Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Ağustos 20, 2015

Newdress Alışverişi

Sawako Kuronuma Perşembe, Ağustos 20, 2015
Merhabalar :) Yeni yine yeniden bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım! :) Geçen defa aklımda kalan çantalar vardı ya, aklımda kalacağına gözümün önünde dursunlar dedim ve hop aldım :)Yalnız bu sefer kargom, hırpalanmıştı.Hani dışında hiçbir sorun yoktu ama üzerine ağır bir şeyler koymuş olacaklar ki çantalar ezilmişti :( Neyse kullandıkça düzeleceklerini umut ediyorum.

Aşağıdaki çantayı bir önceki alışverişimde almak istediğimi söylemiştim.Çantanın öyle pek bir albenisi yok ama kitaplarımı, ıvırı zıvırı koyacak kadar geniş ki bu da bana bu sene büyük bir kolaylık sağlayacak :) İçinde çapraz asmak için askısı da mevcut tek sevmediğim yanı büyük olan kesim tek bölme, keşke arada bir ayırıcı falan olsaydı.Onun dışında minik cepleri de var :) Ürünün linki için tıktık.



Bu su yeşili çanta, yazın birkaç ıvırı zıvırı koyup dışarı çıkmalık bir çanta :) Ayrıca kargoda da bolca ezilmiş bir çanta..Neyse :) Kendisini sevgili, hani şu bana 1 yıldır frendship bilekliği yapmayan kuzenim vardı ya, işte ona hediye olsun diye aldım :) Kendisinin bundan haberi yok, üşengeçliğinden de blog okumuyor, sürpriz olacak, umarım beğenir :) 
Ürünün linki için tıktık.

Size daha önce dağınık olduğumdan bahsetmiş miydim?O dağınıklığımın içerisinde de bir düzen var orası ayrı :) İşte bu cüzdanını da çantada sürekli kaybettiğim telefonumu da koymak için aldım.Cüzdanın fermuarsız tarafı telefonu koymak için hatta şarj ve kulaklık kablolarını cüzdanı kapalıyken bile takabileceğim bir açıklık var :) Biraz çocuksu gelse de sevip kullanacağım bir cüzdan oldu kendileri :)
Ürünün linki için tıktık.


Bu da barış işaretli bilekliğim :) Bir türlü koluma takmayı beceremediğimden ve evde tek olduğumdan kolumda çekemedim ama çok sevdim kendilerini :)



Alışverişimi Newdress  sitesinden yaptım.Kargo takip numarasıyla birlikte iki hafta gibi sürede evime geldi.Sevdim bu siteyi ama freeship olsa daha çok severdim, sitede maalesef kargo ücretli, ürün koydukça da maaliyeti artıyor  :( 

 Aldıklarım bu kadardı!Peki aldıklarımı nasıl buldunuz? :)

14 yorum:

  1. Hepsine bayıldım çok güzel şeyler almışsın. Güzel günlerde kullan. :D

    YanıtlaSil
  2. çok zengin olmalısın unnie:') aldıkların gayet güzeller güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle değilim, orta halli bir aileyiz :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Abla acaba butik açmayı düşünür müsün? Sanal ortamda güvenebildiğim tek kişisin yani o yüzden :D

    YanıtlaSil
  4. aldıkların çok güzel de ödemeyi nasıl yaptın ben güvenemiyorum ya :(

    YanıtlaSil
  5. Yorumum bu yazıyla ilgili değil ama yazmadan da geçmeyim dedim.Blogunla yeni tanıştım.Yazdıklarınızı okumak keyif veriyor,tarzınız samimi ve doğal!Umarım uzun yıllar yazmaya devam edersiniz.Çoğu yazınızı yüzümde bi gülümsemeyle okuyorum,hep böyle güzel bi blog olması dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Adsız, ne mutlu bana duygularımı başkalarına aktarabiliyorsam :)

      Sil
  6. Cüzdana bayıldım bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendime diye aldım, çantayla beraber kuzenime yolladım :) O güle güle kullansın ;)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!