Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Ağustos 11, 2015

Sinir Küpü Sawako!

Sawako Kuronuma Salı, Ağustos 11, 2015


Sanırım yaşlanıyorum.
Yaşlandıkça da çekilmez bir insan oluyorum; aksi, lanet... 
Neye kızıyorum neden kızıyorum bilmiyorum ama her şey benim kontrolümde olsun istiyorum. Özel hayatıma müdahale olmasın,herkes beni kendi halime bıraksınlar istiyorum.İşte insanlar bu sınırı aşınca da deyim yerindeyse çıldırıyorum!

* Emir vaki yapılmasından hoşlanmıyorum! İnsanların hayır diyemeyeceğimi bildikleri halde bana emir vaki yapmalarından açık ve net şekilde nefret ediyorum!Hiçbir şekilde de samimiyetlerine inanmıyorum.Yapmak istemiyorum, diye çocuk gibi tepinmek geliyor o an içimden!


* Eşyalarımın, odamın, dolabımın karıştırılmasından hiç hoşlanmıyorum. Bir durun ya belki özel bir şey saklıyorum!

* Duygu sömürüsüyle bir şeyleri bana yaptırmaya çalışan, alakası olmadığı halde bir de olayı dine bağlayan insanlardan hiç haz etmiyorum. Hayır dediğimde ise trip atmalarını anlamsız  buluyorum. 

* Misafir çocuklarına dadılık yapmaktan, etrafı kıracak dökecek diye değil de çocuğun kendine zarar vereceğinden korkup peşinde dolaşmaktan da nefret ediyorum! O sırada dünya yansa umrunda olmayan anne beni daha çok deli ediyor!


* Telefonu "Selam nasılsın çalışıyor musun?" diye soruları sıralayan bütün tanıdıklarıma çamaşır suyu içirmek istiyorum!

* Sırf egolarını tatmin etmek için, nazikliğimden yararlanıp laf sokan herkesi o egolarıyla birlikte karanlık bir hücreye kapatıp ekmeksiz susuz bırakmak istiyorum! 

* Konuşmak görüşmek istemediğim, her gördüğüm yerde yaka silktiğim insanlarla zorla bir araya getirilmekten, onlara bilgim dışında özel hayatımdan bahsedilmesinden, telefon nomun verilmesinden nefret ediyorum. Bunları yapan, sonrada bir köşeye saklanan herkese Fethullah Gülen beddualarını sıralıyorum!

*Gözümün içine bakıp gerçeği bildiğimi bildiği halde yalan söyleyen insanları o yalanlarla dolu dünyasına hapsetmek istiyorum.Hayır yani nedir amacın?

* Düğünlere gitmekten nefret ediyorum.İmalı bir şekilde  darısı başına, kimse yok mu gibi lafları duyunca nefretim ikiye katlanıyor!İşte o zaman Ankara havası çalarken şok cihazıyla onlara elektrik vermek istiyorum ki daha iyi kıvırabilsinler.Sana ne yani, sa-na-ne! Belki evlenmeyi düşünmüyorum.

İşte bu tip insanlar yüzünden nefret ettiğim 3 şey sürekli değişiyor!Sürekli modum düşüyor...
Peki var mı sizi böyle kızdıran, çıldırtan şeyler?Beraber kızalım! Tam kızma havasındayım!

Bu da böyle kızmalı bir post olsun...

40 yorum:

  1. Ben annemin bi şeyi ısrarla demesi sinir ediyor. Mesela "Kızım terlik getir" diyor o sırada müsait olmuyorum diyelim 5 dakika içinde en az 20 kez der. Anne bi saniye dememden de anlamaz. Bir de zaten yaptığım işi bana diyenler. Bulaşık yıkarken annemin gelip bulaşıkları yıka demesi..... Yaptığım işi bırakıyorum valla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay aynısı!Sanırım bu annelerin sıkça kullandığı bir bezdirme politikası :)

