Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Eylül 03, 2015

Bu aralar ben #7

Sawako Kuronuma Perşembe, Eylül 03, 2015

Biraz buraları boşladım galiba... Aslında son zamanlarda da pek günlük yazı yazmıyordum ama bu seferki biraz daha uzun sürdü..Hani öyle tatile falan da gitmedim, evdeydim fakat elim bir türlü bilgisayarı açmaya gitmedi.Kısa çaplı bir depresyona daha girdim, yeni yeni çıktım.Sürekli şu soruyu sordum kendi kendime "Benim sorunum ne?Neden duygusuz, ruhsuz bir şekilde etrafta dolanıyorum?Nerede bu his?" Yani benim sorunum tamamen kendimle, kendi duygularımla... Kendimi anladığım zaman rahata erişeceğim o kesin...Çok zor bir insanım, yalnızlığa da alışmış olacağım ki kimse gelsin düzenimi bozsun istemiyorum.Sonra da yaşlanınca kedilerimle birlikte bir evde ölü bulunacağım ve o kediler açlıktan beni yiyecek diye korkuyorum :)) Bunların hepsi cıkcıkçı teyzelerin oyunları #direnSawako !


Kendime duygusuz diyorum ama orada anlattığım farklı bir duygu, ben söylemem siz anlayın...Yoksa ben çok kolay gözleri dolan, sulu gözlü bir insanım...Empati fışkırıyor içimden!Nefret ediyorum bu durumdan, herkesle empati kuruyorum.Kendimi unutup başkaları için üzülüyorum, biri karşımda ağlasın kıyamıyorum...Bir de ülkenin bu hali daha çok üzüyor beni...Mesela geçen gün bir arkadaşımla konuştum; askerde ranzada üst katında kalan arkadaşı şehit olmuş.Evet biz de şehit haberlerine üzülüyoruz ama 2 gün sonra unutuyoruz, istediğimiz kadar inkar edelim!Acı tamamen ailesine ve tanıdıklarına kalıyor...Bu konuda çok fazla söylenecek şey var ama blogumun neşeli havasını bozmak istemiyorum.

Hoooop konu değiştirelim.


 Kullandığım bilgisayar beni delirtiyor, ite kaka çalışıyor resmen!Klavyesi bozulmuştu, zaten bataryası da artık fişe takmadan gitmiyordu, şimdi de fişinde problem çıktı.Bir temassızlık olacak ki arada kendini kapatıveriyor, işte o zaman alıp bilgisayarı yerden yere vurmak istiyorum.Zaten alır almaz garantiye gittiğinden beni delirteceği belliydi.Bir ara yenilesek iyi olacak :)


Korkulu rüyam ehliyet kursuna başladım bir süre önce...İşin teorik kısmı bitti, sınavı olduk; sonuç daha açıklanmadı.Şimdilik direksiyon derslerinin başlamasını bekliyorum, tüm sıkıntım orada...Geleceğin trafik canavarı doğuyor emin olun! Hiçbir şey bilmeden gitmeyeyim derse diye babama zorla ders verdiriyorum ve adam net çıldırıyor.Ama haksız, kesinlikle haksız olarak! 3 kez trafiğe çıkardı beni ve arabayı uçurmamı bekliyor, leb demeden leblebiyi anlamamı falan...Geriliyor anlamayınca, heh bir de minibüs şoförleri gibi vitesi sert atıyormuşum ama öyle daha havalı olmuyor mu ? :) Ne yalan söyleyeyim ilk trafiğe çıkardığında, beklemediğim bir anda arabayı kenara çekip sür deyince şok oldum, elim ayağım titredi.Çünkü ondan önce 2 kez futbol sahasında sürmüştüm.Neyse hiç bozuntuya vermeden geçtim direksiyon başına bir iki aksilik dışında her şey iyiydi :) Rampa kalkışı ve park etmeyi çalışmam lazım, hadi bakalım Sawako!Kendime de gaz vereyim :) 


Bilgisayardan uzaklaşınca uyku düzenim de düzeldi.Erken yatıp erken kalkıyorum, daha verimli geçiyor günlerim...Ve fark ettim ki gerçeklikten kopmuşum hani sürekli sosyal medya hesaplarını kontrol edenler olur ya, sinir bozucu gelir, heh işte o şekilde sürekli blogumu kontrol eder hale gelmiştim.Sonra bir şeylere takılıp tüm günü boş boş geçiriyordum.Şimdi biraz daha gerçek hayata tutunmaya çalışıyorum, diz vermiş pijamalardan ve dizilerden bir süre uzaklaşmam bana daha iyi gelecek, inanıyorum :)


Yalnız yorumları yayınlayayım, cevap vereyim bir de bu yazıyı yazayım derken saat baya geç olmuş.Gözlerim kapanıyor, iyi geceler :)

8 yorum:

  1. Benim bilgisayarda manyadı.. Aslında elime direk manyamış halde geçti, abimin eski bilgisayarımı kullandığımdan... Benim de acayip sinirlerimi bozuyor yani bilgisayarım, durduk yere kilitleniyor, o an yaptığım herşey boşa gidiyor. Genelde canı istemeyince videoları geniş ekran açmıyor, sağ tıkta da sorunu var sağ tık yaptığımda ekran kararıyor... Screenshot da alamıyorum... Yani kısaca insanı çıldırtıyor, geçen bir kere (milyon kereden sonraki bir kere) videoyu geniş ekran açmayınca sinirden ağladım falan. -_-
    Ben de iyice sinir bozucu oldum o sosyal medya hesapları konusunda, sürekli blogumu, instagramımı kontrol edip duruyorum. Ama okul başlayınca gerçek hayata zaten geri döneceğimden çok takmıyorum ben, buralarda takılabildiğim kadar takılayım kafasındayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzaklaşınca biraz kendime geldiğimi hissettim ama burayı da özlüyorum bir arasını bulsam iyi olacak galiaba :) Bilgisayar konusunda yenisini almamız şart ama o kadar çok almak istediğim şey var ki listenin ilk onunda bile yer almıyor, şimdilik böyle idare edeceğiz :))

      Sil
  2. Geçen paylaşımından beri her gün girip bakıyordum yeni yazı yazılışmı diye :) Bu benim ilk yorumum :)) Paylaşımlarını çok beğeniyorum Ehliyet sınav sonucunda umarım başarılı olursun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hep gel hep yorum yap ;) Ehliyet sınavının test kısmını geçmişim, sıra uygulama kısmında :)

      Sil
  3. Alakasız olacak biraz kusura bakmayın bir şey sormak istiyorum.
    KOreli markaları hiç kullanmadım, çok merak ediyorum, KOre dizilerindeki sağlıklı ciltlerinden dolayı :)

    Acaba Pure beautyden başka KOre ürünleri var mıdır watsons veya başka yerlerde?
    Baktım ama bulamadım sadece Pure beauty aldım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB krem olarak bir tek o satılıyor sanırım ama onun dışında siyah nokta bantları, cilt maskeleri var yine Kore markası olarak :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Hoş bulduk Kelebenk! Bir gelip bir gidiyorum işte :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!