Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Eylül 26, 2015

Chaser / 2008

Sawako Kuronuma Cumartesi, Eylül 26, 2015

Dizi, film izlemeye üşeniyorum, ne zaman hah şimdi bir film izleyeyim ya da şu diziye göz atayım dersem araya başka konular giriyor, sonra da unutulup gidiyor :) Chaserı sanırım 3 hafta falan önce izlemiştim, bugün yazarım yarın yazarım derken erteledim hep, kısmet bu güneymiş artık :)

Yine, yeniden, gerilimli korkunçlu bir film izleyeyim dedim.Sorun yok, psikolojim hala iyi durumda ya da öyle olduğunu zannediyorum.Hiçbir ruh hastası hasta olduğunu kabul etmez değil mi? :))


Filmin konusuna gelecek olursak;

Eskiden polis olan Joong Ho, kadın ticaretine başlamıştır ve onun için hayatta önemli olan tek şey paradır.Sattığı kadınları teker teker ortadan kaybolmasıyla bir şeylerin yanlış gittiğini fark eder.Onun düşüncesine göre sattığı kadınlar, onu bırakıp başkalarıyla çalışmaya başlamıştır.Fakat bu düşüncesi son gönderdiği işçisi Mi jin'in de ortadan kaybolmasıyla değişir.İzleri sürdüğünde bütün kadınlar aynı adamla görüşmeye gittikten sonra ortadan kaybolmuştur.Peki kızların başına ne gelmiştir?Onları kaçıran adam neyin peşindedir?

Filmin gerilimli üstüne üstlük bir de psikopatlı olduğunu duyunca büyük bir heyecanla izlemeye başladım ama maalesef benim beklediğim gibi bir film çıkmadı.Ben ki psikopatın, yakışıklı, zeki, çevik olanını severim bu psikopat bildiğin ezik çıktı.Hadi psikopatı geçtim, gerilim sahneleri beni gersin istedim, gerdi ama tamamen başka bir yönde!Gerilim sahnelerinde hiç korkunçlu sahneler yoktu bir de üstüne üstlük her yer kana bulandı, beni kan tuttuğu için rahatsız oldum.Bir de polislerin laçkalığı beni benden aldı.Birçok kişinin bu filme ayılıp bayılmasına rağmen ben filmi sıradan buldum.Psikopattan kaybetti bir kere! :)

Siz filmi izlediniz mi? İzlediyseniz nasıl buldunuz?

4 yorum:

  1. ben de izlediklerimi yazamadım.
    şimdiden sonra da izlemek de yazmak da zorlaşacak bana.
    benim tür bellidir nadiren kayarım başka türe o da senin gibi zevkine güvendiklerim kaçırma bak izle derlerse ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, ben de senin zevkine güveniyorum :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!