      Sil
  2. Ben hemmennn ekliyeyim o zaman ;
    Kıskanç , kendi kıskançlığı sebebiyle sürekli eleştiren, beni takip eden şahıslardan nefret ediyorum.
    İnsanlarla sidik yarışına girmiş , tek yaptığı hava atmak olan gereksiz canlıların etrafımda olmaları çok sinir bozucu ...
    İzin günlerimde çok gezdiğimi iddia edenleri de hiçç sevmiyorum .
    Hee birde bana son zamanlarda hiç destek olmayan , bütün gece koltukta pinekleyerek sinirlerimi hoplatan bir tanecik aşkıma da selam olsun ; sana da çok gıcık oluyorum hayatım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskançlık ya da her ne deniliyorsa, ben insanların onları ilgilendirmeyen şeylere burnunu sokmasını sevmiyorum...
      Eşin konusunda da kolay gelsin :))

      Sil
  3. ben şimdi kızdığım şeyleri buraya yazsam sanırım 5 sayfa tutar trafikten tutta yere tükürene, içeri girmeyin görüşme varken yazmışım kapıya, görüşme olduğunu bile bile girenlere, sürekli telefonla oynayan ve seni dinlemeyenlere konuşurken ses tonunu ayarlayamayanlara, meraklılara, dedikoduculara, sonra kendini bir şey sanan hiçlere vs vs bitmez yani biz sadece sinirlenir ve yıpranırız karşıdaki anlamaz yıpranan biz oluruz anne karnında başlar öfke ve doğunca kat be kat artar dikkat sağlığa zararlıdır ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O saydıklarının çoğuna ben sinir oluyorum, hele o tükürenlere!! Miğdem ağzıma geliyor resmen...Sözde cezai işlem uygulayacaklardı onlar için ama hala tık yok :/

      Sil
  4. bu yazdıklarının çoğu bende de sinir krizi yaratıyor bu yüzden üniversitede kurallarımı yazıp dolabımın üstüne asmayı düşünüyorum
    -bir şeye hayır dediysem bir daha söylemeyin (ısrardan ve duygu sömürüsünden nefret ederim)
    -eşyalarıma dokunmayın!
    -beni rahatsız etmediğiniz sürece size karışmam ama rahatsız ederseniz yurdu size cehennem ederim
    -yanıma bir şey rica etmek için gelecekseniz hiç gelmeyin (hayır kurumu değilim ben)
    -notlarımı paylaşmıyorum
    -dertlerinizi anlatıp kafamı şişirdikten sonra gidecek ve beni dinlemeyecekseniz yanıma gelmeyin
    bunlar şimdilik aklımda olanlar. Çok katı biriymişim gibi görünüyor ama öyle değilim. Yumuşak huylu davranmam sadece ihtiyacı olduğunda yanıma gelen bir sürü insan olmasına sebep oldu. Bu yüzden katı davranacağım, arkadaşım 1 tane olsun tam olsun yeter bana, fazlalık gereksiz insanlara ihtiyacım yok
    yine çok yazdım dimi gidiyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin ol, katı falan değilsin...Bu sorunları ben bol bol yaşadığım için seni anlıyorum :)
      Allah iyi insanlarla karşılaştırsın seni, hiç bunları yazmak zorunda kalma :)

      Sil
  5. ağzına sağlık :D çak bi beşlik :)) onlar yokmuş sadece hologram mışlar gibi düşün bunlar sadece beyninin içindeymiş gibi belki işe yarar :)

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle saydıklarının çoğuyla birlikte ben bir de güzel laflarla senin samimiyetini isteyen ama samimiyet gösterdiğinde de dumura uğrayan insanları anlamıyorum. Sen samimiyet istiyodun hacı ben de gösterdim. Samimi bir arkadaşlığımız olsun istememiş miydin, tamam benim için sorun yok ben samimi olabilirim eğer GERÇEKTEN istersen. Samimiyetin tam bir şekilde anlaşılması gerek sanırım. Samimiyet yüze gülüp yalnızca duymak istediklerini söylemek değildir. Ayrıca şunu yeni tanışılan bir insandan hemen bir samimiyetin beklenmesini de anlamıyorum. Yani ben seni daha tanımıyorum, benim için güvenilir, anlaşılabilir biri misin emin değilim. Benim bunlara karar vermek için, kafamda bir şeylerin yerine oturması için zaman gerekir arkadaşım. İşte sen zamanla yavaş ve sağlam bir şekilde oluşabilecek arkadaşlığı aceleye getirdiğin için belki de hayalkırıklığına uğruyor ve huyuna gidilmesini samimiyet sandığın için kazık yiyorsun. Bir de bana ,ben bir insanın nasıl biri olduğunu gözlerinden hemen anlarım, bir kızın giyinişinden nasıl biri olduğunu söyleyebilirim, ben tahmin ederim ama yüzde doksan dokuz doğru çıkar, laflarını eden insanlar da oldu. Sen insanları gözünden tanıyorsan kısa bir süre bakmayla nasıl kazık yedin, insanların kişiliklerini giysilerinden anlayabileceğini mi sanıyosun sadece dışarıya ne gösteriyorlarsa onu anlarsın, sen de tahminim yüzde doksan dokuz tutar diyorsun ama eğer insanları o kadar iyi tanıyor olsaydın bana şimdiye ulaşmış olurdun bence.
    İşte Sawako bunlar şimdiye kadar haykıramadıklarımın sadece bir kısmı. :) Bunları burda yazma fırsatı bulduğum için biraz rahatladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çıkara dayalı samimiyetten hoşlanmam, ilk önce sana kaşıkla yardım edilir, gösterişten, sonra senden kepçelerce iş istenir. :)

