Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Eylül 13, 2015

Kore dizilerindeki ikinci plandaki erkek karakterlerden verin bana!

Sawako Kuronuma Pazar, Eylül 13, 2015


İnsanın bu hayatta en çok ihtiyacı olan şey nedir ? Aşk, para, dost ? 

Tercih sıralarımız farklı olsa bile bu 3 şey hepimizin hayatında büyük bir öneme sahiptir. Ama dost daha ayrı bir şeydir; mutluluklarınız onunla çoğalır ,üzüntülerimiz ona anlattıkça azalır.Yalnız dostlarımızın da bir sabrı vardır, bir yerden sonra yeter artık kendine gel diye haykırabilirler. Mesela ben haykırırım çoğunlukla...Yazık onlara ama hayat enerjilerinin hepsini sömürmeye ne gerek var dimi? Çok yüklenmeyelim de sabırları sonraya da kalsın...


Ama Kore dizilerindeki ikinci plandaki erkekler hiç öyle mi? İşleri güçleri asıl kızın dertlerini dinlemek, karşılık beklemeden onun mutlu olmasını sağlamak :) Ben de kendi hikayemin asıl kızıyım sonuçta dimi :)

İşte bu gibi durumlarda o Kore dizilerindeki koşulsuz şartsız asıl kızı dinleyen, mızmızlanmayan ikinci roldeki erkek karakterlerden istiyorum.Mesela aynı şeyi kırk kere anlatıp beyninin etini yiyeceksin ve o gülümseyerek sana güzel öğütlerde bulunacak ama sen onu dinlemeyip aynı hatayı tekrar tekrar yapacak ve yine ona anlatacaksın.O  "Ben demiştim!" cümlesini kullanmadan, sabırla yine dinleyip güzel öğütler verecek.Sonra vurucam kırbacı vurucam kırbacı... Zaten gitmiş dizide ikinci plana atılmış bir de kaderin sillesini sen vuracaksın! 



"Bencil Sawako! Hep kendini düşün sen !" dediğinizin farkındayım ama zaten onlar da dizi karakterleri...Gerçek hayatta yok öyle şeyler! Ama olsaydı fena olmazdı dimi? :)) 

24 yorum:

  1. Bulursan bir tane de ben istiyorum. Şuan tek ihtiyacım her zaman yanımda olacak biri :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizilerinde hepimize yetecek kadar var :) Keşke gerçek olsalar :/

      Sil
  2. Katılıyorum. Ve dizilerde/animelerde hep ikinci plandaki erkeği tuttuğum için sonunda üzülüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de! Asıl erkek hep beni delirten, ağzına terlikle vurmak istediğim bir tip oluyor :)

      Sil
  3. vallahi ben de hep ikinci adamlara abayı yaka tiptenim ^^
    gerçek hayatta cidden yoklar dimi?? yani böyle ejderhalar, canavarlar, elfler gibi senaristlerin kafadan uydurması bu adamlar? ona göre boşu boşuna beklemeyelim =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu zamanda normal seven bulmak bu kadar zorken, biz sevmeyeceğiz ama o bizim aşkımızdan ölecek, üstüne üstlük hiçbir karşılık beklemeyecek...Çok zor... :)

      Sil
  4. Günlük hayatımda -genelde- o ikinci karakterlerden olmakdan dolayı mıdır nedir , her zaman 2.oğlanlara , ikinci kızlara karşı bir sempati var içimde.Hatta bildiğin 2.rollere aşık oluyorum her dizide.Bağrım yufka benim.Yani inan birini sevsem ve bir ikinci oğlan olsa hayatımda , gidip onu seçecem !! O derce saplantı haline getirdim bu olayı:P :P ''.. Gerçek hayatta yok öyle şeyler..'' diye bahsetmişsin bence var ama bizi bulmuyor Sawako! T.T Mesela ben hep platonik yaşıyorum.Ama öyle bir durumda olsam yani 1.oğlanı sevsem ve 2.biri daha olsa yanımda onu incitmekten korkarım.Ya da empati meselesinden midir keşke beni sevmeseydi falan derim.Ya da benim işim belli olmaz :PP ... Öyle bir şeyler işte.Yine güzel bir post ile karşımızdasın :D Pazar pazar bir garip düşüncelere daldım post sayesinde ...İyi günler ^^.Takipteyim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bu tipler, platonik olup senin iyiliğin için koşuşturan karakterler :) Öyle uzaktan uzağa sevip hiçbir yararı dokunmayan karakteri ne yapalım:)) Ama olsunlar değil mi?Sen olma, kızlar olmasın..Erkekler olsun!Feministlik :D

