Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Eylül 09, 2015

Beponthol Cilt Bakım Kremi

Sawako Kuronuma Çarşamba, Eylül 09, 2015

Hepimizin pişik kremiyle tanıdığı Bepanthol markası 2012 yılında cilt bakım kremini piyasaya sürmüş. Genel olarak eczanelerde satıldığı için ürüne ilk başta sempati beslediğim doğrudur, böyle markalar daha güvenilir geliyor bana... Bir  de karma yapıdaki cilde sahipseniz ve bu cilt fazlasıyla da hassassa her ürünü maalesef cildinizde kullanamıyorsunuz.Birçok kremin bıraktığı sanki margarin sürmüşsünüz gibi histen de ayrıca nefret ediyorum.Bunun için özellikle su bazlı nemlendiricileri tercih ediyorum.



Bepanthol'un bu cilt bakım kremi de su bazlı, kolayca emiliyor ve o nefret ettiğim margarin sürmüş hissini vermiyor.Yüzüme peeling yaptıktan sonra T bölgem haricindeki kısma uyguluyorum, böylece yüzümün nemsiz kalan kısmı nemlendirmiş oluyorum.

Cilt bakımında etkinliği kanıtlanmış Provitamin B-5 içeriyor. 

Ayrıca renklendirici, koruyucu ve parfüm içermediği iddia ediliyor.Yalnız havalarının sıcak olmasından mı yoksa benim en hafif kokuya bile hassas olmamdan mı bilemeyeceğim ürünü kullanırken hoş olmayan hafif de olsa bir koku aldım, benim gibi koku takıntılıysanız bu durum biraz rahatsız edici oluyor.Yani ürünün tek sevmediğim yanı o hafif koku :)

Ürünün vaatleri;
*Cildin yenilenmesine yardımcı olur
*Cildin kurumasını engelleyerek nemlenmesine yardımcı olur
*Cildin pul pul dökülmesine, çatlakların ve kızarıkların giderilmesine yardımcı olur
*İçeriğinde, parfüm, korucu madde ve renklendirici içermez.

Beponthol Cilt Bakım Kremi (100 gr) :24,90 TL
Beponthol Cilt Bakım Kremi (30 gr  ) :9,90 TL



7 yorum:

  1. Benim cildim karma ben t bölgesi için iyi bir ürün arıyorum acaba bu olabilir mi veya herhangi bir önerin var mı yardımcı olursan çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer peeling vb. aktivitelerden sonra kuruyan t bölgesini nemlendirmek istiyorsan su bazlı kremler daha iyi olacaktır ;)

      Sil
  2. her nemlendiricim bittiğinde bu sefer bepanthol deneyeyim diyorum ama bi bakıyorum başka bir şey almışım.
    en son geçtiğimiz senelerde yaz tatili sonrasi ferahlatsın diye güneşten kavrulan cildime sürmüştüm.
    yüz nemlendirici olarak hiç denemedim ama.
    güle güle kullan nemlen. :)
    şu minik boyları çok tatlı, çanta için ideal boy kalp kalp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cildim için garnierın bir kremini kullanıyordum şimdi ikisini bir arada kullanıyorum, bol bol nemlendiriyorum kendimi :)) Teşekkürler ;)

      Sil
  3. Acaba kremler işe yarıyor mu? Benim cildim yağlı. Uzun zamandır nemlendirici krem arıyorum ama tam emin olamadım önerir misin acaba? Bu arada güle güle nemlen :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!