      Sil
  7. Yazdığın herşeye fazlasıyla katılıyorum!
    Özelliklede egolarını tatmin etmek için laf sokan insanlar kısmına!
    Kilolu bir insanım var ve kendi akrabalarımdan bile laf işitiyorum."bizim yıllık yemeğimizi yedin resmen,sen bi çorba iç kalk bence heheheh"
    Benim elimde olan birşey değil ki bu.Metabolizmam yavaşsa ben ne yapayım? Birde böyle bozuntuya vermemeye çalışıyorum ama gözlerimde doluyor o an.
    Keşke insanlar biraz empati yapmayı öğrenebilse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın zormuş..Bazen ben de anneme laf söylüyorum kilo alıyor diye ama onun hem şeker hem kolestrolü hem de dizlerindeki rahatsızlık için kilo vermesi gerekiyor :) Ama seninkiler baya abartmışlar işi.. :/

      Sil
  8. Bak bir de şu var: Hadi ya Allah'ını seviyorsan yap, bak Allah'ın adını verdim baak! Bak Allah diyorum!" Yarabbim, sen beni bunlarla sınama ya...

    Allah'a olan sevgimi sömürüyorlar. Bazen ben ateistim falan demek istiyorum ya :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, 2 rekat namaz kılmazlar ama işleri düştüğünde Allah adını kullanmaktan çekinmezler... Ayrı bir ironi :)

      Sil
  9. çok haklısın valla kurunoma bana da oluyor aynısı bende düşünmüyorum deyip geçiyorum konu kapanıyor herkesin başına geliyor anlayacağın üzere o yüzden takma kafana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşleri güçleri benim evlenmem olmuş ama evde kalmış kız muamelesi yapıyorlar resmen :)

      Sil
  10. Altına melodram imzası çaktım bende. :))

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten baya bir kızma moduna girmişsin ama bunların hepsini boşver .İnsanın ağzı torba değil büzemezsin , kendisi hamur değil istediğin gibi şekillendiremezsin .Herkes kendi hamuruyla ilgilenmeli ve kendine karışan yumurta kabuklarını hayatından çıkarmalı ya da ya da gerçekten bi yumurta kabuğu kadar önemsizmiş gibi saymalı.Hiçbir şey kendi düşünce ve isteklerinden önemli değil. Gelir geçer millletin yapıp dedikleri sen nasıl mutlu olacaksan öyle yaşamaya çalış :) :) NOT : İlk defa bi bloga yorum bırakıyorum o da seninle aynı fikirde olup ama seni biraz rahatlatmak istemem bahanesiyle oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) En kötü özelliklerimden biri umursamıyormuş gibi yapıp umursuyor olmam...
      Ah! Ne isterdim gamsız olmayı :/

      Sil
  12. Nefret ettiğimiz çoğu şey ortak ama benim birkaç sayfa daha çıkar sanırım. :) Bunlara sinirlenmekte bence haklısın. Yalnız sadece sinirlenme karşındakilere de gerekli cevabı ver.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevap da veriyorum, şakayla karışık tabi..Ama onlar alıyorlar mesajı yine de devam ediyorlar...Benim de adım aksiye çıkmış oluyor :(

      Sil
  13. Yazdiklarin ayni ben suan kendimi gordum valla ekleyecek bisey birakmamissin bana tek diye bilecegim gitmek istemedigim dugune annemin beni zorla goturmesine sinir oldugum . neymis akrabaymis mecburmusum evde kimse yokmus ... Tipis tipis gitmek duser banada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de büyüdüm, ayıp olur artık diye gidiyorum.Gitsen bir dert gitmesen bir dert!