      Sil
  5. "Bana da!" dedim başlığı okur okumaz. Gel bu bencilliği paylaşalım :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, olsa da bu bencilliği paylaşsak keşke :))

      Sil
  6. Malesef nerde öyle güzel ikinci karakter, nesilleri tükendi koruma altına alamadık onları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var mıydı ki? Ben bu zamana kadar hiç karşılaşmadım, haksızlık! :)

      Sil
  7. Öncelikle sana çok teşekkür ederim bu zamana kadarki yazılarınla bana ilham kaynağı oldun bir blog açmak icin beni heveslendirdin ve blogumu açtım bunda senin yayınladıgın blog ipuclarının gerçekten ama gerçekten çok faydası oldu sen olmasan yapamazdım ^^ tekrar çok teşekkür ederimm yeni yazılarını merakla bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle sana çok teşekkür ederim bu zamana kadarki yazılarınla bana ilham kaynağı oldun bir blog açmak icin beni heveslendirdin ve blogumu açtım bunda senin yayınladıgın blog ipuclarının gerçekten ama gerçekten çok faydası oldu sen olmasan yapamazdım ^^ tekrar çok teşekkür ederimm yeni yazılarını merakla bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
  9. Bu aralar ne istemiyorum ki ben bu da onların içine girsin evet bende o Kore dizilerinde ki ikinci erkeklerden istiyorum. Ama seninde dediğin gibi sawako benciliz biz bana o ikinci erkeği verseler neden ağzıma s*çmıyor diye düşünür gider nerede hanzo,öküzün önde gideni,bencil,kendini beğenmiş biri varsa onu bulur o canım çocuğun hayatını da zindan ederim niye? çünkü rahat batıyor niye? çünkü hepimiz aynıyız kabul edelim armut piş azıma düş durumuna hepimiz salyalarımızı akıtarak baksakta bize olunca basite kaçıyor gibi görünüyor hep olan bir şeymiş, monotonlaşmış, heyecan yokmuş gibi aslında o kadar çok benzediğimiz ve müthiş derede iyi anlaşacağımız üstüne üstlük bize körkütük aşık olan ve asla ihanet etmeyecek birinden sıkılıyoruz ve bu yüzden biz kızlar nerede zor varsa gidip onu istiyor onun için savaşıyoruz. İşin komik yanı da diğer öküzle işler iyi gitmeyince ağlayıp zırlayıp neden bu başıma geldi diyede yakınıyoruz işte bu yüzden biz benciliz, istiyorum istiyorum diye etrafta dolanıyor ama aslında istemiyoruz ya da elde edince sıkılıyoruz. kabul edelim artık biz çabucak avucumuzun içine alacağımız adamları değil bizi parmağında oynatanları istiyoruz. o adam için hiç bir şeyden vaz geçmeyip sadece kendimiz olmamız yeterliyken diğeri için asla olmaz dediğimiz şeyleri yapar ve kendimizden ödün verir hale geliyoruz işte bu yüzden sawako bence hakediyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısaca Gülşen'den bir şarkı sözü paylaşayım;
      "Dağ gibi duranı istemez ah sever kalp kardan adam" :)
      Bu sadece kızlar için değil herkes için aynı bence..Elinin altındayken değeri yok uçunca kıymete biner :))
      Ay bir de 2. erkekler olsa biz odun olan 1. erkeği seçer, 2.erkeğin ahını alıp 1. ile de mutlu olamazdık zaten :))

      Sil
  10. Fictional karakterler ve dizilerde, mükemmelligin bedene bürünmüş olduğu karakterler..Hatta anime karakterleri..Gerçek hayatta olsaydı öyle şeyler..Fena olmazdı. (derin düşüncelere dalar) Hiç fena olmazdı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ama empati kurmazsak...Yoksa kendimizden nefret edebiliriz :))

      Sil
  11. Bununla pek alakalı değil ama sana birşey sormak istiyorum internette aradım aradım buladim liar game i izlediyseniz ikinci sezonu cikacakmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanıırm Japon versiyonunun 2. sezonu var ama Kore versiyonu çıkmadı herhalde...Çıkacak diye bekleniyordu ama bilemiyorum :)

      Sil
  12. Bununla pek alakalı değil ama sana birşey sormak istiyorum internette aradım aradım buladim liar game i izlediyseniz ikinci sezonu cikacakmi

    YanıtlaSil
  13. Ben de bir tane alabilir miyim lütfen :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!