşacağım ;) 
Siz aldıklarımı nasıl buldunuz, özellikle de çantayı :)


14 yorum:

  1. Çanta ve bilekliğe kesinlikle ba-yıl-dım.Harikalar!İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle çok şık, güle güle kullan.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, gelsinler de kullanayım artık :)

      Sil
  3. En üstteki küçük kız ayakkabılarına bayıldım tam bayramlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neredeyse herkesin olmuştur o, kırmızı pabuçlardan :)

      Sil
  4. Bileklik çok hoşmuş özellikle.
    Güzel günlerde kullan canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de beğendim bakalım resimdeki gibi çıkacak mı?:)

      Sil
  5. bileklik ve kontür paleti hoş ama çanta benim tarzım değil güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben en çok o çantayı beğenmiştim halbuki :)

      Sil
  6. Çanta ben de var çok seviyorum o çantayı ^^ bilekliklere bayıldım <3 sadece palette biraz tereddüt ettim çünkü krem yapılı.Cildin hassassa bu tip sitelerden kremden ziyade pudra yapılı ürünleri tercih et bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli kullanmak için almadım zaten :) Ama çantalara bayıldım, üşenmezsem yazacağım yakında :))

      Sil
  7. aldığın siteden alışveriş yapmak istiyorum ama kargo ücreti ve dolarla ödeme konusunu anlayamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargo ücreti ürünün ağırlığına göre değişiyor, her ürünün altında kargo ücreti yazar.Dolarla ödüyorsun şöyle ki senin kredi kartından doların Türk lirası karşılığını çekiyor

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!