      Sil
  14. Bu aralar ben de biraz -birazla neyi kastettiğimi ben bile bilmiyorum- sinirli modumdayım ama neye, kime hiç bir fikrim yok. Yazdıklarının hemen hemen hepsi beni de deli ediyor. Ama çok şükür şu sıralar emrivakiler biraz olsun azaldı (çünkü etraımda arkadaşlık maskesine sarılmış tipler şuan çoook uzaklarda -çok şükür-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de artık sabrım taştığında istemiyorum diyorum; ben sinirleneceğime onlar sinirlensin! :)

      Sil
  15. Aslında bunun yaş ile alakası yok bence. Dediklerinden bazıları gerçekten de insanı deli eden cinsten. Egoist insanlar, yalan söyleyen insanlar, iki yüzlü insanlar ve daha niceleri... Bunlar hayatımızda bir zaman da bulunabilecek insanlar. Benden uzak Allah'a yakın olsun diyerek; minik bir gülümsemeyle onlardan uzaklaşmamız gerekiyor. Takmamamız gerekir - ki kafaya takmama konusunda kötüyümdür :D- "Yav he he he!" diyip geçiştiricez onları.
    Düğünlere gitmeyi sevmiyormuşsun. Ben de sevmiyorum. Özellikle de zaten gitmişim bir de zorla halaya kaldırıyor; ona daha gıcık oluyorum valla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düğünlerde hiç yerimden kalkmam, konu mankeni gibi bir köşede dururum.
      Keşke şu takmama işini ben de yapabilsem :(

      Sil
  16. Evlilik ve iş dısındaki bütün o kıxgınlıklarına o kadar katılıyorum ki... Sanki kendi düşüncelerimi okuyor gibiydim.
    Evlilik ve iş konusunda da, daha biraz yaşım genç olduğundan o konulara gelemedim. eminim bir 4-5 sene sonra ben de onlardan yaka silkmiş bir durumda olurum... -_-
    Hele o çocuk meselesi... Ama gördü ablası, yapacak bir şey yok diyen anneler, sanki çocuk senin çocuğun değil, hayatında hiç kızmadın o çocuğa? hatta onu bile demeyen çocuğa şöyle bir bakıp geri kafasını çeviren tipler...
    Ve emrivaki... en nefret ettiğim şey. Ben de hiçbir şeye hayır diyemiyorum... Sonra ben bir iyilik istediğimde onlar bana çok kolayca hayır diyebiliyor ama ben bir türlü yapamıyorum -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte böylece kendimizi kullanılmış hissediyoruz ki kullanmış oluyorlar da... :(

      Sil
  17. Özentilik! Bir ara okulda getirmeyi unuttuğum ödevin bahanesine kadar, her şeyimi kopyalayan biri vardı. Umarım çorabınla ıslak banyo terliğine basarsın! -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an bedduayı bana ediyorsun sandım :) Özentilik, gizli hayranlıktır derler :)

      Sil
  18. Hay ağzına sağlık sawakocum ayynı şeyleri düşünüyorum!!!

    YanıtlaSil
  19. Su blog dunyasina girdigimden beri en cok fikir uyusmasina sahip oldugum bi sen bir de Hayali! Yahu bu insanlar niye boyle!! Her naddeye katiliyorum. O adar dinir edici bir durum ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve hiçbir şey yapamıyorsun, her zaman onlar haklı oluyor.Sense pis, kaka...
      Ayrıca teşekkürler :)

      Sil
  20. Ay arkadaşım seni uzun zamandan beri takip ediyorum ama ilk defa bir postuna mesaj yazıyorum fikirlerimiz, düşüncelerimiz bu kadar mı uyuşur ve söylediklerin tam da üstüne geldi şu an yaşadıklarımın. Sonuna kadar katılıyorum hepsine, benim de en çok sinirlendiğim şeyler bunlar. Birlikte yapalım yazdığın maddelerdeki hain planları. :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!